2006/05/26

未解決全新壓力update

巴士阿叔熱爆全城,out爆的本人係無睇過條片的情況下都知「未解決、未解決、未解決」和「你有壓力我有壓力」。笑完就算了,之前三位無極名師不 是粉墨登場,一句「三個字,我幫你,攞高分」不是夠笑爆咀麼?而家可能有九成九人唔記得咗呢棵樹。但今次大眾網友都很投入(仲投入過世界盃喎…),crossover一浪接一浪,正牌阿叔、Sammi之後仲有William Hung;到今天主角現身電台接受訪問;呢股熱力真係能人所不能。其怪變種version出個不停,看無極名師要改image的話可以考慮巴士判官,起碼 唔使夾硬扮古裝嘛﹗

今日呢單野又有新野睇,無聊好笑比起原裝更青出於藍,都話一浪接一浪架啦﹗幾年前有個廣告叫香港人放鬆啲,你睇而家香港人咁有心情做呢啲無聊野可見香港人真係放鬆了﹗

先嚟係本人偉大的母校民主牆一Boom(你睇城大係幾咁民主呢﹗)-->
 

小克繼上次"聾貓巴士"後又一杰作-->

都唔知有咩關係的poster乙張-->
From 生果報 -->
巴 士 阿 叔 鬧 仔   學 生 爭 相 模 仿學 校 禁 講 「 未 解 決 」 「 有 壓 力 」

【 本 報 訊 】 廣 泛 流 傳 的 「 巴 士 阿 叔 鬧 仔 」 片 段 湧入 校 園 , 不 少 學 生 爭 相 模 仿 罵 人 對 白 , 有 學 校 禁 止 學 生 模 仿 , 連 片 段 中 「 未 解 決 、 未 解 決 、 未 解 決 」 及 「 我 有 壓 力 、 你 有 壓 力 」 等 不 含 穢 話 的 語 句 也 不 准 說 。 該 片 段 已 被 剪 輯 成 不 同 搞 笑 版 本 , 又 傳 出 警 察 曾 因 有 乘 客 受 該 「 阿 叔 」 騷 擾 而 到 場 調 查 。   記 者 : 翁 煜 雄

該 片 段 的 不 同 版 本 吸 引 逾 200 多 萬 網 民 收 看 , 當 中 「 阿 叔 」 罵 人 對 白 更 成 為 學 生 口 頭 禪 。 有 赤 柱 聖 士 提 反 書 院 的 學 生 家 長 說 , 教 師 已 訓 示 學 生 不 准 模 仿 , 「 老 師 話 因 為 成 段 對 白 都 係 鬧 人 , 所 以 除 講 粗 口 , 連 『 未 解 決 、 未 解 決 、 未 解 決 』 及 『 我 有 壓 力 、 你 有 壓 力 』 呢 都 唔 准 講 。 」該 片 段 長 約 六 分 鐘 , 被 指 在 九 巴 的 68X 佐 敦 至 元 朗 巴 士 上 拍 攝 , 只 見 一 名 中 年 男 子 大 罵 一 名 青 年 , 因 青 年 曾 拍 其 肩 膊 , 以 示 不 滿 其 接 聽 手 機 時 聲 浪 太 大 , 即 使 青 年 已 道 歉 , 但 該 大 叔 仍 激 動 說 : 「 未 解 決 ! 未 解 決 ! 未 解 決 ! 」 他 又 強 調 自 己 有 壓 力 , 最 後 青 年 與 大 叔 握 手 後 仍 被 辱 罵 。

教 導 學 生 正 確 態 度
本 報 昨 日 聯 絡 赤 柱 聖 士 提 反 書 院 , 但 不 果 。 香 港 布 廠 商 會 朱 石 麟 中 學 校 長 賴 炳 華 說 , 該 校 未 流 傳 該 片 段 , 但 認 為 校 方 無 法 禁 止 學 生 收 看 互 聯 網 , 唯 一 方 法 是 教 導 學 生 以 正 確 態 度 處 理 互 聯 網 資 訊 。
該 片 段 的 被 罵 主 角 自 稱 Elvin , 25 歲 , 任 職 推 銷 。 對 於 被 指 軟 弱 , 他 向 傳 媒 解 釋 只 為 息 事 寧 人 , 「 做 人 , 梗 係 要 忍 住 道 氣 , 樣 樣 事 都 畀 你 彩 咩 ? 」 對 於 被 該 大 叔 以 粗 言 辱 罵 家 人 , 他 指 母 親 也 曾 看 該 片 段 , 「 佢 話 阿 仔 你 咁 本 事 , 咁 都 冇 損 失 返 到 屋 企 。 」

主 角 否 認 警 員 到 場
近 來 流 傳 另 一 片 段 , 一 名 警 員 在 巴 士 處 理 乘 客 被 滋 擾 投 訴 , 畫 面 只 見 警 員 及 乘 客 , 但 聽 到 該 名 大 叔 的 聲 音 , 大 罵 到 場 警 員 , 由 兩 人 對 白 可 知 , 曾 有 乘 客 報 警 指 被 該 大 叔 辱 罵 。 由 於 Elvin 已 否 認 曾 有 警 員 到 場 , 所 以 該 片 段 或 是 另 一 事 件 。九 巴 發 言 人 說 , 未 收 過 有 關 投 訴 , 但 若 收 到 會 跟 進 。 警 方 發 言 人 說 , 片 段 未 有 顯 示 警 員 到 場 調 停 的 日 期 及 巴 士 路 線 , 難 以 查 證 。 網 上 不 斷 流 傳 經 剪 輯 的 片 段 或 圖 片 , 而 因 該 大 叔 的 聲 音 被 指 似 資 深 足 球 評 述 員 林 尚 義 , 故 不 少 片 段 等 均 與 林 有 關 , 但 他 已 否 認 有 關 。
(你越禁啲細路咪越講...邊個諗啲咁嘅野出嚟架...)

2 則留言:

  1. 好詳細的資料呢~

    28th May 2006 13:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法,這幾天日人人都講呢個阿叔...

      看到母校民主牆師弟妹的留言登時諗起以前考試前四出霸房的日子,梗係要post出呢留個念啦~


      29th May 2006 12:51 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD