2011/01/10

一把年紀學琴記(五)


轉眼已經一年…但我還未彈得出一首似樣的《過雲雨》啊…
台上一分鐘台下十年功是對的啦,離上一篇《學琴記》已經半年,拍子捉不好毛病還在,近兩個月工事忙到歌仔也不能練好,硬著頭皮在老師面前表演天籟之音…真係灰爆…明明可以做得好一點嘛。…我諗唔係咁快去到樽頸掛?前兩個月因為公事忙和
日文試的關係練得很疏和很懶…

即係呢…呢水自己不進則退囉…唉呀…唔知係咪搭車時凍到手指頭都硬晒,明明在家彈得好地地的歌仔到課室時居然彈得一pat野咁…看著miss頭上的三間…呃…

本來頹爆的時候miss突然提起考級的事,提出的方案有2,一個係要超級努力,一個係可以舒服啲,今年8月考完就明年4月可以去試4級,小的無乜大志地選了舒服啲既方案…反正可以跳級嘛﹗即係呢,先來小試牛刀,然後先去試再高一點的程度好像比較可取?﹗

本來覺得進度卡住卡住而悶悶不樂時(最近彈緊的一首歌真係唔知點解彈極都唔似樣…唔通真係因為天氣太凍手指頭都硬了?﹗囧),而家有個新既挑戰放在眼前…突然好似有番心機呢~(不過要在人前彈琴…其實小的很淆底的…有次有個監堂的阿姐sit堂小的就亂了起來…oh…)

2011,會很好玩的說~(怎麼一開始說想彈嚟玩,而家越攪越多野出嚟…囧)

一把年紀之:


一把年紀學琴記(上)
一把年紀學琴記(中)
一把年紀學琴記(下)

6 則留言:

  1. 學琴好丫,學識咗得閒可以彈下自己鍾意嘅音樂,等我都叫我姨甥教我彈下他學過的那些。

    miss頭上的三間,有三間咁多咩?我估你睇錯啦吧,雖然我唔知喺乜方案,選舒服啲既方案無咁大壓力。

    首歌唔好彈,可唔可以叫miss換首無咁難彈的呢?

    10th Jan 2011 00:50 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 學野對我嚟講係減壓,覺得自己一路有新野input,好始有進步咁個人都會開心啲,而且又可以分散吓工作的壓力,唔想自己個世界只有工作囉~
      所謂方案其實都是選個級來考,這兩個星期開始練考級的東東,都ok喎…雖然我怕考試,但又鐘意用考試嚟肯定自己程度…都係犯賤架啦…不過唔會讓自己太辛苦就是囉…
      首歌彈了兩個星期都係一pat野咁,所以跳了去後面那首…又無野喎﹗只能說…我拍子係差啲既…

      24th Jan 2011 13:22 PM

      刪除
  2. black lab12/4/12 16:16

    學任何一樣嘢都貴乎恆心,而學琴最重要係每日練習...如果你睇到呢句嘅反應係:「我冇時間每日練喎...」咁以下嘅幾段你都可以唔睇架喇,多謝。

    學琴一年彈唔出似樣嘅《過雲雨》係正常。我記得當年我學琴,開頭兩個幾月都係以彈單音嚟練拍子,唔知你/你嘅琴老師有冇咁做?

    到學咗半年左右,琴老師就要我用一本叫Hydan嘅琴書(Hydan係作曲家) 嚟練手指,全本書都係drmfsltdtlsfmrd...之類嘅旋律。

    一年對學琴嚟講只係好初步,而一般寫流行曲嘅人,都應該有九級、演奏級以上嘅造詣。所以,如果你想好自如咁彈流行曲,我諗至少3、4年左右啦──仲係每日練習嗰隻喎。

    10th Jan 2011 08:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 恆心的確很重要…不過事忙和考試的日子都過去了…而家每晚可以練半至1小時,彈完就去瞓,感覺很滿足的…

      學琴之前朋友介紹我用alfred's adult piano course嚟pickup番,於是miss就一路都用呢本書,bk 2啲歌仔有啲好難,彈兩三個星期都唔似樣…囧﹗

      miss選了beyer來練手指,而家再多一本everybody likes piano,我諗佢驚我悶所以不停講本書的好處…但其實我覺得ok的,打番好個基礎再上嘛,而家都好似未太識放鬆手腕,特別係左手…好易攰…我諗彈吓呢啲練手指的書日子有功再彈番琴書的歌仔會好好多…

      而家我只彈上堂用的琴書,完全放棄試番pop song了…期待練到有一日彈得到啦~呵

      26th Jan 2011 10:59 AM

      刪除
  3. 其實o係屋企練到幾熟, 去到老師面前都一定會走d樣, 所以我覺得考試一take過真係勁無信心...如果你要考琴, 就要買拍子機喇, 到時聽住練, 練熟左d拍子就會準番...

    流行曲又好似早左d wor, 彈唔到好正常je, 慢慢黎啦...

    10th Jan 2011 17:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 拍子機我下了IPHONE的APP…其實我最驚係彈唔慣考試場地個琴,有時行過琴行入去攪吓,有次攪個GRAND直頭重到唔知點彈,平時上課的琴行個UPRIGHT應該彈了好耐,琴鍵很鬆的…我諗臨考試要去租琴室練習吓了…
      彈到我喜歡聽既歌係一個目標嚟既,刻下我還是好好練琴書入面既歌仔先囉…

      3rd Feb 2011 19:11 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD