2016/04/02

復活台北快閃~1~第一天


我不是住這家酒店…哈哈哈﹗但有機會住吓都唔錯架呵?

話說,今次我去的地方看的看點都係跟住《台北捷運散步手帖(紅線)》而去,而當中我又對日治時期的地方最有興趣…於是…買野係無乜買到…但看就看得很高興囉…

基於上次坐下午機再加上超多人,於是今次特登揀返朝早機,然後無乜人,然後又在第二航廈,然後我未瞓醒,然後…我喺機場迷路…哈哈哈﹗行了一輪先發現…平時到台我係喺第一航廈搭國光車…唔怪得啲舖唔同晒位…囧﹗

然後這次是搭長榮,我成日以為係讀伊娃Air…但原來係讀E、V、Air…係縮寫來的﹗同埋,經過惡晒航空那個邪惡批一役,我覺得今次個早餐好好食…

也是住台北車站附近,行去的路程發現有個新點HOYII…好多野食好多野食好多野食﹗仲有Pablo添(喺沖繩時狂食)﹗去完酒店check-in落番去想食個飯的時候因為好多人…轉了隔離的拉麵…都不賴呀…

我想話…SHE Ella個廣告…可以影到佢咁阿梅嗎?(《少林足球》那個喎﹗)…

松菸文化區本來可去可不去,但因為剛剛在老尖誠品發現廣富號,又發現台北分店要去呢度就去看看…想買個電腦袋但要訂的…嗚…

兜了一圈,旁邊的手作小店都滿有趣,which我上次只行了誠品…哈哈…





四四南村,到此一遊咁啦…啲手作小店又是一千個有趣,拎上手不停腦交戰好唔好買…好煩惱…

路過101…原來呢個LOVE係名物(上面本書說的)…完全無留意原來有…但今次無上去行故宮間店…反倒跑了去行Line Store…但啲野好乏味喎…點解呀﹗
最愛純萃.喝~~~不要問我這幾天喝了多少支…我只知圖中呢兩枝貴少少都係30蚊台幣,香港賣$12.9架﹗then藍黑兩隻味仲有特價…兩枝48蚊台幣…平足一半﹗

基於Pablo好多人…於是外賣啦…但佢product唔多…於是就是至classic的半熟芝士tart…好好味啊~~~~
呢個哥哥仔個pose想點…(睇廣告都好有樂趣…)

因為行到夜媽媽又鬼咁眼瞓就外賣一碗牛肉麵食…店家勁細心湯和麵分開放…而倒出嚟時仲熱到爆…即刻諗…正呀﹗同埋…啲膠有無毒?﹗哈哈…

夜晚播緊《蘭陵王》…說好的陳妖lone呢?

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD