2011/01/04

20th Little Life: 2010

 
新一年開始了4天,而家先嚟寫回望與前瞻…umum…有心唔怕遲既﹗哈哈…

上年我貼了很例牌的《Happy Happy Greeting》…無計啦,1月1係王子大日生日嘛…。今年要寫時…我竟然諗起《蚌的啟示》…「攜手可創造光芒,齊心關注定破浪,既在人海中同航,但求齊力幹 將光輝灑遍每一方…」…對,我又在我口唱我心了…

  • 這一年有機會飛出去但最後都留了在吾司,雖然終於等到升職但人還是很迷茫…唔係唔想安穩,但而家安穩(我不老,也不後生了…嗚…篤篤篤篤篤…)唔代表之後都安穩喎…好了…決定了,只等時間來到。(prof.傾﹗﹗﹗)
  • 到處飛~~~~自己飛出去~~~~~離開了過去爽快英勇地放開去(胡囧﹗哈哈) 
  • 博務簡直係…垂死。排序些吾博其實排得幾後的,趁近期工作無咁忙多番啲時間攤抖就寫番啲…清吓雜草咁。話晒小博唔覺唔覺快到開檔第5年,人非草木誰屬無情,點都有啲感情,不捨得就此完結囉… 
  • 尤記得前年跟博友去學攝影,之後又走去學PS,技藝都算是能學以致用既…。前陣子公事上要用到illustrator…即刻面露三間…囧﹗急急買書研究好在勉強過關,也許講了幾年今年是時候KO埋佢了… 
  • 工餘時間都在學吓呢學吓路。最hills梗係小的唔覺唔覺就彈了一年琴。譜是睇得快了(不過五線上上下下多幾條線時…我額頭也有幾條的了…),但拍子還是很爛,還處於模仿cd/老師demo,未能做到自己真係讀譜…唉,好了,前陣子公事忙再加日文試,簡直有不進則退之感,這一水清閒了一點要努力了﹗ 
  • 最近彈的一首就係被個拍子玩謝…彈極都唔似樣…囧﹗ 
  • 日文感覺是停濟不前囉,還是繼續去考日能試但繼續未攻得陷一級…典算呀?﹗媽…你明白我揭開份卷見到勁多未見過的生字和睇完唔知點揀的文法題有幾灰嗎?明明用盡了努力…明明事事都不計…囧 
  • 算啦,不想把興趣變壓力,得就得唔得就罷,明明學嚟係為睇日劇和聽歌架嘛… 
  • 戲看了很多,《志明與春嬌》和《飛砂風中轉》是飛佛,其他很多唔係睇飛尾都唔記得原來自己睇咗…囧…另類飛佛是《吸血新世紀》…悶到我不停拎朴朴出嚟打,卒之俾斜後面個大嬸叫我唔好再玩機…囧﹗ 
  • 我可以要望住itunes先諗番起買過啲乜野碟,到底是熱情不再了…。反倒是很熱切去睇演唱會, 唔覺唔覺就看了6個,其實我想話林Lone個show係ok架喎﹗當然喜愛度及唔上Hocc草蜢…劉Uncle就讓我失望了…(另,看了安室奈美惠 《Past<Future》Live…Errrr…覺得個模式跟以前的太似…躺在床上睇睇吓竟然瞓著了…又是我熱情不再了嗎?) 
  • 看了叱吒好多新人我都唔識,睇Oricon更驚…可以頭十位既單位我都唔識的…囧﹗ 
  • 身體不太好,年頭年尾都病了一大餐,中間時候就ok喎…唔通我唔受得凍天氣?
    FB和網毒好似嚴重了…哈哈。(都怪瘋瘋啦…)…小的總是一機在手就玩到盡,加之公事繁忙,睡不好又睡得少,變了盈盈樂樂同鄉,打少啲機節制啲係11年願望…老啦,要多啲休息…囧 
  • 或者小的應該多啲親親大自然…放鬆吓心情,遠離吓internet…重新做人…囧

嘩,寫了好多。希望我頭號願望能在年中生日前完成,送自己一份期待已久的大禮。YEAH~~~~

Every Little Life:20th Little Life: 2010

2 則留言:

  1. ORICON好似只係得嵐和AKB ja wor...最近我都聽過下AKB, 少女團體d歌好似都係o個d style...聽到無野好聽, 搵返宇多田和exile的舊歌黎聽...

    4th Jan 2011 13:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢輪勁聽草蜢…哈哈…
      EXILE隻《I WISH FOR YOU》我好鐘意…除此之外都無乜UPDATE新日文歌了…我覺得我很勾池…

      19th Jan 2011 13:25 PM |

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD