2008/12/07

你會裝飾你的工作間嗎?

聽過朋友說佢個工作間只有簡單水杯和物品三數件,這對本人來說可是十分不可思議…我…係好鐘意裝飾吓個工作間,兼且越堆越多雜物,久不久就要執一執的說…

朝九晚六(史單特返工時間而言…)連食飯時間每天要待在office成九個鐘,如果個位唔舒服都幾係野吓。唔舒服野者,未必係個位坐得唔舒服,而係「架生」唔齊備的話令人周身唔自在那種唔舒服:
  • 椅子不好/好坐…<--於是要帶放墊子在椅背…
  • 冷氣不夠/太凍…<--其實係唔係都會放件外套/披肩的說,不過唔多常會用得著…
  • 冷氣太凍的話…<--就係擺定多兩枝lotion或hand cream standby了…
  • 公司沒杯子提供<--這即是說要自備水杯了…
  • 有微波爐提供…<--這即是說可以帶飯,也就是說要放定set刀叉筷子匙羹
以上是實務性的,非實務性(即係無謂啦…)的也是不可少。做得奄奄悶悶時最好能望吓第二啲野令心神relax吓,於是只要確定新工係會繼續做落去的話,本人就會開始擺啲無聊野喺枱面(還有本人的神婆裝備啦…卡卡…),又會釘啲靚相喺partition,再轉吓個wallpaper。放完攪完,望吓…很有自己 間放書枱的感覺…

有家的感覺就最對味了。話實我怕空蕩蕩的工作間,很不自在的。而且好像沒太有歸屬感,感覺好似喺人地個位度多過自己的囉,我鐘意將地方私有化﹗卡卡

之後又由於本人讀書年代買文具買得太癲狂,雖然本人一路都有keep住讀吓這讀吓那,但好些文具(如多色筆…囧﹗)真係用十年都用唔完,卒之又拎番晒公司用囉。很恐怖的是,那舊擦子膠,擦了三年都用唔到兩成體積…

最攞命兼最「牙訂」的是便利店/快餐店換購的小物,廢事拎番屋企俾娘親發現本人又有浪費金錢的行為嘛,於是都pat在自己個位度;同事送的小飾物/手信,反正拿回家都無位擺(我的書枱都很擠吓的…),又擺埋喺工作間度裝飾吓囉…很寰宇風情的感覺啊﹗

話說公司樓下有家書店,有好些圖鑑賣得不貴,買了後嫌太重唔想拎番屋企…咁…卒之…咪放埋喺個位度…堆在雜誌堆裡扮reference book,很不錯吧﹗夠讓我扮勤力的員工啊﹗

上次執吓個位搵到超級多的雜物,事隔一輪看來又要執一執了…。

20 則留言:

  1. 以前或會, 但之後去到一間公司個位細到XX(粗口字)
    擺多樣無謂野都難,就養成了'反正份工都唔知做幾長,費事走人時要多樣煩',所以打後幾次的工作檯都係搵樣野多餘都無....

    7th Dec 2008 00:31 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 細到XX咁大件事…
      '反正份工都唔知做幾長,費事走人時要多樣煩'這個想法都係既…同埋啲無謂野最後都係得個掉字,真係臨走時執野就會後悔做乜買咁多野SIDE錢…
      每次我執野都係掉多過乜的…
      13th Dec 2008 22:30 PM

      刪除
  2. 我又係工作間超多野囉!!!!
    但我又懶得執...一見枱面多野就掃落櫃度~HAHA

    7th Dec 2008 01:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個位有4個櫃桶,除了一個大的用嚟擺袋,其餘3個都係咁俾我掃晒啲野落去…都爆架啦…
      13th Dec 2008 22:31 PM

      刪除
  3. 我也不敢拿太多換購品回家喔。
    桌面有玻璃墊,將叮噹廣告壓在下面,另加在舊公司搬遷時取來的俄羅斯傳統套娃娃。其餘飾物寧願裝箱或放在盒裡,免得惹塵。

    7th Dec 2008 10:46 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 除塵呢個JOB係我自己做的說…(其實我懷疑吾司無乜點吸塵…)
      因為我近視好像勁了,現在將電腦放正,變咗KEYBOARD就喺正張枱和櫈的正方,都無位放墊子或其他野,其實我想放個月曆(大張有玻璃墊那種呢…)的說…
      13th Dec 2008 22:33 PM

      刪除
  4. 我晌公司只喺放咗水樽、褸同lotion呢3樣私人野晌公司。不過,我嗰位就愈來愈多野,memo la 、開咗好多唔同類型file、訂野ge sample.... 就嚟變做雜物房。

    7th Dec 2008 11:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,你說的3樣私人野我都有,而且各樣唔只一件…係幾件以上…囧…
      MEMO呢…次次喺街度見到有人派我都拎…諗住實用得著嘛…點知係永遠都唔會用得完…跟住堆咗幾廿款POST IT、普通MEMO PAD喺櫃桶,唔知幾時先用得完…
      話實我個位都很雜物房的說…
      13th Dec 2008 22:35 PM

      刪除
  5. 女生會放多一些東西吧。

    7th Dec 2008 13:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係掛…
      我最多係老M、便利店換的雜身…遲早會俾我掉晒佢…
      13th Dec 2008 22:35 PM

      刪除
  6. Mr RiceBall29/9/13 12:29


    我是用廢紙來裝飾我的工作間
    聖誕近了,裝飾品就愈來愈多~

    7th Dec 2008 20:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你會用廢紙做聖誕裝飾的嗎?
      不如分享吓丫…手作仔我鐘意喎…
      13th Dec 2008 22:36 PM

      刪除
  7. 有些人本身就係一件垃圾, 又帶更多垃圾返公司, 最需要被清理其實就係佢自己, 簡直係永久解決問題啦.

    7th Dec 2008 22:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 一語中的…
      連人帶位成堆野拎去填海就最好…
      13th Dec 2008 22:40 PM

      刪除

  8. 通常係第一日返工會帶少少野返去,之後係完全唔會理等佢封塵...

    8th Dec 2008 11:43 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對…
      跟住好耐之後起番佢出嚟完全記唔起點解會有呢舊野出現…
      柏金遜…我這個病越來越嚴重…
      13th Dec 2008 22:38 PM

      刪除

  9. 我有好多野架. 有幾隻毛公仔(!) 同所有文具都係私伙架!
    唔知水杯, 我有水壼添!
    但我司比起我家整齊得多, 我家書桌的桌面已經淪陷了.....

    12th Dec 2008 22:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 毛公仔我都有好多﹗老M啲KERORO﹗幾隻咁連埋好壯觀的說…
      水壺我有啲同事都有,因為我們那邊離水機頗遠,不過我懶得買,同埋不時出去PANTRY當蛇王…
      嘩…你家淪陷咁嚴重…你需要執屋鐘點嗎?(BLING BLING眼…執野係我興趣喎﹗)
      13th Dec 2008 22:39 PM

      刪除
    2. 噢, 我約0左一個下星期來了!要大掃除了.....

      14th Dec 2008 11:25 AM

      刪除
    3. 真係要多謝你支持本地就業了…
      15th Dec 2008 13:21 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD