2014/07/01

[日劇]《プラトニック》(柏拉圖式)

人真係好矛盾的,野島伸司廿年前(真係hair jam啦﹗好驚呀﹗廿年了﹗)的《人間失格》讓我一諗起還覺得毛骨悚然,幾年前看《薔薇のない花屋》又嫌到喉唔到肺突然轉溫情咁,好啦,今回野島老師同剛叔聯手,故仔名睇落應該係講愛情的吧?但我暗暗地好驚會好虐…祖國按了個《虐心虐戀》的名俾佢嘛﹗

28/8/15後按:我睇得完喎呢套竟然﹗

中山美穗姐姐呢,我對佢除了《情書》(但我中招的是…柏原祟哥哥…死啦…我做乜個個又哥哥姐姐前的…XD)和聽了一千年還是覺得很好聽的《世界中の誰よりきっと》(好了,我是很討厭《唯獨你是不可取替》…哈哈)就無乜印象了。咁我的看點就是剛叔,不是說《天魔來了》和《33分探偵》唔好睇(而確實我是爛尾的三套都),今回終於是個正經的戲,加埋野島老師,雖然我還是很驚會如《人間失格》咁講人性講到我越睇越驚…唉…虐就虐啦…

(怎麼我不停睇NHK出品?《軍師官兵衛》已叫我追到不能自拔架啦﹗)

唔知係咪《薔》在黃金時間播所以無玩得咁盡呢?呢套《柏》本來以為全劇最唔正常係青年(堂本剛)((佢個角色…真係叫青年…囧)),佢因為得了腦腫瘤不久於人世,於是在自殺網上遇到有心臟病女兒的媽媽沙良(中山美穗),說可以讓出自己的心臟俾佢個女沙莉咁話,但因為唔可以就咁指定轉讓者,於是二人就假結婚,過程中沙良前夫佐伯武彦(吉田榮作)同細佬望月和久(小泉孝太朗)都反對啦,因為聽落太匪夷所思,呢個「青年」來歷不明又古古怪怪咁;但沙良執意要同佢合作咁話…

即係呢,平時睇日劇如果唔望字幕,好多時因為又快又密加埋極多口語的對白所以聽唔切,呢套劇用嚟練聆聽真係一流…所有人都說完整句子架﹗而且文皺皺的,剛叔啲對白完全不生活化到我覺得佢在背哲學書(跟《雷霆第一關》的王喜有得揮:「唔好理佢選擇係啱定錯…佢要嘅只係尊重,只要尊重就已經好足夠﹗」係朋友囉﹗),青年也許是因為將死之人吧,所以同其他人很跳出…得閒又去同拾荒者講吓人生道理…很奇妙…

因為非黃金時段,無咗收視的包袱所以可以講多啲道理吧?um,睇睇吓,以為最唔正常的青年反而正常咗,佢講咁多道理講到好似社工咁,和久同老婆鬧交搵佢,沙莉同媽媽鬧交佢又開解兩母女…。最奇怪的反而係「好媽媽」沙良,原來佢都黑黑地的(祖國用語),得別係第二集尾講到前夫外遇到,佢幽幽地說唔係老公有外遇,而係佢令老公有,flash back中沙良到酒店揭發老公同另外一個女人開房,轉身走入電梯後那個笑容好陰森,而佢對個女操控的程度高到覺得老公阻礙佢做媽媽所以寧願放棄佢…都好恐怖…

死啦,一路睇一路覺得阿誠就係青年,留加就係沙良囉﹗(《人間失格》揮之不去…)

雖然啲對白都幾長幾chum,不過都未至於悶既,最好笑係啲彈幕…我終於明244係點解了﹗(51就易明啦…244要英文+音讀+訓讀呀﹗),跟住沙良跟青年遞結婚申請表,青年說這是紀念日時有人打了《Anniversary》(KK的歌~)既歌詞出來,跟住青年說好多人認識了一百年都不互相了解時有人說這是《百年之戀》(《E Album》244的solo cut﹗)…我大笑了…最好笑的是說這是重婚…這樣51怎麼了…

但這都未係最好笑,最好笑既係小泉孝太郎演的細佬無論約家姐定係青年傾野,佢都係食緊野…就算唔食野都食煙…個咀好忙…我有理由相信佢咁瘦係減定肥以應付連場食野戲…囧

有幕沙良終於說服到醫生俾青年捐心臟俾女兒,醫生叫青年得閒來做檢討時…有人打了「廣末涼子」四個字…我笑到差點傻眼了…《Summer snow》最後夏生死了…個心…就去了由紀度的說…(唉,雖說這個彈幕好好笑,但《Summer snow》個結局喊死我架﹗)。跟住呢,當沙良打發遼叫佢唔好同沙莉行得咁埋,令佢有假既希望時…呃,《Summer snow》都有呢段,夏生突然對由紀冷淡架…

雖然劇名說是柏拉圖式,但我估青年和沙良應該會相處久了所以日久生情,跟住又因為心臟問題而不知如何是好…又還好這部劇只有八集(而家出到第五回了?)…拖得唔長…簡而精相當好…

好啦,現在我最好奇的是…青年會唔會好似誠(呀…剛叔在《人間失格》的角色)咁要死?跟住沙良就好似留加(光王在《人間失格》的角色)咁在誠死後shock到失憶呆掉了?同埋…究竟青年叫咩名…囧

呀,沙良經營的便利店其中一個店員個樣爆似李光洙,話佢係韓國人我都信…囧﹗

以上。

3/7/14後按:看到第四集,講到沙良對醫生做過的事…佢又想用同一招用在青年身上…好可怕啊﹗表面善良但其實在傷害身邊的人…最黑化的原來係沙良啊﹗(咁樣就好似影山留加了﹗)…誠﹗誠﹗呀…係青年…青年…你點算好呀﹗

28/8/15後按:神預測﹗青年果然要死…而青年跟沙良之間不算太虐,雖然是有點偏離常人對情愛的理解…不過拍拉圖或也不是常人可以得到的愛情mode呀…係咁架啦…哈哈

2 則留言:

  1. 我由第一集看到第五集,都諗唔明點解彈幕啲人叫佢244。看完你的提示,終於明解!哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:shiren

      我都諗咗好耐,4可以讀yo又可以讀shi,2我估係two啦…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD