2008/10/02

《鐵達尼號》…

97年的電影已被我列為懷舊項目了…哈哈…好驚呀…

不知何解自從看過這部電影後…我上親船都會不自覺諗…不會沉船吧…有救生衣嘛…(大吉利是﹗)
即係呢,這部片真的死得人多;戲內不用說,戲外…當年吾校同學仔十個有九個都被靚仔(當年)男主角里奧哥殺掉的…

說穿了這部就是以災難片包裝的愛情片,故事算蕩氣迥腸嗎?而家睇番又覺ok而已,比起戰爭片那些亂世兒女情長又好像差一點,其實Jack和Rose不過是萍水相逢,要不是沉船災難造就一個死別(很多女粉絲都悲嘆Jack咁靚仔就死了…),故事又會這麼讚人熱淚嗎?﹗

這是…是多年後清醒後的後話。(XDDDDD)

這部應該是印象中第一次瘋狂到連續入戲院看三次。頭一轉是97年聖誕和家人入戲院看,看完…中招了…Jack真係好靚仔啊(果然是少女呀…當年…)。之後陪同學去看,兩個都看得淚水連連的步出戲院。第三次是陪另一個同學(本人可以很好的陪看戲腳來的說…)看,這回卒之俾我搵到一個不中招的人,她看完是大叫好悶…。不要說這部戲只殺掉少女啊,記得我第二次看是98年頭,趁考試結尾就和老友去排定隊買飛,在那條兜兜轉轉的龍尾…我們看到教最後考那科的老師在排隊呀…邪呀…又話說,這部戲為我等同學帶來無限共同話題,更讓小的與幾位同班成年都無講過野的同學仔忽然熟落起來…奇呀﹗

這戲不止催谷了戲院生意,更令相舖生意滾滾來。記得當年本人可是迷到買特刊(成197蚊的說﹗)、OST等,另外相也走唔甩啦,當年除了平常相舖那些曬出來的version之外,更有騎呢的printer印刷版…真係printer印落A4紙再過膠就是了…好騎呢…咁都賣得餐﹗最奇是…有人買喎…話說回頭,當年不是人人家中有網上,也許還有人不知原來這些相都是從網上抓回來而已…

登時大家對英文有無限興趣,無他,要睇報導又要睇紀錄片,然後又不停回帶戲中對白,記得嗎?"I'm the king of the world"、"You jump I jump"、"Jack, you are gifted"、"Make each day counts"等等不停出現在堂上紙仔和寫在教科書上…好驚,真係成世都無睇咁多英文野,諗番,英文老師係咪要多謝這套片令學生突然對英文無限熱情呢?

又講番,論靚仔里奧哥在《Titanic》之前的《羅密歐與茱麗葉之後現代激情篇》係型好多(又要提吓,陳曉東的《心理遊戲》可是拎這套片來玩的說…),話實呢位哥哥在《Titanic》之前套套都好破格吓,總之唔係斯文小生類,個人覺得佢幾有潛質走Johnny Depp一類怪雞小生路線,但不知是不是這套的盛名所累,之後的電影反而不及大紅前的《The Basketball Diary》(忘了譯名…)((31/1/12後按:《邊緣日記》呀﹗))、《一切從心開始》、《心之全蝕》(這兩部我又唔記得英文名喎…)等精彩耶…

至於女主腳Kate姐,當年很多同學嫌她肥和過度大隻,但我又覺得有時有啲肉地反而比一排骨好看…咁佢呢款個樣古古典的,少少肥反而更秀氣呢。睇番和Kate姐一樣拍古裝片多過時裝片的基拉麗莉妹妹瘦都得番棚骨又好看嗎?﹗(我很喜歡Rose這個打扮在樓梯和一身老西的Jack相會一幕…更喜歡之後在底層狂歡跳舞囉~)

真係講開又講,當年除了看戲,還很落力看相關紀錄片,這可是我很難得主動去搵紀錄片的說。之不過呢…後來的《珍珠港》…我明明想買電影影碟的…卻不知何解買了紀錄片…真係O了…整張碟係講二戰日本點偷襲珍珠港囉…Orzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

另外的:儲物狂之儲戲票

24 則留言:


  1. 我當年都覺得佢好靚仔
    反而係煲soundtrack
    不過我沒去戲院看這套...沒中毒太深 :P

    2nd Oct 2008 09:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. soundtrack當然有煲啦…
      同埋啟動一條龍狂煲里奧哥的戲…卡卡…
      這套戲我和我的同學都中毒很深的…係全班性病毒…
      2nd Oct 2008 11:41 AM

      刪除

  2. 話說早幾年有人cut了Leonardo的電影,弄了個"Titanic 2"的trailer出來
    http://tw.youtube.com/watch?v=7iOuYkbrx4w
    老實說,劇情真不錯,應該真的有市場吧,哈哈

    2nd Oct 2008 19:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有睇過呀﹗
      其實我諗…不如話阿rose有咗jack遺腹子,跟住搵leo仔去演,和kate姐演的女仔再譜一段二戰情緣…
      3rd Oct 2008 17:24 PM

      刪除
  3. 帕拉汀30/8/13 21:01


    我好有印象,呢套片,個陣足足由耶誕上畫到復活節!這個記錄怕且都後無來者!

    2nd Oct 2008 20:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀…都無乜幾何有部戲會播咁耐…
      重要係大家勁有動力不停睇…
      3rd Oct 2008 17:24 PM

      刪除

  4. 入戲院 3 次,為睇隻船,而家當然覺得 d CG 唔掂喇
    The Basketball Diaries 邊緣日記
    一切從心開始 Marvin's Room
    心之全蝕 Total Eclipse

    2nd Oct 2008 20:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝提供片名~
      咁《titanic》唔覺唔覺都10年前,科技既野一日千里,而家睇番唔掂係必然既…
      3rd Oct 2008 17:25 PM

      刪除
  5. 呢套野~又真係一個集體回憶
    當年我都唔知花左幾多銀兩
    買左幾多2R照片放銀包
    又幾左幾多套明信片..真係撞左鬼!
    仲有原聲...那時仲好記得 上午去買仲係$100, 下午就見到碟鋪打劫標價$168!
    仲記唔記得,當然仲成日傳有另一個4小時版本的傳言又話有續集~真係好多話題!

    3rd Oct 2008 11:43 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…乜隻碟咁值錢?不過我唔記得我幾錢買了…記得當年《my heart will go on》係勁loop住來聽,而我等係一致認為葉sally個廣東版好唔得的說…
      相呀…poster呀雜誌呀那些就唔好提啦,總之係一有titanic粒字就買,我連平時唔睇的《電影雙周刊》都買埋呀撞鬼…
      後來dvd都好似無長版喎?﹗不過個making of都好好睇…
      3rd Oct 2008 17:27 PM

      刪除
  6. 田中小百合30/8/13 21:02

    里奧現在是師奶殺手,同羅素哥一齊,新片又快上畫了。

    3rd Oct 2008 15:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然唔記得係乜戲,但之前喺報紙度睇到…我係幾有興趣的說…
      3rd Oct 2008 17:28 PM

      刪除

  7. 果陣時D同學狂睇,一個月睇左足足十次
    連英文MISS都拎左阿迪安姐首歌黎教listening,你話幾勁

    4th Oct 2008 18:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…10次﹗你嬴了…
      其實我覺得用呢啲娛樂野做教材都好丫,生動活潑啲,上堂都無咁悶嘛…
      之前上日文堂listening先睇香取訪問…我幾俾心機聽呀﹗XDDDDD
      4th Oct 2008 18:50 PM

      刪除
  8. XD 呢套我都好深印象,雖然無咁誇張會入戲院睇幾次,但極少有地買左sound track 黎煲呢!!
    一萬達成了~

    4th Oct 2008 21:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 仁兄也買了sound track來煲嗎?﹗
      所以都話這套野死得人多架啦…
      哈.哈.哈﹗仁兄要得到由本人送出的萬言戶vip卡嗎?(在抄子大…)
      5th Oct 2008 00:04 AM

      刪除
  9. 嘩,呢套有十年了,小的天真不在, 亦己不小了(歲數)。
    titanic最末,全船“reunion”那場都有感動到流淚。始終不明白的是, 那條鏈, 價值連城,有錢階級的玩意,就是rose眼中只認得名利的衰佬送,如果要代表些什摸,就是那個困死她逼到要尋死的枷鎖。畫下畫都算啦,當你欣賞好貨色。多年後,原來阿rose一珍存,對她好似好大意義,弄一幕讓年老的rose與鏈的一場”哦“跌落水的戲。(拗頭)(有沒有想過賣了它幫有需要的人,做點有意義的事?)
    我幾中意羅密歐與茱麗葉之後現代激情篇那部戲,里奧說莎式對白有點搞笑(全人類也要說的),印象中幾型,女角我就不滿意選角。戲改編得幾有趣,但我的朋友中得我一個中意。

    5th Oct 2008 03:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 歲數就唔好提啦,人人都x+10歲架啦…
      我諗條鍊之所以有價值係jack幫阿rose畫畫時rose唯一戴在身上就係那條鍊掛,之後阿jack除咗件褸俾阿rose時袋入面就係得呢條鍊,咁somehow就變咗阿jack既遺物咁,所以阿rose先珍而重之咁keep住吧…
      羅密歐套戲個concept幾得意的,古典對白配現代墨西哥(應該係吧?)背景,全部人係著夏老威老西的說…我當年睇得好著迷的…
      個女主角當年玉女嚟架喎…不過啲戲好似渣少少…
      5th Oct 2008 12:56 PM

      刪除
    2. Baz Luhrmann版的R&J不是人人受得了。原來冰子是同好 ^^
      條鍊呢,明明是rose好鬼憎的fiance送的嘛。真看不過眼……

      6th Oct 2008 14:25 PM

      刪除
    3. 我主打係睇leo仔咋套r & j。其實leo哥titanic之前套套都唔多正常,所以睇r & j我覺得很新奇刺激,又無話覺得佢怪雞喎(我沒看過沙翁正經電影版就是了…)
      我覺得阿rose將對阿jack的感情放咗落條鍊度,無視咗阿未婚夫架啦﹗
      6th Oct 2008 22:08 PM

      刪除
    4. 咁男編劇先生, 條鏈同阿jack係無關架,就唔好叫rose咁珍重條鏈啦(怕係男編劇黎,亂黎)
      r & j的音樂幾正, 將prince的曲子改過,好玩的很

      7th Oct 2008 18:28 PM

      刪除
    5. 男定女我又唔知喎(其實check吓就知…)…
      其實我覺得條鍊好玻璃吓的說…
      r & j我掛住睇靚仔…無留意ost係邊個既歌改架…多謝資料提供啦﹗
      8th Oct 2008 21:30 PM

      刪除
  10. fighting phoneix1/9/13 23:54


    睇左3次咁瘋狂-.-

    6th Oct 2008 14:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那個年頭,睇3次算少架啦…
      6th Oct 2008 22:09 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD