2016/05/10

忘掉種過的花重新的出發~利東街

放棄理想吧~~~~

是咁的,曾經有段短暫日子天天都在皇后大道東出沒,天天在聖X娜買個包就穿過利東街行到公司,不知不覺天天如是,沒發覺原來那是喜帖街最後歲月,然後,是沒有然後囉。

築得起 人應該接受 都有日倒下

我算不上對這區很有感情,不過事後聽番張太的《喜帖街》就很感概,一個自然而然結集而成的小社區要重建,建完你估會唔會回復原貌?梗係唔會啦,then咪又係豪宅囉(至於係咪偽豪啦喎…)…

就似這一區 曾經稱得上 美滿甲天下
一路行一路諗起隻歌一路感概。灣仔活化的東東越來越多,the Pawn我好少去(你睇我都唔似會happy hour飲野啦…反倒是動漫機地因為有聾貓專門店久不久都會去一轉的說。

忘掉砌過的沙 回憶的堡壘 剎那已倒下
好啦,都唔係特登去懷古傷春悲秋,其實係去開灣仔諗住去看看新開施德樓專門店,我只知係莊士敦道附近而不知喺利東街…then利東街話係以婚嫁為主題…咁…德國著名文具品牌同婚嫁有乜關係?(簽紙唔用鉛筆架喎﹗)其實Okashi Galleria x Calbee Plus都係啦…既然係全球第一間海外分店,咁咪行吓囉…

(不過我無收獲…)

面對這 墳起的荒土 你註定學會瀟灑


如果放低對以前利東街的感情,純以一個景點咁睇,呢度都幾開揚,鳥語花香又綠茵處處,幾有歐洲花園小街風情(據說有好多支扮煤氣燈打造呢啲風情的),唔好理上面啲豪宅,就咁行其實都幾有風味。而啲店,同原來利東街有關係的…應該唔多(新啟達印刷燙金公司最似係老街坊?﹗)…榮華月餅、大同老餅家、Lucky Blossoms 保鮮花藝店都(似)同婚嫁有關既…well,chain store當然有(潘朵拉呀Innisfree呀咁…咁新娘買首飾同化妝品好合情合理丫…),竟然有好多新店,我最有興趣係「日本高級咖啡點心店Ginza West」同「表參道人氣咖啡店Omotesando Koffee」…都係貴貴地的…但總比老尖1881一堆貴到抽筋的名店好一點…

最令人感安慰的…終於唔係開勁冷氣的大商場…設計上算是花了點心思,唔好理以前係點,又唔好理有無野買,行吓望吓食吓野又坐吓都幾ok的…

溫馨的光境不過借出到期拿回嗎 等不到下一代 是嗎
行呢度感覺好複雜,終歸都係豪宅化,消費貴咗勁多,雖然話tenant mix算係花了點心思,但始終係踩在一個本土小社區的屍體建構出來…唉…

有感情 就會一生一世嗎 又再惋惜有用嗎

呢首歌的歌詞真係字字珠機…

然後到合和兜個圈,以前成日食的大利法蘭西已經不復再,知佢開咗Muji Cafe但一直未去過,就入去食個飯,但唔同老銅店呢個係坐低order(我傻傻的望住入口點解無食物櫃既…)((老尖那家都應該係呢個坐低點野食mode))…當然,價錢係再貴啲,但餐點多選擇好多,實在有時啲天各一篤細篤到食四品都唔飽…又一定要點冷點,唔係個個沙律我都啱食嘛…

then被慢煮牛面頰吸引咗,單點的話兩件肉底襯薯蓉(sth like that),但齋食這個無啲碳水化合物又有啲奇怪(薯仔囉),轉點了麵。據說個汁係燒汁…但點食都似紅煮燉煮既味…anyway,總之好好味…食到想飲埋啲湯…

Last but not least,琴日去開會展但唔記得睇動漫人物展…出到去入境大樓見到個backdrop先發現…有機會再去…then…步驚雲做乜好似去死手間做大事咁?﹗XDDDD

從合和向著老銅方向散步,行過舊灣仔郵政局前後見到右圖呢家健身院…嘩…好懷舊…雖然說有一水天天出沒在灣仔,但我未去過完全唔知的東東還有很多,可以再探索的說…囧﹗

(我係咪好遊客mode?)哈哈哈

2 則留言:

  1. Tenant mix呢啲一年半載走晒樣啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都時就無人理架啦~~~~
      之後咪入番晒啲CHAIN STORE,又同其他大場完美結合…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD