2014/07/09

真係倒抽一口涼氣…7:1…

 <--我大笑了﹗忍不住要貼一貼圖﹗(圖片轉fb)

06年小的熱情到場場睇…10年都仲有睇吓…但今年…我係睇精華的(嚴格來說,仲要係食飯時lap餐廳的電視,唔係我主動去睇的…XD)…哈哈哈﹗但睇完場後fb洗版情況好似仲精彩過場波本身…


<--我又大笑了﹗

um…我不特別討厭森巴隊的(但也不特別鐘意…),情感上我是想豬手隊嬴,但點都諗唔到會大比數成咁啫…





<--我有理由懷疑,係呢件small pig令豬手隊力量更上一層樓﹗

ohhhh﹗這樣說太刻毒了,我想信真正原因係豬手國總理喺祖國食了宮保雞丁令隊員力量大增…囧

睇番(正經的,仲有呢篇)報導,四強有咁大比數係講緊1930年阿根廷對美國6:1…但講緊八十四年前喎,那時賽例無咁多,比數大就話家常便飯啫…但而家…實在太爆了﹗

再睇世界盃小知識,原來史上最大比數係2001年大洋洲外圍賽澳洲對美屬薩摩亞嬴31:0…癲的…31球喎﹗

ok,今晚等荷蘭豆隊對貝隆夫人隊,睇吓勝方可唔可以同豬手隊一決高下了…(突然想睇番…哈哈)

至於小的最愛意粉隊…算吧啦,都同風乾火腿隊渡緊假了…已經神馬也是浮雲了…囧

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD