2006/02/16

紅~花~會~豪~傑~


紅樓夢 李克勤 (李克勤@破曉時分 1991)
作詞:向雪懷 作曲:周治平 編曲:盧東尼


誰共誰曾話過 一生一世也願意 
誰為誰曾贈予 一些詩句每唸千次
這個世界在繼續旋轉 人人無暇在每日懷緬 

為何在夢裡兩小的戀愛 又再重演
從前誰能預算 分手的季節在變 

盟誓何時亦演變 怎麼將尷尬避免
柔情殘留在往日來信 魂繫纏綿是這樣遙遠 

尋梅踏雪這兩雙足印 像昨天 啊...
紅樓夢最美那節說到黛玉 已獻給賈寶玉癡癡心意 

流傳絕世愛意 世事難如意 嘗盡再試去愛已沒意思
過去的一首愛歌 一個面孔 不息的吻 每段記憶只能回味
暗暗替這結局痛悲 從一首愛歌 一個夢想 一生誓約 也會看見掛滿隱約淚印

 ---------------------------------------------------------------------------------------
今日玩咗個金庸小說人物卜 …我在金庸小說中是駱冰(又係冰!!!!)….都好啲…幾驚係郭芙朱九真之流….不過我唔熟《書劍》…我淨係識「紅~花~會~豪~傑~碧~血~染~蠻~夷~還~我~漢~江~山」…

不過比我試…我想做《大奧》個阿滿(跟住篤子夫人那個)…活喺幕府和明治兩個大時代…見證到大奧/幕府倒台和日本走向現代化…何其壯觀啊~~(我成日發白日夢...如果我係清末嘅茂利咁就可以見證5000年帝制摺埋,都好悲壯吓)

鸳鸯刀骆冰是中上人物,骆小姐爱笑,害得金笛书生为她害相思病,余鱼同感情不能遏制,曾偷吻骆小姐,真情如此,无可奈何,不能非议,也是中上人物。

p.s....乜唔係春日局夫人那套先叫《大奧第一章》咩...篤子夫人呢套應該係就咁叫《大奧》咋喎...anyway...張poster影得勁靚

*******************************************************************************
29/2/12後按:

呢篇真係無營養到不能耶﹗

好啦…,首先《紅樓夢》的有呢篇:讀《紅樓夢》~擇日遊走大觀園
之後關於日劇《大奧》的有呢篇: 我最喜愛的十套日劇

2 則留言:

  1. 我係楊過!!
    若果我係ab血型既話...不過我咁大個仔都仲係未知自己係咩血型...唯一一次想去捐血個次, 又俾個阿姐問拎授權書(因為未夠十八歲)
    若果我係o型, 會做左無忌...又係主角...
    選不明, 變左做蕭峰(即係喬大哥喬峰)...都係主角喎...
    選b型, 係張召重...嗯...
    a型, 係康熙...hahah, 做皇帝, 好丫~不過做皇帝既人通常都係有苦自己知..

    27th Jul 2006 22:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我中四五(未夠十八歲)就係次次都唔記得比呀媽簽,所以到中六夠十八歲先第一次捐血,之後次次唔係唔記得就係唔得閒,so far只係捐過一次…

      呢個test睇吓就算,我真係無咩睇射鵰三部曲以外的金老小說…總之唔係我唔仲意的角色就得﹗


      29th Jul 2006 09:51 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD