2016/03/16

KAT-TUN 10TH ANNIVERSARY BEST “10Ks”暨…本人的10首

(圖片來自微博)でした!でした!でした!轉埋過去式啦…嗚。其實小的都估唔到會如此唔捨得…我諗,因為雖然本命團都跟咗好多年,但呢團真係由出道開始追,然後赤西美國人和田口的聲音都是我的飛佛,最後聽嗰兩把聲都不在…真係好囧…

Any肥,精選碟的promote已經係3人版,well,這張10周年的精選跟師兄V團咁有得網上投票(但個期限極短)((KK團10周年那時都應該有投票,不過我無投…))then頭兩隻係派台歌,then另外一隻就係side cut選…果然我的口味太獨特…好多我喜歡的都無呀﹗嗚(我又傷心了)

同埋呢,初初迷呢團時我開始認真讀番日文,每聽一首舊歌都諗番起那時煲乜劇和讀到邊考邊級,真係好多回憶的說…(原諒我又發癲…哈哈)

睇吓有乜歌先…

1.     ハルカナ約束 (Best of KAT-TUN)
Debut大碟﹗KT團跟KK團一樣一出道就出大碟和細碟…好大陣象的…當年。我有rip呢隻碟既歌落Mp3機,但年代久遠俾我壓細又盛音質好差…問題是…我搵唔番隻碟出嚟…大囧。then我無rip呢首…對我來說…係新歌…哈哈…

2.     Will Be All Right (1stシングル「Real Face)
呢首我mp3 list又有喎﹗

3.     PERFECT (15thシングル「WHITE)
呢首係乜嚟?好似rip都無rip過…呢隻單曲我的飛佛係《勇気の花》…慢版仲要好靜好靜,啲歌詞好似一個默默在遠處守護個女仔既男仔內心獨白,好詞意的歌詞。我又試喺跳舞group度搵慢歌聽…哈。

4.     MOON (Break the Records -by you & for you-)
呢隻碟6人年代最後一隻。《DON'T U EVER STOP》乃係本人至愛既跳舞歌啦,真係型到癡線,《Real Face》都唔係佢嗰皮…哈。side cut《 SADISTIC LOVE》和《春夏秋冬》(四季分開讀係はる、なつ、あき、ふゆ就好早識,但咁樣4個字拼埋點讀?係呢首歌教我架﹗),而好難得,呢隻碟6人的solo我一隻無skip的照煲…通常中丸和田中啲rap野beat box野我覺得好嘈,哈哈哈。當中我熱愛《花の舞う街》(上田)、 《WIND》(田口)和《 care》(赤西)…

最後…呢首《Moon》是甚麼?(就說我的口味太獨特…)

5.     NEVER AGAIN (Best of KAT-TUN)
呢隻我有rip呀﹗但都係那句…音質好差…然後我搵唔番隻碟出嚟再rip過。

6.     BOUNCE GIRL (今作に収録され初めてCD化となった)
不知道是甚麼…

7.     4U (「楔-kusabi-)
呢隻好聽呀﹗聽呢隻碟時唔覺…係跟住睇《少俱》premium show是發現番的。我想話佢地啲premium show選曲好正,唔睇都唔發現《Splash...》、《in the Dark》、《Sweet Chain》、《White Lover》等等俾我變成滄海遺珠的好歌…

8.     GOLD (Best of KAT-TUN)
大家都好懷念呢隻碟﹗咁多首歌入選﹗(仲有我的飛佛喺下面﹗)…呢隻我無rip到唔識…同碟我鐘意《SPECIAL HAPPINESS》…好鬼少男…然後我今日睇維基先知…係龜梨和田口duet的…哈哈。我從來無睇過歌詞書仔嘛…

9.     YOU (cartoon KAT-TUN II You)
呢隻我有買喎﹗杯具的是前陣子想去補元舊碟…買咗隻普通版先發現屋企那隻係特別雙碟版…真係…囧。

原來呢首《You》係我覺得極難睇的《戀愛補給品》開場歌…完全唔記得…然後《僕らの街で》(《唯愛》喎﹗)、《SIGNAL》都好聽…但我最愛的…是《うたいつづけるとき》…無入選…

10.   RAY (24thシングル「KISS KISS KISS)
嘩…性感拉丁舞曲…這首沒rip唔識…

11.   THE D-MOTION (11thシングル「Love yourself 〜君が嫌いな君が好き〜」)
睇live經常見到呢首…

12.   PRECIOUS ONE (Best of KAT-TUN)
好聽到癡線啦…同埋見證我學日文的歲月其中一首…用嚟背someone、someday等詞的日文一流…

13.   STAR RIDER (17thシングル「BIRTH)
經常喺live度見到…但我麻麻…我鐘意《Come Here》大碟既《Star》多啲…btw

14.   春夏秋冬 (Break the Records -by you & for you-)
上文講咗唔重覆…

15.   Peacefuldays (cartoon KAT-TUN II You)
呢首唔識…囧﹗
************************************************
最後…其實我無認真數10首…哈哈哈…但加埋各人solo中我最飛佛的一首…入口出口田口的《Whenever I Kiss You》…好聽到爆裂…以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD