2014/12/24

聖誕東京快閃~2~小田原城、湘南海岸

帶著關東周遊pass就不停鐵道遊囉~

本身無諗住去小田原城的,只因之前見朋友去又好似幾靚,跟住睇《官兵衛》佢老人家平定城內的人後豐臣秀吉卻出爾反爾要殺盡人全家…噢﹗其實唔係集集啲戰役我都記得…唯獨好記得小田原城…就去啦…

跟住唔覺意發現去小田原會路經藤澤,可以順手去鎌倉睇海添喎﹗正呀﹗誰叫6月那時去天陰陰想落雨咁…

搭了一大輪東海道本線…瞓完又醒醒完又瞓終於都到了。小田原城離車站不算太遠…跟住商店街行就可以了

天朗氣清點影都係令架喎﹗經歷過彥根城上去要行到斷腳的石階,這個城的斜路實在係小兒科啦﹗

<--天守閣…

那天人不算多…不過圍晒鐵絲網不好影相…囧
遊完城都差不多中午順手食埋個飯先走,呢家店的定食印象中係唔貴的…重點是送咖啡…通常定食都無咖啡或茶揀的嘛…

車站都滿有特色的…

 到藤澤即刻跳上江電去鎌倉高校前站影番我上次影唔成的車站閃閃海岸和交通燈口啦~


 這次搭的是江之君(?)車…有夠可愛的…條龍…XDDDDDD

我成功啦~~~~~卡卡卡…當日有好多人好似我咁企定定喺度等啲車經過影相的說。人家可以很認真長短鏡咁…我只係hea hea的用手提影…囧…很奇怪的是其實我不是很熱愛《男兒當入樽》,但看到這個交通燈口和沿著江電經過站頭的海岸線會莫明的感動…這…就是青春的見證了吧﹗(<-你感麼了…)

據說極樂寺、長谷等站都有影相的好位(如果你有睇那套甚麼《倒數第二次戀愛》的話又多個原因去朝聖(28/12/15後按:我終於睇這部劇了﹗)…但我無呀嘛…也見時間已經三點幾四點…就去番鎌倉站轉車走了…

車站這個聖誕帽可愛死了…
出番去池袋時唔覺意見到東橫線轉車口,諗起可以去自由之丘行一轉都好喎﹗雖然五點幾天已黑了…

本身我去到東橫線時係入錯閘…閘口的人員唔使我俾車錢就俾我出番去又教我去番啱既月台…巧簡棟耶﹗雖然去到的時候好多店都關門…只能去番我最愛的Village Vanguard睇無聊野…左圖那個面具好正…不過無買啦…買了右邊那本叫我唔好喺電車度睇的媽媽mail…真係笑爆咀…在車上睇了大半啦…笑到差啲標眼水…

<--夜晚的淺草寺也別有一番美感…

雖然這一天是平安夜,但因為淺草啲下町地方沒有太多聖誕佈置…反倒是年末周圍都係正月新年的裝飾…好像賀新年多過賀聖誕囉~
行到累就買便當回酒店食…雪糕也是主打啦~這個opera本來都覺得ok…但食埋另一個紅酒士多啤梨甚麼味之後就覺普通了…

<--係…睇電視係重點…就係睇這個…原來那天是《First Class》續集大結局,喺播之前有個惡女選舉咁…嘩…友坂理惠英龍華姐皺到呢…好恐怖…

劇集我無追開…只係開住但就在打機睇書咁囉…噢耶﹗(原來第二部無咗中丸啦…佢只係客串的說)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD