2016/04/03

復活台北快閃~2~第二天

話說一朝早去故宮博物院睇吓野兼買吓野,多人多到呢…逼唔到上巴士唯有飛的…再次遇上好傾的司機…佢又再次估我係咪日本人…佢話我既國語有日本口音…死囉,我應該唔應該開心?定係怪當年沒認真上普通話課學拼音…哈哈哈﹗

其實這天的主旨是去看日治時期建築…但卻變成吃閉門羹…



然後,想去太平洋SoGo天母店的日文書店,我記得喺士林劍潭附近架嘛,然後在劍潭站行了一輪怎麼和上次不一樣…search一search…囧﹗係芝山站囉﹗然後去到發現變成了金石堂﹗大囧﹗

唯有飲盒野平靜吓我既心寧…呢個蜜茶幾好味的…

好在仲有(雖然比日本少好多野睇的)東急手


趁無乜人的時候喺樓上的日本料理店今助食個lunch…

食完飯開始行…先從東門站開始去看台北監獄圍牆遺跡。
當前陣子看書跟到北海到網走監獄跟這個都係走放射式開放型建築,應該都係差唔多年代起的吧,北海道的還在但台北這個就因為面積不夠用搬走,於是而家得番一boom牆…

跟著本書的路線圖走去看看明月堂有乜和菓子,但店家嬸嬸招呼完熟客就在傾(應該係公事的電話?)問也問唔到…嗚嗚…我只能掉頭走了…

之後的河邊生活、昭和町文物市集應該是因為星期日唔開…嗚…我只能食下午茶了…
這個tiramisu的特色是…雪得很冰…會篤碎的…但唔硬…有著奇妙的口感…

之後途經都是書中指出名物之一的波士頓理髮廳,有夠懷舊的…當天有個model在被影?但怎麼我影的時候卻飄出一個膠袋…囧

兜番出去永康街都幾多野睇的…

已忘了為甚麼我又去中正紀念堂…唔覺意又入咗誠品,then見到呢個90年代東東的櫃…一下子囧咗…天呀﹗多麼的90年代(80年代尾?)有傑哥和劉華耶﹗但竟然無郭城城﹗

本身無諗住賞花的我就無啦啦多咗個餘慶環節啦~

看日治建築其中一個看點是總統府,但之前參觀過就skip了,但由紀念堂轉去二二八公園路上地下好多名人作家的名句…見到這句我好想哭啊﹗
如果說總統府個郁係東京站的朋友,咁台北醫院舊館就讓我覺得似港大本部了…走入去看看真係好古色古香…但係咪應緊診架?﹗好囧…

二二八和平紀念公園…一場嚟到都要知吓係乜事既…

<--嘩﹗嘩﹗嘩﹗











之前我好似掛住去故宮博物院,今次特登走訪吓國立台灣博物館,地下兩個展館一邊係好現代的present台灣建築,一邊係播片,條片都睇得幾感動的說…。then想上二樓的時候有個旅行團的東東塞住條樓梯…囧…then上到去,有趣的是館方將建築物的特色印喺透明玻璃上,咁你可以一路讀文字和睇圖一路對照番實物~

對面仲有土銀展示館…不過展覽內容我無乜興趣…










二二八公園行番去台北車站酒店那邊原來是很近的…

我終於睇到陳妖lone出場了﹗

因為添好運好多人排隊,咁我又好奇試一吓…ok啦…then…我好似日日都在幫襯pablo…哈哈哈。

以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD