2013/05/14

加力士碌 vs 唉窿

點睇我都唔似會用三叔的產品吧﹗係﹗既然和瘋代表索尼跟我八字不合,就唯有留守亞美利堅的唉窿…不過因為家母出了加力士碌,於是小的不能避免地成為廿四小時唉tee十卜…

我咁表面…唔識乜野config呀咁架…要的話看這篇,另,左邊呢張圖係盜自呢個page的。


關於加力士碌:
  • 首先我得承認,我是很不喜歡三叔呢個牌子的,但用上手,我得承認真的很流暢…(俾成四千幾五千都唔流暢就死得啦﹗)
  • 拎上手﹗好大部﹗不能單手操控…(廢話…人家賣點就係大芒嘛﹗)
  • candy crush啲糖都好大粒呀﹗(廢話…人家賣點就係大芒嘛﹗)
  • 大芒令阿娘好開心,令佢成日hills地話「乜你個芒咁細」、「睇得唔辛苦咩」云云。唔辛苦喎﹗我唔鐘意啲袋唔到入褲袋的電話…這是一個堅持。
  • 我娘竟然出了成個月之後先發現右下角原來有支touch screen用的筆﹗哈哈哈﹗
  • 那個suppose係賣點的note甚麼功能(亦都係睇泡劇時經常見劇中人整的),只係俾我試玩時晝過兩張…阿娘唔曉用…
  • 個芒啲色真係幾靚,影既相喺芒度睇仲靚過過咗落電腦添喎﹗影相呢,唉窿影夜景和演唱會真係死症
  • 我以為可以加到128gb架喎記憶卡,如果最多都係64咁咪同唉窿一樣﹗
  • 你知啦,十個最討厭唉窿的理由之一係無得加記憶卡,二係鈴聲得29秒,三係無得用自家鈴聲做msg鈴聲呀﹗安卓就能解決呢啲問題嘛﹗(果然我的要求很低層次的…不需要高階機﹗哈哈哈)
  • 基於我娘用的是人仔台平霸plan,本身慢到無朋友,個3G完全感受唔到部機的超強功能,返屋企駁番wifi先叫快啲,不過我娘唔睇劇,佢最多都係下吓app打機啫…
  • 三叔係咪有個傳說的自家keyboard?但我娘只會用手寫…(而我覺得喺手機手寫是很費時的…所以當年我download又好乜都好死都要裝速成)
  • 雖然用過一輪索愛的安卓機,到底都係回歸番唉窿,好唔慣唔可以home掣一野出番主頁,delete app又要按這按那,跟住在桌面del了又不代表在file入面的del了喎…我囧了﹗三叔和索愛的setting都爭得幾遠…
關於唉窿:
  • 因為店家打來宣傳,小的無聊聊轉了五…
  • 都係用番三十二激,唔知係咪之前部機放得太多相又塞得太多歌,長期得一兩激空間,所以成日load得好慢或者跳出主頁,而家清空了大量的相,歌只塞了部份,放番好多空間出嚟,感覺好好多。
  • 最開心都係呢頭backup了在itunes嗰頭一駁新機乜都轉晒去,除了歌和部份相(在我的電腦另加落去的)外,app喺度(連舖game我玩到邊關都keep住喎﹗推銀也不用由頭推過),whatsapp全部record喺度(backup都慳番),wallpaper、鈴聲全部喺度,仲有bookmark都喺度﹗實在是太完美了﹗(所以我轉唔番啦﹗)
  • 快…真係好快﹗部機撈野快之餘…是因為我轉了科芝?
  • 最討厭是轉了usb hub,之前的usb全部要加駁插,我才買番個新的外置叉電呀﹗如果你話我聽用唔番我會殺人﹗
  • 無乜闊到既關係,好覺佢長咗和薄咗,拎上手手感好良好,我是堅持要用可以單手操控的電話嘛﹗
  • 耳筒位轉了在下面…咁我咪無得玩防塵塞囉﹗
  • 影相問題依舊…演唱會不能囉,不過算啦,總要有啲位俾相機出動先得既﹗其實我都好耐無拎過相機出街了,連去旅行都係手提影就算…
  • 其實我是完全無探究過五和四s有啥分別,只是覺得外型上好看多了…哈哈哈哈﹗
  • 幾時先可以解開那29秒鈴聲之謎呢?
  • screen cap都係唉窿方便呢,三叔我未試過又反而…哈哈﹗
  • 真係好想delete了那個無聊聊的newstand…
兩部機對照之下的結論是…無結論﹗哈…

4 則留言:

  1. 我岩岩係度諗, 係咪應該出番部加力士錄, 你呢篇冇咩spec 岩我呀! (你講一堆 spec 我會覺得自己睇緊伽俐略趴晒地寫 equation 咁.....)

    我諗的動機, 就係最近cn藍演唱會, 係. 唔. 俾. 帶. 相. 機. 的!!!!! 呀容和係我面前行過, 但印唔到佢個樣黎表達我當時有幾感動, 係好激氣的! 我係第一行呀食蕉哥哥望實我, 我唔敢拎相機出黎呀.

    但係我又係度諗, 錄音又唉瘋好過三叔好多. 有人俾過三叔錄音我, 我真係唔想聽, 但唉瘋, 你唔太計較尖叫聲, 係ok 的說.

    搞咩而家我買電話的考慮係為咗去睇控架呢?

    我好似而合約完咗, 要轉plan 係時間要決定.....

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:紫熊

      錄音我係考琴時錄了來交俾miss聽,真係收得好勁,連我彈衰咗時啲嘆氣聲、自言自語聲都錄埋﹗如果樓下FC說的APP可以解決影相問題,你可以考慮用番唉窿啦﹗哈哈哈

      本身我真係唔鐘意太大部的電話,加左士碌對我來說太大部了,如果我出的話,加力士四,或者索尼的XPERIA Z那個SIZE係極限了…

      刪除
  2. you can download photo app "Awesome Camera" https://itunes.apple.com/us/app/camera-awesome/id420744028?mt=8
    it can separate focus and exposure, your low light picture taking problem will be solved.

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:FC

      OH! Really, let me try it! I hate to have tons of apps in my phone hence I delete most of it, just left some app that can add special effect to photo like instagram & line camera behind...

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD