2016/04/16

[日劇]20年自high系列~《ロングバケーション》(Long Vacation)

首先呢,願熊本縣和附近的人們平安…今朝又嚟一個好勁的強震…囧

是咁的,原來琴日4月15日就係呢套劇播出20年了…我可以說時間過得太快嗎?雖然我可以數出好多套讓小的有深厚情意結的劇,但呢套…係好多第一次的結集…

  • 我記得呢,某日生果報日娛版突然日日報呢套劇的劇情,又大大格劇照(好幾份我係有剪起架﹗但搵唔番出嚟),跟住我覺得男主角好有型…興起想睇的念頭…
  • 但當年未興上網,唔係電視台播的話係無得睇既,而我屋企既無衛視又cut咗有記(早過96年,即係《長假》播的時候係裝過一年的…)…那時聽同學講邊套日劇好睇邊個主角令仔都無我份,我只能等無記和亞記,數數埋咪又係《金田一》、《同一屋簷下》、《等你說愛我》(我記得亞記播過《沒有家的女孩2》,同學間係有讚美過光王令仔的)…then大紅的酒井法子、福山大叔…又唔係話唔鐘意既,不過無感…唔會熱追囉…
  • 我記得之後《To Heart》應該係2000年暑假喺有線播,只係差一年喎﹗(同季打對台的《俊平》應該係喺亞記播的…)當年同學大推話剛叔超令仔…但我無理到…到好多年後有一水TBS好認真地出正式VCD時我買番嚟睇啦…癡線架喎﹗真係勁令仔勁好睇喎﹗睇劇既野有時真係好睇緹份…
  • then生果報怒報我估係套劇真係好hit,而木村又突然大紅…連續狂報之下…喂…真係巧令仔喎﹗then有同學話信和有…
  • 貢去信和買相和cd唔係第一次,但買碟真係第一次…我記得我第一集買已經係第5集,仲要唔齊頭5集…好似係3至5咁,但就算睇唔到第1集…我都覺得巧。巧。睇﹗
  • 然後我發現演女主小南細佬的竹野內豐係《等你說愛我》個玩世不恭的細佬,巧。令。仔﹗即刻無視男主…
  • 就說當年無麗音,其實我係第一次睇原聲版…一時間覺得好新奇,又係第一次自己主動搵套劇嚟睇…當然啦…就發現信和係個好神的地方…真係可以用好特別的方法搵特別的野…你知…那層係4樓有4仔啲friend,從來都唔敢上高過2樓的地方…好有探險的感覺…
  • 特別的方法係唔合法既,sorry,不過個情懷真係好令人懷念…
  • 當年一餅一集,要幾廿蚊的…好誇張…但又有價有市…
  • 但我唔記得係考試定乜鬼我無逐集買逐集追,係過了若干(應該兩三年)先一次過入再煲的…
  • 呢套劇神的地方係,喺呢個若干年期間,好似話係價錢問題總之攪唔到海外播映,連後來的《戀愛世紀》都喺無記播的時候《長假》仲係要用特別的方法才看到,要經過一番尋尋覓覓先睇到既野…咪珍惜囉…
  • 後來無記播的時候…我無睇…哈哈…因為我好似花輪同學咁撥一撥頭髮:Hey Baby, 你而家先睇呀~
  • 我懷疑我想學琴係被呢套劇arouse的…因為豐叔只係少少幾幕彈琴真係好型…(我真係無視瀨名得好緊要…)
  • 因為配樂好chic好chill好型(我啲形容詞係咁上吓…),對比《日本風情畫》不過幾年,但就好似進化咗好多,腦來又熱愛呢個國家多啲…
  • 就因為配樂好好聽,我買了人生第一張OST,但那隻碟又貴又印刷核突,我懷疑係台版老翻…(其實我好少買OST,之後的應該係《Titanic》和光王的《沒有天使的街角》…之後都好少買了)
  • 睇番劇情呢,佢已預視咗敗犬文化(酒井順子姐姐本《敗犬的遠吠》都未出呀﹗木村喺琴行教琴唔算打工架呵?豐叔開酒吧又唔算不務正業既…不過睇番小南就業就覺得當時社會對3字頭結唔成婚的女性好殘忍呀…
  • 然後我覺得松隆子巧令…
  • 然後我覺得廣末涼粉你怎麼鐘意咁核突的沙亂q架?後來才知道淳君的事…一年後的魔娘…那是後話了…
最後,我想話怎麼首主題曲可以20年都唔覺得過時…太強大了﹗

4 則留言:

  1. Ost我有買,碟係做晒成套買,結果又買埋love generation,但差太多了。光哥邊度算靚仔,一副馬騮樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. love generation我喺無記睇…beach boys係後來再買番vcd…但都沒有長假咁睇得咁enjoy…
      你喺光王粉度話佢唔令仔…人嚟﹗~~~~~~

      刪除
    2. 李小球22/4/16 20:03

      人嚟咗!(舉手)

      刪除
    3. 你想我叫你做乜好呢…(奸笑…)

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD