2014/12/26

聖誕東京快閃~4~小江戶川越

又要講番去六月那次,本身係search到小江戶川越在先,但後來覺得日光江戶村好似更有趣,今次就補番去囉…

晨早出發去到的時候十點多,好多舖頭都未開,路上又沒有太多人,就是散步囉…

呀,這是最後一天了。
從車站行十多二十分鐘,九曲十三彎不過好在路上都有指示牌行吓行吓就轉咗入嚟。果然是很有江戶風情的和式建築…就說因為太早到好多店都未開,於是傳說中的「菓子屋橫丁」是沒有得看啊…

轉轉吓到了據說是看點之一的鐘樓,連住有個神社的,想看看有無得參拜的時候有堆人在地下砌緊唔知乜野望了我一眼…呃,咁我唔入嚟啦…呢個鐘樓據說係以前一路用嚟報時用的…雖然有樓梯不過無得行上去望…囧,就喺底下裝吓就算啦…

呀…左邊個妹妹像好似係有啲故事…但我唔記得咗…哈哈…

其實我好鐘意周圍影渠蓋…XD…另…中山亞微梨的寶礦力廣告呀﹗突然穿越到平成年代…不過還是覺得好奇妙…好似好耐之前咁…

行了大輪肚餓…但食店未開於是…我係喺江戶風味的地方食意粉…

基於走那程機都係凌晨,整個下午都周圍搵地方Hea…拖著疲累的身驅周圍走都好想死(已退房無得番去瞓…囧)…

咁多次去東京都係成田來成田走,喺羽田還是第一次,感覺相當良好,首先地點已經無敵,離市區好近,出淺草都係半個鐘多啲,車費都慳唔少,就算人多喺上嚟逼都係逼一陣啫。如果向新宿方向走可以搭monorail,交通相當之極度方便呀。內裡食店多,又有大量手信店(aka江戶小路)俾我喺等上機的時候作最後衝刺,真係麻雀需小五臟俱全呀~~~~~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD