2008/10/12

[日劇]《33分探偵》~六郎不是金田一

一路都無發現,走去睇官網先發現日文的「探偵」和中文的「偵探」係掉轉的,受教了…

即係呢,雖然件頭爭很遠(雖然係KK粉…但咁講…會唔會都俾人打呢?)…不過堂本剛演偵探,我輩又很難唔諗起金田一,但係如果閣下expect《33分探偵》會如《金田一》有一浪又一浪曲折離奇殺人案再加嚴密精細的推理,sorry,要睇番《金田一》了。《33》的鞍馬六郎完全唔係這回事,如果帶著《金田一》的期待去看《33》,一定會極失望的說。

其實我看第一集是就係開住《金田一》mode,卒之睇到一頭霧水,差點想打爆部機(不﹗我仲要煲《魔王》啊﹗趁勢攝吓位同《魔王》宣傳吓先﹗由大野智和生田斗真主演架﹗~)。

啦,由呢個moment開始唔好再提《金田一》,ok﹗

《33分》每集的案件其實單簡無比,一開始(甚至)已可以可定論拉人收隊。不過六郎的使命就是將「5分鐘可以攪定的案件撐足33分鐘」,集集都係咁,係咪好無聊呢?係呀,這套劇推理不是重點,捉兇手也不是重點,重點是惡攪,六郎總是推出一個又一個無鬼聊到極的推論,但極度無ground,一下子就被人推翻,有時佢自己都反駁唔到,唯有擺出扁咀的臭臉…本人大叫「好無聊呀﹗」之餘…係笑晒口的…

係啦,這套當佢做惡攪無聊笑片就對味了。

每集的流程都係咁的:
  • 有位哥哥同六郎「助手」武藤リカコ(水川あさみ)講野,有時係推銷,有時係請六郎收佢做弟子,有時係欺詐(﹗),這是惡攪位之一﹗每次佢地對話的時候警部大田原警部(高橋克実)就會開門衝入嚟大叫「有案件呀﹗」,而那隻門永遠拍到/暈正和リカコ講野的人…好卡通…又好好笑架喎…
  • 事務所的沖咖啡方法每次都好有創意,其實攪咁多做乜呢?
  • 之後三人就會出發往案發現場,而佢地去的方法係坐喺交通工具上,但身後的街景係key上去的(其實所有交通來回場景都係咁),極有舊片feel…
  • 去到現場,大田原警部下屬茂木刑事(戸次重幸)已在搜集證據,通常,已經有確定的兇手,其實可以拉佢和收隊的了。
  • 六郎這時就會講「可以咁就算咩,一單咁簡單的案件,等我撐足33分鐘…」…リカコ和大田原就會講「出現了…」(是例牌一定講的對白啊﹗)
  • 出片頭,同埋會報已用了33分裡面的幾多分鐘。
  • 撐時間手段之一:無聊推理~六郎會不段將在場人士當作兇手,之後提出極多天馬行空的作案過程,行空的程度是不能置信的說﹗~(笑位啊﹗)同時配案件重溫片段,當中疑犯會有極猙獰的造型(如…畫極粗的眼線…),配以極誇張的動作…(笑死…)
  • 撐時間手段之二:跑去搜集證據~這個又係笑位,阿茂木刑事好似一貫警匪日劇啲熱血刑警咁,一味喪跑,但佢又總會搵到證人提供關鍵證供。六郎和リカコ成日搵搵吓去咗同人傾計食野,總係做啲唔關事的。大田原警部,好多時都變咗工作人員,做埋人地既野…(如…幫人打魚…orz)…而呢個咁熱血的時候,係一定會播主題曲《Secret Code》的說。
  • 撐時間手段之三:鑑證科~通常推理一次又一次被人推翻,六郎就會去搵鑑識官check驗屍報告。阿鑑識官同個女助手次次都做緊無聊的實驗(都係為親近吓女助手…),而六郎來的時候女助手又次次有禮物送俾佢(惡攪位呀﹗)…
  • 撐時間手段之四:情報屋~情報屋就好似《秋葉原@deep》個街邊檔主アジタ咁(無睇的話…就好似《欺詐獵人》的桂木咁囉…btw,這套電影快在香港上了﹗),一定有和案位相關的情報,而這位哥哥次次都化身為不同工作的從業員,很爆,而排在六郎後幫襯佢的人又係好好笑…大佬,消房員都要買情報嗎?
  • 收集得差唔多,係時候可以下定論,其實好多時…真正兇手就係本來那…
  • 翻歸路上,六郎總會有出乎意料的正經既conclusion架喎…
  • ending係笑位之一來,唔知點解三個主角要扮定格,又成日斟緊野呀,一路倒一路扮唔郁…哈哈哈…
看報導說因為此劇的預算唔多,於是場景不可能有太多奇異的設計,於是就在情節上攪笑,除了上述的惡攪位,不時有疑似家傳互曉角色出現(如…朝早或其他節目常出現的主持,《極度鮮師》的山美,金田一耕助和柯南…),又不時於對白度惡攪(如「外遇對像係新垣的話如何?」),少不了就是要六郎講番金田一經典對白「以我爺爺的名義發誓」…

即係呢,此劇故事性無乜,殺人案件調查過程係完全無厘頭,勝在可以笑一餐…剛叔一本正經的講不知所謂的無聊推理,笑到本人傻的說…(其實睇《堂本兄弟》佢都係咁,成日冷冷拋出一句半句,佢係正經地講,但就笑到周圍的人傻…)一集又短短地半個鐘多點,其實用來relax吓都唔錯的。

這套的評價十分極端,唔知點解…上年俾人踩到飛起的《壽司王子》因為這套惡攪之霸《33分》的出現,評價突然高咗…好奇怪啊…(話實,《33分》比《壽司》更…cult…)

(點解次次人家踩到飛起的我都覺好睇呢?﹗XDDDDDD)

(雖說後感文唔想爆太多劇情,但唔mention吓劇中的惡攪位又唔痛快喎…)

官網/ 劇集資料
from Yuna: 《33分偵探》︰撐足33分鐘

(另,我覺得《Secret Code》這張single的sidecut《Fu Fu Fu》…感覺好鬼《Brand New Song》的說…特別transit那些「fufufu」…「shubido…」)

8 則留言:


  1. 我覺得壽司王子唔太接受到
    反而33分就覺得超好睇
    (可能我都係鍾意剛多d?)

    12th Oct 2008 22:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,《壽司王子》我都係分開一忽忽來睇…睇吓睇吓先睇完…我鐘意光一做番冷靜沉著既型man多啲囉…
      話實,以劇論劇,我都鐘意睇剛既多啲。好期待佢會拍番《前男友》、《summer snow》一類寫實既劇情(愛情?)片囉…
      12th Oct 2008 22:58 PM

      刪除
  2. 《壽司王子》因為《33》而評價高左!竟然有d咁ge事!?其實兩套好唔同ga喎......
    我好想睇埋個電影版,唔知幾時先有...唉...
    fufufu我都覺得幾似bns,初初聽到個歌名個時真係幾好笑!我個id都係咁o黎..~
    情報屋個位人兄係搞笑藝人來的,小島よしお ~

    13th Oct 2008 08:27 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,我睇人家啲博呢,有人寫過來來《壽司王子》已騎呢,點知睇埋《33分》發現原來《壽司王子》好正常囉…
      話時話,《欺詐擸人》在香港上了…但我覺得《壽司》應該唔會有機會啦…如果出DVD…日版我都照殺…我想睇呀…
      FUFUFU幾開心~我鐘意這首啊~(其實…有邊首我唔鐘意既呢?)
      小島哥哥好好笑,好鐘意佢賣情報時邊做正經野邊講…笑死我了…
      14th Oct 2008 12:34 PM

      刪除
  3. 李小球4/9/13 21:19


    噢......你講到我好想睇耶~
    呢兩日睇埋伽里略就開黎睇下啦呵呵~

    13th Oct 2008 10:41 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 伽里略我一路都提不起興趣…
      33分…你受得住佢啲無厘頭就體會到佢精妙之處架啦﹗
      14th Oct 2008 12:35 PM

      刪除

  4. 再o黎喎! -.-
    http://wwwz.fujitv.co.jp/33tantei/topics/index21.html

    17th Feb 2009 00:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗好期待啊…
      (估唔到會再嚟…據說呢個角色好受小朋友歡迎的…但套劇係11點深夜播架喎…)
      18th Feb 2009 00:12 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD