2012/09/19

[港劇]《天梯》

雖然唔知呢套劇同C All Stars首《天梯》有無關係,見維基說「根據重慶古鎮高灘村一對男女「愛情天梯」的真人真事改編而成」…是朋友嗎?噢…

先不理這個,雖然PS的技藝都係有啲奇怪,不過呢張poster總算好過之前那些求其將啲人堆埋一齊一字排開咁無新意啦﹗同埋,(聖﹗)羅蘭姨姨係main cast嗎?竟然排喺陳毛和張姐之後既?XD

  • 還是用番我最愛的point form﹗哈哈哈
  • 呢套劇竟然係李添勝叔叔監製既?﹗咁呢套講愛情嘛,唔似《二嫂豪情》、《根葛Hill雄》那些懶係大時代蕩氣迴腸史詩式家族劇(這是甚麼形容?﹗)呃…是但啦,總之唔係又柴九+如妃就得的了…其實《二嫂》佢兩個都好chok…XD
  • 睇劇情介紹呢…嘩﹗添哥劇劇情自我複製喎﹗《鐵血保鏢》呢大伯接唔到家族生意手(但仍然係sort of話事人…),反而俾咗佢細佬,跟住呢個細佬實要死,跟住個姪接手後大伯又千方百計想搶番盤生意,呢個時候二嬸就會拎致命的秘密(都係一封信﹗)出嚟講清楚大伯當年不能接手的原因﹗OH﹗唔同既係《鐵》劉江叔叔無仔女,《天》張翼叔叔就有個仔蕭公子…
  • 蕭公子第一集欺壓陳毛個樣好奸呀﹗又說,王心慰開新劇,係蕭公子拍住17哥一齊做男主角…仲要90年代拍到而家…好期待喎﹗(ot了…)
  • (Btw,張翼叔叔好似自95《神鵰》的公孫谷主和《圓月彎刀》後都好少見到佢…)
  • 繼續數自我複製個point,又有外遇(仲要珠胎暗結﹗),又係家族大當家瓜咗(我諗起可憐的二少…嗚)
  • (聖)羅蘭姨姨大仔係張國強,之後竟然係袁偉豪和龔嘉欣(角色22),年紀差一大截喎﹗而阿大伯個仔蕭公子(角色28)都係細KK一大段啦﹗(唉…KK和袁偉豪竟然無角色介紹喎﹗陰公﹗)
  • 見到陳毛和張姐呢個組合不其然想起《金枝》,真係慘,明明佢二人年紀應該差不多,但劇情設定陳毛30歲,張姐38喎﹗
  • 嘩﹗黃德Ben個角色設定都係30﹗咁我話我18歲都得了…(XDDDDDD)
  • 賀家少奶(張姐)自丈夫死咗(即係家族大當家啦)後獨力撐起頭家和對抗大伯…幸得好幫手苗天(陳毛)幫手,過程中大家互生愛意但因身份和世俗眼光而唔敢行前…呢吓好柴九和499喎﹗(((<<<我終於肯講劇情了…哈哈哈)))
  • 我仲以為陳毛係同陳un微一對既添喺套劇度…
  • 見博友講起又真係好覺,張姐比起《法證先鋒3》時殘咗好多,笑起上嚟個法令紋仲勁過張某碩(<<咁講係咪好衰﹗哈哈哈…某人唔好打我呀﹗)

暫時感覺ok,930檔的「程若真不必相見(馮)恨晚」《巴不得媽媽》又好似ok(估唔到爆出的竟然係程若真/馮恨晚和蘇基),我娘睇到笑哈哈的說。之後有三哥和林窿的《雷霆掃毒》…好似又ok…唉…要煲番港劇我點煲得切女林大人呀﹗典算呀﹗`~~~~

TBB主頁/維基

14 則留言:

  1. 張翼叔叔係唔係巾国hill 紅的長發叔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Michael

      《巾幗》我睇到阿正跟阿敏提出婚約就無追落去了…你講起長發叔我又有啲印象…不過唔肯定係咪張翼叔叔…

      刪除
  2. 呢套真係頂唔順,太老套,我睇碟/轉台算。

    一睇個班底,又係天與地既人,係咪又係戚監製?

    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:無敵

      我無日日睇,有時放工夜都睇唔到…而家好難日日坐定定追啦…
      《天與地》班底但拍出嚟c9劇咪又係死,《天與地》個史大奧先係勁啊﹗

      刪除
  3. 今朝見無線新劇,訪問嘉欣同陳展鵬,好少見嘉欣化咁白庒,其實我唔想睇,話晒無去追嘉欣好耐,其實都無話丟唔丟底,係咁啱見到。

    陳展鵬即像麻麻,佢做律師果套野,佢有無得獎?訪問佢佢講返佢緋聞d野,佢口中所講既女仔係咪姚佳雯?佢就正,做明星既好處,係可以溝靚女。

    有時好難明做明星既生活,好似嘉欣係加拿大生活唔好?係香港有咩好?你拍一套劇,諗都諗到果三個月同死無咩分別,我地凡夫俗子唔明,可能人地引到有錢佬唔洗做,你點會明

    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:無敵

      白妝都係襯番90年代風格,睇linda妹個造型,吊落嚟的幾條留海,白到暈的妝和長直髮…真係勁90年代…跟住17哥又整個中間分界頭…好爆笑,我有興趣呀…

      律師那套無得獎,不過之後做了親生仔又係咁擔正拍劇算係咁啦,姚佳雯係之前架啦,好似剛剛仲有另一個亞記女仔…

      咁人各有志,我地唔明明星諗乜,明星都可能唔記得咗普通人的生活如何的了…

      刪除
  4. 巴不得媽媽真係食飯恩物,幾好笑。
    程若真、恨晚叔真係好正。哈哈。
    蘇基一角好出,古明華終於出頭有人記得佢了…

    回覆刪除
    回覆
    1. re:JERRY CHAN

      蘇基好多角色都up唔出名…最記得都係《國產零零漆》個公安…哈哈…
      估唔到啲side cast仲爆過主角…好似無人講阿姐和gigi姐?(除了king sir話佢地n年前爭角色?)

      刪除
  5. 套劇同隻歌係朋友,不過梗係整左容,唔係點拍到二十集!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Maple

      睇吓之後我會唔會有興趣翻睇…而家無時間晚晚追了…

      刪除
  6. 張翼正是祥發叔,疑似必文親生老豆是也。

    非常不滿巴不得爸爸至今都沒正式的續集,巴不得爸爸不論主角還是配角也有發揮而且令人有印象,眼鏡娘黃智雯也是這劇開始嶄露頭角的。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:WINSON

      我記得有祥發叔呢個角色但完全唔記得邊個做…《根葛》我只看了一半啦…

      《巴不得爸爸》…完全無印象…無睇…哈哈…

      刪除
  7. 我覺得幾好睇呀,好耐都無追晒兩線劇,都幾期待下星期!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:John

      《天梯》咁啱食飯時間lap睇番頭兩集,感覺是ok的…不過之後幾日又無坐定定追…而家都好難晚晚坐定睇,係靠返工放工時間坐車時睇的說…

      覺得好睇既就放落排隊list,通常放放站就無咗件事…於是《刑警》我到而家都仲未睇…=P

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD