2016/05/08

Bao Bei


此為後補貼文記,因為呢度啲野食真係幾有趣,食之前要影影影的說…

而本身我以為間店名中文係「寶貝」啦,原來又關「包」和「杯」事的說…
suppose係bar & lounge的地方,飲野應該係主啦,食野係副…但我地當正開餐咁勁食…哈哈哈…



Cocktail好多個名都好攪笑(如十號風球…囧),然後我點了childhood memory,…因為…麥精溝Baileys這個配搭好似很有趣…然後說是飲野的地方…很詭異有枝豆…然後很詭異用呢個瓦缸(酒桶?﹗)的東東裝住(好奇怪係食極都有架﹗)…呀係,呢度啲食具和食物好多都inspired by老式港味,幾有心思…然後一擺上枱大家就忍唔住要相機食先…

沒有杯杯都影晒…Sweet Dreams(據說是朱古力酒 ?)用萬壽無疆杯夠親切啦…then椰子(OR說是non alcoholic coconut…)要128個大洋…唔知好無味…

Mapo Tofu Fries & Korean Bulgolgi Lettuce Wrap

右邊有生菜無食…係啦,奇怪既事就係亞洲風味(甚至西洋的)大兜亂…個人最like麻婆豆腐+芝士+薯條的組合,唔辛辣但香口…而那個蒜魚腸的兜…好有懷古風味耶﹗


Kobe Pork Belly Bao & Rice Cake Carbonara

左邊那個好似無食…但應該係inspired by 漢堡包的吧?右邊那個無睇名就咁食落口…就係煙煙韌韌的口感加上一陣cream咁既醬,然後我沒夾埋上面的金華火腿…囧,最大碟係呢個,相信最飽肚亦係呢兩道~哈哈。

Tuna Tartare with Fried Chinese Dough

Fried Chinese Dough是油炸鬼的朋友嗎?要點Tuna Tartare係襯到既舊傳說中的Chinese Dough,不過炸得好硬…

Taiwanese Braised Pork Belly Risotto & Tiger Prawn Cheese Wonton

左邊那兜應該係台式魯肉飯的朋友,幾好味,不過多人分一人一羹咁。另外那個我好似無食…哈哈…

Bao Bites Trio & Hainan Chicken Rice Crisp

兩個都係one bite size,又放在小籠上面,小巧精緻又可愛,不過就係太細舊其實食唔出味…。左邊trio有XO醬和牛、味噌湯cod fillet乙舊同四川辣醬quail也是乙舊,我唔記得我食咗邊舊了…下面的是一舊北京填鴨襯的包。然後海南雞呢…一篤的也是吃不出甚麼味…反倒是下面襯底的…我以為係包…但原來係飯焦…我以為crisp應該係脆…但係軟的…然後再加一舊酸蘿蔔…很奇怪的組合…
Banana Nutella Crepe Wontons & Deep Fried Milk Pudding

左邊那個就無乜驚喜…反倒是右邊的炸鮮奶上而個唧唧,咁樣整啲汁都幾攪笑…

其實真係幾有趣,可以再翻兜…只要DJ先生唔好播歌播得太大聲…囧﹗
店家網站:http://www.baobeihk.com/

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD