2015/12/10

讀書報告2015#6~寫小說

村上桑的小說呢…我…um…其實…

我比較喜歡看他的散文,原因不明,粉別打我。

any肥,想說的,其實是日文堂的功課…就是…寫小說…囧﹗

我有無話我喺P記上緊堂?(P記是啥見呢度)um,佢地好鐘意每個term都整啲group work架嘛,遠古的年代有一齊寫啲文砌埋做報紙(而我係好鐘意做最後砌埋一齊的工作,攪layout出到嚟真係似報紙好開心的,word咋喎我用),之前試過搵人做訪問…um,花樣是多過太空的presentation,但又掉轉,group project最煩就係花時間,大家又忙工作又忙去玩,有時都幾難就時間的…(這是原因嘛…)…

um,總之呢,個group work通常都係就個topic寫啲野跟住大家砌埋一齊咁。呢個term的新玩意是寫。小。說﹗一聽真係噢咗咀…老師俾我地睇前人的大作,雖然說是短編同埋係大家一齊寫的,但都係丫…寫篇文和寫小說唔同架嘛,噢了一大個的咀。又因為班人同學大家都忙,通常是沒有一堂儲得齊全部人上堂嚟決定題目,卒之…老師說可以各自諗題目各自寫。然後我寫乜呢…哈哈哈﹗就係我最嗱手的…偶像﹗哈哈…唔係小說來的,係散文﹗睇睇埋咁多酒井順子,係時候拎出嚟用啦﹗

前文和結語再加若干篇的內文其實唔難(blog度都大把寫落咗啦),要轉化為日文先難啊﹗我的語彙、文型…特別係連接詞那些用嚟用去都係那些,記得有啲phrase好似唔知喺邊本書或睇邊套劇見過但又諗唔起,想言簡意賅但又詞不達意…打個outline都打了兩天(點解我會有兩天咁有閒情打文…就因為上堂的那個老師好…um…總之令我覺得需要搵啲有意義既野來做啦﹗)

天意是…呢個時候我開了村上春樹的這本書來看,跟住,我發現佢有好多內容就係我想表達的意思…但又唔知應該用邊啲字詞嚟表達喎﹗我都未試過睇書睇到唔理喺架巴士度勁搖勁盛,總之要間底佢做啲筆記提自己之後可以用這個…真係考試都無咁認真溫書…

因為咁樣不停搭車睇,放在袋裡的這本硬皮版個紙套就皺晒…囧﹗

而我的功課初稿…當然係被老師改到滿江紅…哈哈哈。而家收到改正後可以開始發功寫文,我諗我有啲玩大咗…因為我諗了十幾個內文…唔知可以寫到幾多…但如果努力寫晒出嚟應該會好開心…或者我應該去印一本出嚟俾自己留念…哈。

村上說,佢點解會寫小說…就係唔知點解好想寫就唔知點解去買紙和筆就唔知點解地寫咗出嚟。今次…我係唔知點解地好有熱誠做呢份功課又唔知點解地好想寫多啲野(仲諗住影相添﹗)…唔知點解…哈哈,就係唔知點解啦。

小時候寫書做作家都係我其中一個願望嚟架。

呀,然下拎住部腦去到邊都可以打文真係好方便,又說,因為我成日改,又成日加加減減,用原稿紙都唔知會刪到點…真係要感嘆科技先進多好了。

2 則留言:

  1. P記咩班?
    果陣上講座研究班,太hea,讀埋二年拎左張cert就無讀

    回覆刪除
    回覆
    1. mastering japanese甚麼甚麼的,以前既upper advanced…名就好似好勁…哈哈…
      講座我考咗placement test,不過時間不合卒之無讀到…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD