2016/04/26

[日劇]春季新番


就從宮官的這部《ゆとりですがなにか》(寬裕世代又如何)開始吧﹗


《ゆとりですがなにか》(寬裕世代又如何)-->1集

我想話宮官你係咪偷睇過我畢業後的人生呀﹗明明係講緊我﹗囧﹗睇到好想哭。岡田將生完全係厄介上身(我未睇完《掟上今日子の備忘録》喎話時話)…佢個樣越整越黑仔…未講野都想笑…(我好衰﹗)

then松坂dd由《官兵衛》到《日本最後的一天》到《圖戰2》角色都好乞人(我?)憎…唔係自以為聰明就係不停黑身邊的人,今次做小學老師終於都唔討厭了…至於影帝…我無視咗佢哈哈。

說是社會題材嘛,所以風格上唔太官宮,應該係近《海女》feel平實啲的…應該一路睇一路會內心大力點頭同流淚…嗚嗚…

《ラヴソング》(LOVE SONG)-->2集
<--這幕就是傳說中的床上戲?你又錯唔晒喎﹗

然後說菅田dd會打福山叔…講到好勁咁…一秒即過…兩個騙局…囧



怎麼了呢…呢兩個人係咁食煙…

<--完全唔認得樣同唔似有咗的夏帆

好啦…個女角傳說是因為福山叔同公司於是話係百多人選出嚟但疑似內定,一嚟就做女主令好多人反感…then佢行出嚟真係太似父女啦同福山叔…個故仔仲要話因為女主口吃所以福山叔以音樂引導佢從而帶出愛情…我諗因為女主好少有人對佢咁好啦…男主就覺得女主似以前愛人…掛?但一講起音樂引導我就想起光一令我好有陰影的《和弦,愛的盡頭》…睇個大綱已經…係福山叔和dd令我想睇咋…但dd好茄吓…

然後呢,睇咗兩集個女主係順眼咗,雖然佢把聲超男人,個樣又有啲石原聰美feel(所以…大家都叫佢…低配…)…雖然我還是覺得佢配dd,福山叔配番熟女,或者側重番音樂當中搵到光明…唔好夾硬整條愛情線出嚟會順眼好多…

而低配,唱歌係幾好聽的,認真地說。

好美的櫻花。




《世界一難しい恋》(世界最難的戀愛)-->2集
社長可愛cry。

見到編劇係金子茂樹,又說是愛情喜劇,我即刻諗起《求婚大作戰》啦,即刻覺得呢套睇得過啦。so far係ok的,睇北村大神成日玩利打,跟住利打又成日被波瑠無視,笨cry的好好笑。輕輕鬆鬆一個鐘幾好丫…

睇番呢,原來悶到我喊的《Voice》和《Summer Nude》都係金子先生編劇架喎…
杏﹗呢個明明係杏﹗(癲咗…)然後很出戲的…北村大神角色名係英雄…完全諗起《魔王》啦﹗

btw,J家通常都買一送一架嘛,今次送小瀧望(ジャニーズWEST--完全不知道是甚麼)…佢個角色係辦公室裡的八掛精…好熟口面…我唔係話佢個樣係個角色…一諗…《今天不上班》的田口淳之介呀﹗(雖然呢套係漫畫改的)…then呢套又係金子茂樹做編劇的喎﹗

如果走向係《情歌》繼續令我理解不能,呢套同《寬裕世代》應該係會繼續追list當中…

《99.9‐刑事専門弁護士‐》(99.9-刑事專門律師)-->1集
《グッドパートナー〜無敵の弁護士〜》(GOOD PARTNER~無敵律師~)-->1集

呢兩套係要放埋一齊,除了前者係打99.9會被檢察官告得入的辯護,一個係做商務案件,男主都係怪怪的,然後有個同佢鬥氣的女主,又有個理解佢地的社長,可以咁似嗎?睇邊套,就睇喜歡松潤定豐叔…

講開又講,松潤套劇好收得…好可怕…然後奈奈個齊陰頭好肉酸吓…

《毒島ゆり子のせきらら日記》(毒島百合子的赤裸裸日記)-->1集

呢套完全將牛角包變成邪惡…一次過睇應該會開心啲…估唔到我會睇…哈哈…

真田丸-->14定15呢?


我純粹想貼吓圖…成日被人話黃毛小兒的源次郎向阿爸發功…笑死我…

<--然後在《清須會議》演秀吉的大泉洋叔叔而家唔係秀吉了…好令人出戲…





<--究竟長澤喺呢套戲度有乜功用架呢?





*******************************************************
題外話兩個:

1. 張某碩的《大發》好好睇喎﹗令我將《太陽的後裔》完全棄劇…
2. 《爆漫王》因為有官宮出現梗係要睇…咁改編原著漫畫我無睇嘛…我係不停諗起n年前的《漫畫風雲》哈哈…

下一篇:[日劇]春季新番~2

8 則留言:

  1. 李小球11/5/16 17:32

    長澤喺真田田的作用:做一件煩膠
    佢真係好好好好好好好好好好煩呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了比古美門圓夢(咦?)…之外我諗唔到有乜作用啦佢個角色…

      刪除
  2. 李小球11/5/16 17:33

    講開其實我覺得毒島係得意的,應該都會追看......

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為不愉快的果實令我很不愉快…我轉睇呢套…XDDD

      刪除
    2. 李小球18/5/16 14:38

      毒島其實睇得幾愉快~~~ BGM幾好聽~~

      刪除
    3. 除了毒島那個神奇一天schedule…我無野吐嘈~~~已追番上大市啦~~~

      刪除
    4. 李小球30/5/16 17:09

      噢如果你未睇第六集請無視哈哈哈哈哈哈


      小津用結婚呃住毒島然後毒島又俾人告......好峰迴路轉!

      刪除
    5. 回的時候睇咗啦…
      即係呢,又係呢啲小三呀偷情呀既橋,毒島真係拍得高明好多…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD