2015/01/27

台北2015遊~3~上引水產、台北101、誠品信義

上引水產是阿娘想去的…我心裡只想去誠品的啦…XDDDD



話說小的n年前那次是沒有去上引,小的對這裡完全沒概念,只是看地圖說步行兩至三個字就到…貢…就中伏了…大囧﹗然後友人說應該搭的士…然然後俾阿娘丙做乜要佢行咁多路…(你來過我沒來過呀﹗而這次旅行其實我沒做太多功課…平時都唔太做…今次更唔做…就…哈)

娘先去旁邊的蔬果市場兜個圈…說這個好那個好…之後因為唔想拎就甚麼都沒買的過隔離水產那邊看。由於娘朝早要食早餐,到佢食完飲完再搭車到達上引的時候都差不多午餐,快快兜個目就搵野食,由於阿娘話攰而佢要求一定要有得坐,所以我們就沒吃內圍買的一pack pack海鮮,反倒是坐在旁店的店食燒烤。

那個應該是灑了七味粉的冬菇意外的好吃﹗

其實我次次都唔去築地的…咁對上引也是ok咁啦,娘話去就去…反正不去白不去。而旁邊的努力吃吃吃的,好多是講廣東話的疑似港人…好似我係異族了…囧﹗

食完找東西看,娘說友人介紹台北101的自助餐不錯,但之前search極都找唔到於是就話不如親身去看看,反正…小的可是有登塔看風景的嗜好…但娘又說佢無興趣…囧﹗(我地的喜好有夠南猿北徹吧﹗)…就在地下賣手信幾層兜個圈…

<--其實要買故宮博物院的東東也不用跑得咁遠,台北101都有得賣的…then見到呢家店個名覺得好唔老黎
<--到處都是tsum tsum的飲品…

<--沒怎樣拍照的一天…好難得得到娘親同意讓我到信義誠品兜個圈…會合阿娘之前食個waffle…







 無錯,晚餐又係呢家門卡迪…娘說很不錯又廢事行/諗又食多次…囧

<--最後…回到酒店…呢家店呢房間真的很不錯既,只係座building有啲奇怪,除了我們住的一間仲有另外一家,其他的有整容診所(囧﹗)、舞廳(囧﹗)和電影館…很奇妙的組合…所以總是有很多奇形怪狀的人出出入入…初初覺得很奇怪…慢慢又覺得幾有趣…係一個體驗呢嘅…囧…

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 我估係咪讀「乾隆」的「乾」而唔係讀「乾脆」的「乾」…any肥,都係好好笑…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD