2016/05/04

黎老闆的關公技巧

啫係呢,有人可以因為一個喼攪到滿城風雨,同時黎老闆個騷本身票價貴,then開騷前兩個鐘先話取消,第二日開唔開到又唔知,then開到又遲開,then話有的摩天輪又話取消,樣樣都係俾人鬧到爆的炸彈,但黎老闆不但tackle晒,仲將本來鬧食環的聲音拆解埋,仲攪到全城熱追,演唱會場地核心內外圍都逼爆人(有人話呢個先係真正既佔中﹗),最後一天補場仲玩現場直播(5分鐘啦)…咒罵聲全部變晒歡呼聲,唔鐘意老黎的人都忍不住like一like佢…係咪勁先…

唔好意思cap得比較衰…哈哈…但我睇得好high…亦從來未試過覺得《夜夜夢中見》貢好聽﹗我就嚟唔記得n年前飯郭某城時我係唔like黎老闆架…呃呃呃…

個live極速飛到上5萬幾人…好癲囉真係…

特事特辦從來都有既(打死都唔信無囉),但唔係chur得咁肉酸啫。我呢啲無頭無面既人都識講唔過前線人員時就話「搵你經理同我講」,或者轉個頭打hotline投訴(利申:我係一個好平和同講理既人,我好少投訴人架﹗哈哈哈),嘈乜野啫…。我完全唔明點解有啲婦女或有啲阿爸做乜唔搵高層人士攪,暗啞底拆掂佢…定係佢地覺得大庭廣眾施展特權會有飛屎啲呢?

貢我真係無頭無面,我諗我唔會明架啦…

黎老闆勁在快狠準,將好多高官唔肯講的對不起清楚直接講出嚟,無語言偽術(﹗),聽得太多無厘頭膠官膠語之後,反應係「吓?真係架」囉…。最不能置信係當人人狂插食環時老闆又整條片出嚟話係自己錯。咦,係喎,如果演唱會主辦一方用既物料唔合格,有關當局又真係唔應該出牌照架喎…

明明常理不過的有錯就認,喺今時今日呢個社會反而係非常識,有人肯做我地(或者係我only)竟然…係竟然,覺得感動萬千。有承擔唔係應份的嘛?但而家就係有事有啲人會縮咗唔知去邊度,或者出啲講完等如無講既聲明,啲乜野「既定機制」、「適當時候採取行動」既野我都識講啦…車…

記得上年睇(個人覺得係爛劇)《危機之神》時堤叔講過,處理公關危機時要選定適合的人選最快出嚟交代和清楚道歉,交代清楚免得人家(通常都係傳媒)擠牙膏式爆料,越是借借掩掩想借啲耳過骨,總有人在暗角就你交代的繼續爆。錯誤可能只係小兒科但越爆雪球越滾越大就越衰(呀~水門事件呢…)…始終你唔知人家手上有幾多黑材料嘛…有一集係經理想出嚟了事,堤叔死都要社長出現記招…就係咁囉…

悲哀的是,肯承認責任的人唔多,推卸責任的人太多,而呢啲人總係位高權重…人們,可以不失望嗎?

有口痕友說,當年機場快線未開之前黎老闆整了首《Happy 2000》(攪到我搭親都覺得會有堆hip hop guys衝出嚟…XDDD)…不如老黎喺高鐵開時都整多首…呃,唔好啦…想留芳百世…最好都係遠離呢啲野…你睇倫伯個三跑廣告…呃…

黎老闆十首之選
佢啲劇都好好睇架﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD