2016/03/12

[日劇]原來有10集~《山貓》

我諗,除了N年前的萬年至愛《唯愛》,而家又有一套可以隨時拎嚟無限loop(原宿的這boom牆很壯觀)…話說一路以為得8集,跟住仲有第9集,以為第9集完啦…呀…仲有第10集喎…真係完啦,有啲唔捨得添…

然後,這部劇的主題曲是四人年代最後一首…好難得我勁神心衝出MK去掃…田口呀!!!~~~~

我完全無cap到山本嫂(aka堀北真希)個反應添…雖然呢《野豬》唔係我首位(但我唔會忘記那首好好聽的《青春Amigo》…和single內兩首side cut,山p的《龍櫻》((校園劇嚟講我覺得呢套比《野豬》更擊中我的心坎,雖然看時我畢咗業啦))(((我有無講我上年翻睇咗呢部?)))插曲,和睇到我唔想睇但都有睇晒的《極道鮮師2》插曲,聽到而家都仲dap落有味)呀呀呀,講番轉頭,因為二人同期有劇就crossover一番,見到某龜講番呢兩句經典內心真係好沸騰(<--但剛才先講其實最中的唔係《野豬》喎…)…突然好想如修二咁攬住棵樹對住個海大叫…青春~~~青春呀~~~~

從犬井(池內博之)出場我已經好想講…你其實係齊藤桑(我講緊《唯愛》)嚟架嘛…你唔alright最後菜緒對你悔婚回歸弘人懷抱,所以你先咁嬲嬲豬走去捉山貓…仲見親佢都勢兇夾狼(<--見親佢兩個同場我的內心小劇場就出現…雖然在《唯愛》中齊藤桑跟弘人同場的場口…應該只有一場…就係三年後甲婚禮菜緒跟弘人見番面那一野而已…)

講起《唯愛》一定要講呢個啦…(其實呢用呢位人兄做冷笑話係咪好common的?)…因為弘人和菜緒都吐嘈過阿裕太和裕子的說…
萌點滿滿的勝村和山貓(左圖佢地係咪著咗同款褲?)…由一開始我就覺得論邪氣唔係應該成宮稱王嗎?佢個小丑咀真係無得輸架喎…之後的劇情發展證明我預感無錯啦…篤面(借網上圖一用)那野真係萌到一個點…(咦…又嚟CP配?)

每集其實都講結城既陰謀,偷野既部份越來越少…但我最期待都係山貓既product同埋佢點整鬼勝村…

睇得太多佢瀨尿…攪到我瞓醒時都有一野驚一驚要摸摸張床…囧

山貓既身世喺第9集終於交代咗(一度令我覺得自己睇緊《Joker Game》…我有好認真地補元某龜的電影…作為一個盡責的暗粉嚟講…而佢喪打…唔知有無參加圓面的岡田格鬥班?),仲一野講埋勝村和謎之圓面女赤松杏里身世,呃,我想話一野叫晒啲女角(真央和里佳子…嗚)去拎飯盒,得番霧島一個﹗(菜菜緒唔演惡女演刑警好可愛喎)囧…大結局應該都係解決結城吧?打打打打打打打打啦都係…

睇佢地喺酒吧度玩玩食食真係幾開心…然後歌手某龜集集都要唱到走音…笑爆咀(所以說啲角色要死係唔捨得的…)…就好似當年睇《SP》睇佢地保護吓人又吐嘈吓好爽皮的時候好唔想故仔推進到陰謀核心裡…無野笑呀…
<--網上抓回來的…就說食煙和令仔本人是抗拒不了的吧?﹗then…完咗劇就要做演唱會…then就充電期(精選碟的side track無我選的…我的口味真係太奇妙了?)…要快點回來啦~~~
Last but not least,希望最後一集唔好爛尾,同埋啲收視唔好太差啦…見佢做足十年收視毒藥都真係幾慘慘的說…囧

2 則留言:

  1. 圓面的......另一位網友話佢哥斯拉化......哭!另,你有否看圖書館戰爭2劇場版呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…佢拍完《神山》之後又要增肥拍《被叫海賊的男人》…一路都大大舊無瘦過…哈哈哈
      《圖戰》之前的sp和第二集都睇咗啦…上星期睇咗,得九龍的mcl有我要過海囉…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD