2008/09/04

安室奈美恵與人情冷暖…

講開偶像,不如講埋我另一位飛佛~

雖然我只係一個小粉,但隨住安室人氣上上落落,真係感受到好多人情冷暖(仲有冷言冷語…)
迷偶像je,使唔使呀﹗

這是一個粉絲的牢騷。呵

即係呢,安室自產子復出後五年都在霉dumdur(無他,唱片公司正在力捧某天后嘛﹗),從98到03年可說是抗戰之五年,報紙吓吓都說是「過氣天后」(而家…呢個term去咗Britney度…),咁本人又無理咁多,總之我覺得佢啲歌好聽咪得囉,無野架,常覺得迷偶像既野但求自己歡喜,唔係迷到傾家蕩產置家庭學/事業於不顧,都唔算好過份je?

之所以說嚐到人情冷暖,就是說那幾年安室人氣大跌,那水傾計時大家講到喜歡乜野歌手,人家(好幾次新相識的同學/工友都如是…orz)聽到安室個名五隻大字都瞪大對眼說「咁out你到啱呀?」,咁又點?無人話out就唔可以鐘意架喎,好多歌手成世都未上過紅白,未開過tour,未上過oricon第一位,又無成為乜乜物物排行榜首位,更無拎過大賞甚麼的,報紙雜誌可能覺得佢地無人氣所以報導都廢事,又…代表他/她/他們的作品不好嘛?﹗這是甚麼邏輯?﹗我…又被貼上小眾label了…

聽最潮的就是有品味…咁我小眾都有我獨特既樂趣。唔得架咩…

又有一次去in某自命潮爆雜誌小記一職,in我的人(是編輯吧?)問本人喜歡甚麼Jpop歌手,本人blablabla的數完一堆…見…它(你可見我多唔老黎佢嗎?﹗XDDDDD)眉頭一皺,問:「你仲有無其他喜歡的?」…當然我喜歡的話我會落力去follow,但也不代表我不會接觸非中招系列歌手的歌喎?﹗那個眉頭一皺和冷啤的眼神令本人很難忘,原來唔鐘意潮野真係會被歧視的…又…鐘意冷門野原來係唔得的…

幾年後在網上世界偶然發現那位潮編的大作,哈,我梗係死命follow佢啦,佢.咁.有.品.味…

回說安室近年人氣回勇(其實佢啲歌一路水準都好穩,貴精不貴多…係啲傳媒神化到佢好似今年忽然神勇咋喎),今年簡直係苦盡甘來,single和best都拎到oricon第一位,真係可喜可賀﹗看報導,安室的支持者除了我等一班從九字中「社會現象」開始追隨的死忠粉外,更有很多唔知當年「社會現象」為何物,近年才支持他的平成年代小粉,又係,擴闊粉絲層面很重要啊﹗

記得99年上下安室開始轉唱r & b/hip-hop類曲風,有人說她好地地有dance唔唱走去挑抄宇多田光(又是一個冷言冷語啊…)…即係咁,拋得開以前風光歲月去尋新風格,挑戰不是更大麼?又即係,成世人都唱《body feels exit》的話,提早玩懷舊金曲演唱會嘛?﹗攪攪吓遲早變one hit wonder的說…反而覺得求變的決心更可敬呢。

牢騷發完了,繼續煲歌…呵
*********************************************
延伸閱讀:
我的安室年代
Space of Hip-Pop~正
嚴選10首最愛安室金曲
安室奈美恵ベストが4週連続1位 120万枚突破目前

2 則留言:

  1. Hello!
    我都好鍾意安室(其實最先鍾意佢嘅係我細佬). 喺屋企Nickname佢"安室糯米飯"但係呢個名係點嚟已經唔記得咗Lu.
    喜好呢D野, 自己鍾意就夠. 唔駛理人咁多. 係唔潮咁又點啫? 最緊要係做返自己.
    繼續安室! 繼續自己! YEAH~~~ ^@^

    5th Sep 2008 01:12 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好啊~
      其實…好耐之前我試過整個nickname做「安室奈冰惠」的說…XDDDDD
      你說得對耶﹗其實自己鐘意又唔會攪到人…只係我覺得奇怪,我既喜好一路都無改,但其他人就一時說我無品味,一時說好有TASTE…好奇怪囉…
      呵,當然會繼續支持啦,可恨今年4月安室到台灣開SHOW時請唔到假,唔係真係想去睇架…
      5th Sep 2008 10:10 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD