2013/10/14

[韓劇]《繼承者們》…欲戴王冠,必承其重(1-2)

聽劇名以為係啲錢財勾心鬥角野,點知係《流星蝦丸》式的青春浪漫愛情劇喎…估你唔到…

又原來個編劇係《秘密花園》、《紳士的品格》的那個,好像信心有保證,所以…故事上都有點回帶,人腳又有點相像了?



開始睇之前已經將期望調整了,又疊住《秘密花園》來看,UM,就如第一次睇《秘密花園》一樣覺得不怎麼樣,未有好似《紳士》好有想睇下去的衝動,不過編劇的前作都很不錯,應該追得過吧?
帝國集團繼承者金嘆(李潤城…死都要叫佢李潤城…哈哈),雖然說是繼承者,但卻被哥哥以留學為名流放為實的PAT了去美國…不停的講英文…囧(雖然是聽得明既…但要說流利就…UM)…

呃,使唔使一嚟就嚟個常見劇情之沖涼呢?《聽見你的聲音鐘碩DIDI都係去到第七集先沖涼咋﹗

宙斯酒店繼承者崔英都(崔英﹗大將﹗我開始將啲角色撈亂嚟寫了﹗哈哈哈)((他是《紳士》的捲捲毛呢))。UM,一嚟佢就在欺負同學,是要報番《學校2013》被打斷腳之仇了?而…佢比南舜君更大隻雷雷,都唔知邊忽似高中生…更爆的是…你可唔可以唔好GEL起啲頭髮呢?好大殺氣呀﹗﹗﹗﹗﹗(所以嚇到南舜君去游水了…

真誠的繼承者尹燦榮(這是甚麼繼承?),CNBLUE的敏赫出場了,好落力的賣萌…(SORRY,我無CAP到佢正面圖添…)而演佢女友那位寶娜是Mega娛樂繼承者,又是金嘆的前女友,動不動喪發脾氣,應該會攪出很多事吧﹗

貧窮繼承者車恩尚(樸信惠),抄一吓博友的講法:杉菜到不能,窮但不屈服那種

兩位都有在《秘密花園》出現的甘草姨姨耶﹗左邊的一位今次做恩尚媽媽,我才喺《秘密花園》見佢客串一場,跟住喺《聽見》度又見到佢自砍一手入老公罪…呀﹗

<--恩尚雖然窮,但都是個偽文青喎﹗佢睇《IQ84》耶﹗哈哈哈哈





突然變了《惡魔在身邊》,有位甚麼RACHEL小姐,原來是RS國際繼承者,母親再婚後成為英都的繼妹,金嘆的未婚妻…

這不是重點,阿英都哥講唔埋就比阿爸打,我諗起《學校2013》的吳正浩啫…

<--我覺得這間屋勁有《秘密花園》朱元屋企的感覺…

我係啲角色似邊個似邊個呀呵?因為頭兩集都係介紹人物關係嘛,跟住就係恩尚去美國搵姐姐,發現原來姐姐呃媽媽,搶咗佢啲錢咗去就算,恩尚無家可歸又無錢,金嘆就收留佢咁…

常見劇情之俾人追…要狂走…

那位叫RACHEL的物體摷完恩尚的行李走咗去…好係《流星蝦丸》的劇情呀﹗恩尚幾時發揮雜草的威力呢?

我CAP呢兩張圖為何呢?我都唔記得了…哈哈哈…

<--乜泡菜人啲手提唔鎖機既?其他人硬係咁容易睇到人家手提內的東西?
<--俾人追追吓會追了入戲院?佢地有無買飛架?﹗
<--最《秘密花園》(或者《紳士的品格》)既係…個男一一開始就無啦啦說喜歡了上女一…囧﹗

last but not least,我覺得劇名的一句「欲戴王冠,必承其重」好有型,而張POSTER又拍得各人都好型好有光芒咁…係隻腳好似執過嚟修長咗咁多既?﹗

******************************
雖然暫時未有覺得令我看得入神的地方,不過應該有看下去的看點既。UM,或者…遲吓11月我會轉軚去睇某人的《漂亮男人》…哈哈…

2 則留言:

  1. 我覺得真係應該係朱元間屋BOR XDXD
    遲D睇大家評語再睇下睇唔睇

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:星晴

      睇完頭兩集無乜追看意欲…我都係清吓舊野先再番轉頭好了…哈哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD