2016/05/30

東京2016#2~2~Cup Noodle Rich~鱉口味

其實我戒咗杯/即食麵好耐,連x桃牌都好少食…哈哈。不過之前見日清出了這個豪華版…分別是「湯料中添加鱉粉末的「鱉口味」,以及加入了生蠔醬汁的「魚翅口味」」貢勁啦喎,趁去日本咪搵嚟試吓…

只是跑勻不同便利店和超市我只找到藍色的「鱉口味」…囧﹗




size跟平常的沒兩樣,杯頂多了包聲稱好豪華好勁的麻油(?),then杯上印著1000mg骨膠原好似好勁喎﹗(你知啦,年紀大係要補吓唔係會骨質疏鬆…XDDD),睇番官網上知是日清45周年出的特別版…噢…

<--打開就是跟平時沒兩樣的麵餅,好多味粉和好多唔知肉定乜既野,多出來的是頗中國風的冬菇絲和杞子…然後很多平常我會揀出來的蔥。話說因為平時我係倒晒味粉和配料出嚟再揀番啲會食既野落去(通常我只吃海鮮麵…哈),味道因為倒咗好多味粉出嚟清淡咗食完無咁口乾,但呢個我想感受佢有幾濃湯又有幾骨膠原…所以唔揀蔥又唔倒粉就咁去加水…





啲泡就係骨膠原了?個湯係好香的,有陣魚…um…的味,食落係有少少gel住個口…then…就是很鹹…哈哈哈。個麵跟平時完全一樣﹗貢那舊唔知係肉定蛋既野我無食…只食晒啲麵…um。個湯既味係ok既,麵條唔rich都可以既…反而啲配料無乜特別(定係舊肉係精髓?)…

呢個賣230yen,貪得意試吓唔理佢貴定平…不過其他碗麵都好豪華…又有拉麵feel…err,好似都比這個吸引喎﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD