2009/09/20

[港劇]廉政行動2009

這是呢排我最期待的節目,連昨天播的半小時製作特輯都唔放過﹗哈…


我諗我咁期待應該有以下的原因:
  • 小的對廉記是有莫名的喜愛,原因很大可能是因為小時煲過劉華大帝的《雷洛傳》太多… 
  • 單元劇嘛,劇情就集中講造案和破案,沒有不必要的感情線…
  • 有廉記協助嘛,故事發展有真人真事改編,終於都可以睇番啲合理啲既人和事…

其實我不是每年都神心的追《廉政行動》(查一查維基原來不是年年有,拍過的系列有1992、1994、1996、1998、2001、2004、2007和 2009,(30/12/11後按:剛剛看完2011年的一輯啦~~~啦啦啦) ,有時成個系列播完都唔知,不過唔覺意睇到就會坐低睇晒佢…本人喜歡睇紀律部隊劇嘛,但又頂唔住黃金時間劇的那些公式的formula…umum…。 即係呢,我明既,1集可以交代元的案件,如果放在一部20集的劇裡,總不能編20個案件出嚟嘛,平均3、4集一單case,咁講多啲造案過程,又講多啲破 案,都係撐唔到咁多集架,自不然要講吓啲主角既私人生活架啦,我明,好明架,但…如果你部劇係講消防員,見到幾集都無一場係救火,反而集集都係談情說愛和 行行街吹吹水…我…只有反眼…時間是浪費了…(看倌們係咪感受到我又想踩前陣子播出的劇吧﹗哈哈…)

我明既,救火場面吓吓爆破又盛的,演員體力負荷大,成本也高,咁多啲文戲都係既…但其他啲警察、律師、海關、入境呀咁唔使啦掛,乜部門/職業都好,通常都係 頭尾幾集講最多工作上既野,中間都係去談情說愛,大部份劇情都可以skip的…。記得《壹號皇庭》最初兩輯係單元劇來的,律師們係主打打官司的(係咪有啲玄呢咁講?),偶爾穿插兩場下班去pub吹水飲酒咁。到轉咗去黃金時間播…反而係落pub變成正職…其實…律師無咁嘆既掛?﹗

講廉政的劇記得有《廉政追緝令》(這部有好多training的戲份…嘩…原來要咁高體能要求…睇完即刻唔敢申請囉…)、《廉政英雌》和《廉政行動組》…雖然都有睇但印象不深…(其實應該說完全唔記得劇情和人物﹗)…不過算啦,應該和一貫紀律部隊劇差唔多…

睇咗個製作特輯,林保怡、邵美琪呢啲人腳都好正路,睇周柏豪和費安娜又似模似樣(費公主只會記得佢《新紮師妹3》個樣…雖然佢喺《學警》做師姐都OK 既…),最攪笑係費公主說導演叫佢眼神要堅定啲,睇佢和鄧兆尊落口供時死啤的眼神…真係好堅定喎﹗當然,二少﹗二少﹗二少﹗

捱得多工廠式出品,睇吓呢啲一個星期一集有點清泉既感覺,無咗啲無無謂的感情線,無咗啲搵戲嚟做的人物性格,純粹將一件案件呈現出來,好舒服…正。嚟緊5個星期如果出街都會追的說,呵。

廉政行動2009主頁

(btw,最近煲緊喜爺舊劇《CIB刑事情報科》,節奏快唔拖拉人物對話又幾幽默好笑,睇得好開心…其實我要求都唔係好高啫?吓話﹗)

***************************************************
本博經常出現的同場加映又來了:

人肉卡啦OK?﹗

K不是由人來唱的嗎?還是個MV係由人聲beat box咁live「播」出來呢?﹗攪到我好想幫襯吓睇吓究竟係乜野一回事添﹗(順手賀吾博read數剛過90萬了﹗)

10 則留言:

  1. 話你知丫, 廉 好睇既原因同導演都好大關係, 廉d導演有d係拍開電影的。

    cib無介紹錯掛


    20th Sep 2009 18:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期日又有港台節目講廉政35年,死囉,我真係覺得呢個series的劇集好睇過tbb正場劇好多啊﹗
      係﹗無推介錯﹗不過我無乜時間煲,而家龜速煲咋…

      5th Oct 2009 22:31 PM

      刪除
  2. cib 係威其義product

    20th Sep 2009 18:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇番《cib》和《豬肝補氣》,林保怡、邵美琪、黃德ben、喜爺咁都一齊出現,算係義哥的班底?

      5th Oct 2009 22:32 PM

      刪除
  3. 其實無線有資源也有人材去拍單元劇,老實說我已經看厭了那些用某一職業包裝的老套的勾心鬥角或情情塔塔。

    20th Sep 2009 23:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的說,吓吓勾心鬥角和談情說愛真係好悶,最慘係啲橋已經一樣,對白都要嚟嚟去去都係那些…你一定估到人物下一步想點…真係悶到暈…

      5th Oct 2009 22:34 PM

      刪除
  4. 謝謝分享!

    《我通我識》節目主持http://lslu.wordpress.com/


    22nd Sep 2009 19:32 PM

    回覆刪除
  5. 哈哈.. 胡亭冰, 睇來你既煲劇愛好都同我有幾分相近..

    連續兩星期六都miss左, 岩岩在土豆睇返..

    制作特輯不錯, 好令人期待.. 周柏豪要跳海jei, 但點解眼袋咁黑既??

    唔知二少係咪集集有呢? 其實都有興趣睇下林雪俾人迫害, 諗起佢N年前PTU個角色添..

    第一集, 個故事麻麻地咋喎, 件案本身 (造巿)都cover得唔多, 反而係不停做住田蕊妮係度嗌daddy, 有D難頂..

    希望跟住果幾集精彩D啦

    29th Sep 2009 20:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 握手﹗講起胡亭冰這個名…二少應該唔係集集有,我見fiona和柏豪都唔係集集有,宣萱好似係得一集…可惜我miss了第二集…(都仲未的起心肝走番上網睇…哈…)

      周柏豪個眼圈可能係要表現出一個調查員成日都要捱夜開工…所以係要經過千辛萬苦先可以破案呀﹗(我很無聊…)

      第一集有點悶,佢側重喺人物感情度,少講咗案件過程,剩係幾句對白就講托市甚麼的,好似唔夠背景資料囉…我邊睇邊上網…卒之全程掛住上網…哈…

      5th Oct 2009 22:41 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD