2016/04/04

復活台北快閃~3~最後一天


最後一天…其實無乜去邊度…講吓間酒店吧~

住的是這一家旅‧晨行旅,無上次住的那家咁豪,走工業風嘛,simple but artistic就可以了~
雖然房間很少,床跟廁所中間就係張枱…係…如果唔"山"實隻廁所門係會"撇"晒水落張櫈度的…不過細細地有細細地既好,平啲嘛…

講起個廁所…我想話如果掛個浴簾俾我擋一擋啲水就好了,廁所右邊係淋浴間,中間係馬桶,左邊係洗面盆,好正路丫,但因為淋浴間無遮無掩,沖涼時係會撇晒水去成個廁所…如果你唔山實隻門…隨時出面都濕埋…大囧﹗於是我好似受傷的小鳥咁躲在死角…好努力唔弄濕遠處(其實都唔遠)的洗面盆和放在上面的毛巾…then個馬桶…好難避免唔濕囉﹗咁開放的死手間…小的沖涼沖得有啲無所適從…哈

真係好工業風﹗睇住啲水流出又流走是幾過癮的…但…sorry,我又嫌三嫌四了,個水喉好易開得太大…然後個桶去水好慢…哈哈…








床和廁所中間的枱…插頭齊備…唯獨是無雪櫃(出面先有公家的)…買咗野要即晚食…

牆身的裝飾…工業風呀﹗

這家飯店在二樓,如果唔係拖住行李行樓梯係ok的,店家哥哥又幾好傾(係我未瞓醒唔識應佢攪到人家同我講英文…哈哈)…走廊一角都係…工業風囉﹗撇除廁所和無雪櫃…其實幾抵住…近國光站和捷運…重要樓下有消房局…係咪覺得好安全呢﹗

書是買了點…呃,怎麼喺我去完沖繩先出呢本書呀﹗你早啲話我知唔好行國際通嘛﹗then故宮博物院的新品…可愛x一萬…我已經話唔好再買紙膠帶和memo紙架啦…都係忍唔住…

機場內隨便走走…

一定係知我乃文青乙件…所以個候機室都咁文藝…哈哈…


咦…呢個牌子又轉代言人了﹗then…anyway,飛機餐的獅子頭好好味。

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD