2016/03/11

食上癮芝士撻

我是娘爆的,老銅的這兩家半熟芝士撻我都係2016年先試(哈哈哈﹗),Sogo地底超市那家(左邊)成日行過見佢排長龍嘛,右邊的那家是…行過…咦﹗又轉咗舖既之後,就貪得意買嚟試,此後,就久不久買嚟食…



個人嚟講比較鐘意右邊那家,首先…是我令次行過都無龍…無龍對我嚟講係好重要,我至憎死等都無得食…then是店家那很不環保的包裝,買兩個都有盒有紙袋(左邊的我買兩個是放進雞皮紙袋裝的紙袋裡)。是真非常不環保,但對於唔係即刻食想拎番屋企的我來說就相當有用…因為…唔怕整爛﹗(雖然試過因為個盒蓋得唔實於是下圖的古古力撻則埋咗攪到變樣…囧)…well,佢個紙袋又相當厚實,拎住用多轉都得…

至於個撻,左邊那家個餡好香好濃,then個皮厚實啲既曲奇底,係好香的,不過我覺得硬咗啲同埋個芝士餡好似細篤啲…。先入為主的右邊那家,so far我只試過下圖兩個原味和古古力味,古古力以我咁食得甜嚟講覺得有啲over(又古古力又豬士喎﹗)。都係簡單啲齋食芝士感受佢既香濃好了。then雖然呢家係比左邊貴兩蚊($22 vs $20一個),但個餡好大篤﹗個皮既硬度又合我河車啲…所以encore親都係去半熟工房…(我卒之寫店家名…)

真係好邪惡,但又真係好好味…好可怕呀﹗其他的店我仲未試過…但為個肚腩著想我唔應該試啦…哈哈…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD