2014/12/23

聖誕東京快閃~1~市內快閃

是咁的,因為清假於是聖誕前後不停放假,又因為見好多同同都出門…我唔抵得之下又走去卜埋機票一份…

又於是因為假是之前拎落無得改,所以快閃度就是前後四天…而因為是失驚無神諗起,個失驚無神是十二月廿三日出發但我十二月頭先失驚無神…於是機票價錢是…好開心囉﹗反而酒店房又沒有太貴…

格完一大輪價就是貴貴貴﹗(好啦…遲卜丫嘛)最後又幫襯香港快運,第一次去福岡時個時間是早機去夜機返,今次去東京就係凌晨機去凌晨機返,好甘。最正的是…我睇咗了返來的時間為出發時間…於是十二點半飛的機我十一點半先施施然去到counter辦check-in…仲要俾個人員說你行啲啦…閘口好遠架…

真係好遠﹗而且仲要搭巴士…囧。卒之用了半小時狂奔了上機。之前仲擔心等上機會無聊…卒之呢吓狂奔的運動令小的熱血沸騰…一上機就呼呼大睡…

去到羽田機場攪晒過關和拎行李才五點幾咋﹗天都未光。於是食碗烏冬又坐喺度睇日出(係…我真係坐喺度睇日出…)…本來有諗過去機場的膠囊酒店瞓兩三個鐘…不過打吓機咁又好快過啲時間。

七點幾八點到酒店放低行李就開始市內觀光。比起成田,羽田的優點是近近和近,搭京急線去淺草(係…又住淺草了﹗哈哈)才半個鐘多啲,太爽皮了。而且比skyliner平多,諗得過呀。

放低行李周圍去,但其實唔知去邊…唔知之下喺架車度瞓著咗…就搭了整條metro銀座線去涉谷…然後因為太早店都沒有開…囧。食完先叫做有間書店開咗可以去兜個圈,見到某准代言的又影吓咁囉。其實這次沒有plan太多地點要去,只想補回6月時未能去得成的地點,重點是去JR站買個pass周圍去…係,咁早既時候綠色中心開咗,成功買pass。

東京站行小的最愛既Character一番街。去到的時候《軍師官兵衛》剛播完大結局,NHK店內官兵衛產品所剩無幾…只有這個其實我有幫襯過的貼紙機…本來好想買的《對不起青春》紀念品…都只有個可樂餅匙扣/磁石和書…乜都無啦﹗嗚…

死行埋銀座兜個圈…終於都等到夠鐘可以返淺草check-in。囧

<--咪講笑之食食食
<--食飽瞓覺去了新宿一轉…見到錫我隻腳的宣傳車…

出發之前幾日都病病地又無胃口…我竟然食全家便利店的炸雞就飽了…囧﹗呀…隔離pablo的芝士餅(?)雪糕(?)好好味喎﹗

話說一月會去台北…開電視見到有梨精去台街掃夜市…

就是乜都無特別做到的一天…浸個浴就去瞓,呀,補眠是很重要的…

待續。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD