2015/01/25

台北2015遊~1~西門町…之後還是西門町

上一次到台北已經係n咁多年之前的事了,而且仲要係跟團,零記憶到不行…這一回跟媽媽去威…娘說要住Simon町就住啦…其實我無乜preference的說…

個鬆啲鐘的旅程我瞓了大半…然後睇了少少《深夜食堂》…然後那個好難食的飛機餐…我都唔記得係乜了。為了娘親舒於是卜了酒店的接送服務直到酒店放低行李…真係好舒爽。

就說上一次已經係n年前,我記得那時係要親身攪入台證,而家可以網上攪掂了。換錢我當年係喺機場換的說,友人說而家可以直接用atm撳錢,於是我就好懶咁諗住去到先撳…典知…我張衰卡無銀聯…得個甚麼plus…然後我好無知地以為係同銀行就撳得(係啦…部機係得銀聯…)…攪了一輪驚食卡又唔敢撳…卒之走了西門町幾轉買到大哥大卡(阿娘無得上網蝦叔mode啦)search了一餐攪清楚邊隻機可以撳…最後撳到錢時我差點想哭呀﹗

落地搵飯食之餘順手去附近七仔拎博客來的東東,行過的時候見到Selina在宣傳…嘩﹗好近呀﹗不過就勁爆多人…多到我完全行唔到過去…囧﹗


娘喜歡食魚生嘛,就去了友人介紹的海人吃刺身魚生的東東,還真是滿不錯,最好的是…過了lunch time不太多人…

<--訂的就是這個了…超級無敵超齡高中生…囧﹗(而這隻碟…是看到我瞓著的…

<--跟著娘走走看的日子就是邊度都唔去得,佢話有朋友來跟她晚飯於是我們就在西門町走走看…嗚…我想去搵西門町間誠品呀(係…我真係好無聊…竟然去到邊都係買書)…想話行開一陣時娘話佢迷路了…大囧…(我好想去行街呀…)

卒之都係會合番阿娘等佢朋友…囧

咦,愛爾蘭瘋薯真係去咗台灣喎﹗

媽媽的朋友說台北的西餐好吃…就帶了我地去附近的甚麼遠東百貨裡的西餐…咁又真係幾ok既…

<--樓下婆婆賣的糕點(死…我忘了名字…)…凍食都ok的說…







這次我們住的儷夏商旅…本來不是首選的,娘的心水和友人推的都full咗(已經是前一年9月book的啦﹗)…要就budget和地點於是選了這間,房內雖然無窗但都幾闊落,落樓下轉個彎就係熱鬧既西門町,食野和買野返去食都勁方便,只是酒店位處商廈內,上面好爆地有舞廳,隔離是整形中心…好多大叔出出入入咁,有人同行都唔驚既,自己一個就恐怖啲…好似…

這天其實沒怎樣喪行和血拼過,就早啲瞓算…哈哈。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD