2016/03/25

《蝙蝠俠對超人:正義曙光》…傻的對決…

繼我唔知amazing喺邊的新蛛蛛俠,而家有智力嚴重出事的蝙蝠俠…怎麼了…

話說,英雄片我只係睇呢兩個,其他的我都沒怎樣看(《鐵甲威龍》算唔算?)…呀﹗出事呀出事呀,據說因為人家正義英雄甚麼內戰來勢太勁,逼得DC都來一個crossover…但可以crossover得咁難睇…唔係有神奇女俠出一出場…呢兩個傻的男人傻足全場…浪費啲咁既錢拍套爛片…起高鐵好過啦…

又說,我沒看過超人…

貢我就想知超人住葛咸城的嗎?well,然後葛咸城喺美國的?(好似係…除非唔係)…anyway…有美國中情局同太空總署仲放導彈添…當係啦…唔好太認真…

一開始又講阿蝠(係又講﹗)小Bruce望住雙親被殺,然後俾蝙蝠咬…then一野轉身射個三分波…呀,不是…佢無,大個咗既Bruce竟然係Ben Affleck(如果我說印象仲停留喺《驕陽似我》係咪太驚?)…well,據說佢俾人柴台太肥大唔似Batman…well,第一野望落…係好似無前任咁dark…咁望望吓作為一個中年富二代…都ok啦…要有啲富態…errr,這不是重點,重點是點解Bruce變咗戀母狂…佢啲惡夢成日都夢見自己望住阿娘個墓…咁佢阿爸呢﹗阿爸第一個播槍架喎﹗點解呀﹗

then阿超(我打算以阿超與阿蝠呢稱呼呢兩位大哥),由於我真係無睇過底褲人的前世今生…唔識。我只係好開心無咗條的水同條底褲…同埋…做乜佢件衫啲物料咁似蛛蛛俠既?

貢呢,兩個大叔suppose好大隻,但就真肉厚…阿超個波地阻礙視線既程度仲高過新羅太個鼻(我堅覺得佢個鼻over咗over到成為一個悲劇…明明佢好地地)…呃,比起女林大人…我更加唔想佢兩位老哥除衫,大隻有餘肥斯尤甚。好驚…

well,最驚既都唔係呢樣,或者經歷之前勞倫叔叔重生三部曲,於是呢套又要講吓道理,文戲一大輪先串插啲外星人打到葛咸城爛晒…跟住有個眾議員(?)同疑似張根碩(但演法是占基利)的張毛人對談完一輪…吓…睇完一大輪我先攪得明…呀﹗原來疑似張根碩長毛仔係奸既,佢想借眾議員之力拎舊綠色唔知乜野石喚醒外星人…then…for what?well,唔好理…中間因為Batman識破佢…所以佢要搵Superman打低佢…於是就捉咗超媽要脅阿超…

then最kai既事出現了…阿蝠知道自己唔夠打…要阿福(哈哈哈﹗)整咗件《鐵甲威龍》咁既野…肥大到呢…以為好勁啦…點知兩野俾阿超打爛咗…then阿蝠出古惑用啲綠色唔知乜打佢…阿超真係唔夠打…佢淨係叫阿蝠"save Martha"…大佬呀…你講清楚啲得唔得呀…then咁啱唔理阿爸只諗住阿媽的阿蝠媽竟然真係叫Martha…佢好嬲地大叫你做乜講呢個名的時候…超女友行出嚟(佢係人…佢係人…佢係人…但就在打交的地方行嚟行去…)話係超媽…阿蝠先明晒…大哥呀,你當而家《藍色生死戀》咩…

更kai的事是…阿蝠去救阿超媽,超媽問你是誰…佢話自己"I'm your son's friend"…天呀﹗你上一場先要打死人家個仔咋…騙案呀﹗騙案呀

睇到呢度,我已經無力吐糟超女友血肉之軀走去潛水執番自己掉落水的綠色矛(佢唔知點解知呢支野可以打怪獸),又不要吐糟點解阿蝠aware支野的重要,佢同阿超都可以轉個頭就由無人島去葛咸…執完支野飛番去咪得囉…做乜要引隻野去葛咸呢?貪葛咸城唔夠爛死得人唔夠多?(定係已經叫晒啲人移民去太空?)…天呀﹗一定係因為導演睇得太多《假面超人》…打怪獸梗係要城度架啦﹗囧

聽收音機說超人之死係好悲壯…但我…只係…覺得…做完未呀?救命呀…

至於那個疑似張根碩但其實係演緊占基利的長毛…原來是CEO…囧…

最後我想說,唔睇預告就走去睇…傻的其實是我。囧

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD