2016/05/29

東京2016#2~1~Book and Bed Tokyo


因為《虎與龍》(又係呢套萬惡的劇),我成日好想試吓住膠囊酒店,但一諗起無位擺行李又要share廁所(我承認,小的係可以喺廁所唔知做乜一大輪先出番嚟),每次計劃都泡湯。然而見到這家以書為主題的hostel又好想試…於是…本來訂下的酒店真的很不錯(真係好好好好不錯…),忍著出走了一晚體驗吓呢家書香入夢旅館(<--多厲害的名字)

(我成日諗拉開簾會唔會有虎兒跪喺度拜師…XDDD)


位處池袋西口,幾乎直出就係(不過要過兩次馬路…),方便到一個點,池袋西口…《池袋西口公園》呀﹗跟住喺座大廈的7樓,樓下那家Toraji…咪虎兒﹗怎麼不停令我諗起長瀨babe﹗﹗﹗﹗(<--這是我個人問題…)((呢家Toraji好似都幾多分店的說))

好啦,我發完癲。雖然我對安全及私隱都好有concern,不過既然我有酒店房在身,那沒先沖好涼洗晒頭,去到刷個牙就瞓既狀態去,應該ok既…

一出lift口要按鐘,店員就會拉開塊板出現攪check-in,之後帶你到你個床位…我上到去時都7點幾…得一個哥哥仔在沙發上看書…其他房客應該未出現…我都放低東東後落去搵飯食了…

店內有約30個床位,分書架和bulk兩種,貢梗係書架的過癮啲啦(右圖),但我卜得太遲於是只卜到左圖的bulk,仲要係compact…走進這個黑媽媽的長廊好有籠屋feel…跟住諗攪咩有舒服酒店唔瞓…唔,試吓嘛…

格床…就係咁…要自己舖床單(第二朝拎出去收集筒)…雖然個格唔細但轉身(射個三分波?﹗)舖床都幾難的…求其疊在床墊上啦…我著定晒tee和legging組合除下外套就瞓關係都無所謂啦…。床下有拖鞋,又好在分配我喺下格所以上落都好方便。我最concern都係無locker…雖然說大家都好自律…但行開行埋啲銀包電話始終都心掛掛…(所以我死都堅持住酒店房…除非有同伴share hostel房啦)…

內裡有一隔可以放東東,但喺頭頂…要小心唔好擺得太雜亂…唔係起身會撞到頭…我反而係不停撞到牆上的衣架…應該都嘈咗隔離位幾野。除此之外都ok,瞓覺時轉身無問題(我是相當反瞓的嘛﹗)不過係隔聲可說是零…哈。整晚我都在各im度向各界友好嘈樓上的人兄在上上落落…哈哈哈(個簾一扯開時個聲係相當勁…佢老哥不停拉開又山埋…真係…)。

我諗膠囊酒店隔聲反而會好少少,有啲有電視睇的嘛?呢度啲木板真係零隔聲到呼吸聲勁啲都聽到…於是每格床有耳塞送的…然後很有趣啲notice係印喺書頁上…玩味十足。

可能床格真係瞓…好多人成十點幾先上來check-in…,有堆日籍少女好開心咁本地遊啦掛,上到嚟勁興奮怒講野,行出行入的拖鞋聲風筒聲(12am-7am唔吹得頭)刷牙聲應到一個點。如果一丁聲都會嘈醒的朋友真係要做足隔聲準備…(好在我係甜睡寶寶)

因為我真的很累,只係坐喺出面沙發做咗一陣文青睇陣書寫陣筆記就好眼瞓了…室內裝潢看官網都ok,還原度100%的說。至於佢提供的書…我自己都有一堆在手…唔睇得咁多了…哈哈。

定番的沙發上影自己隻腳(店家我呢頭tag佢ig佢嗰頭就like我張相了)…呢家店自出自入的,保安就是每天都改既password…

咁佢格床唔係貴,設施都ok既,蛇guare人如我airbnb一定唔敢試架啦,hostel都還可以…不過為舒服同他條都係prefer酒店房,其實都係俾多百零蚊啫…而且…我為了體驗在書堆裡瞓覺…可是放棄了《真田田》的說(我是星期日晚去住)…囧

下一次…應該是去挑哥c9酒店吧﹗望住佢瞓應該好hyper~~~哈哈。

官網:http://bookandbedtokyo.com/

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD