2013/02/06

[日劇]推理之1~《Monsters》…

成日覺得山P chok過林lone…呢套啲推理又設計得勁流fei…但山P佢勁好笑喎﹗

(謎之聲:明明我支持的是山P既大親友斗真同學架喎,唔知點解山P有劇我又會走去望吓的…XD)

 再來兩幅傻仔樣…哈哈哈哈…

主線就是古怪的平塚平八(香取慎吾)同新人熱血刑警西園寺公輔(山下智久)搭檔查案,平塚個人古古怪怪又被金田刑警一班排擠,西園寺本來是被安排去監視佢的,點知佢兩個成了最佳拍檔成日破到案…

呢個setting真係老土到暈呀﹗都唔知有幾多套刑警劇是這樣的啦…堂本光一都有《Rookie》和《手機刑警》(而佢本人係做齊傻仔新人和古怪前輩)((呃…不過應該無乜人識呢兩套?))啦﹗換個講法,即係福爾摩斯和華生的組合,就算啲案查得不甚了了(確係不甚了了,佈局簡單一點都不複雜,故作疑雲但一點都不可疑,而平塚破案的推理一點都不大有路可跟,都有啲「吓…你講晒啦」的感覺,只係未去到新《金田一》咁離譜啫…),起碼都有得笑吓既…

Um…我想問係咪個個做探偵都要有個手勢表示佢諗緊野?香取吓吓怒篤自己太陽穴,山P就成日高舉食指…同埋呢,自從睇完《加俚略》香取做殺人犯一集之後,見親佢似笑非笑個樣就覺得佢係奸的…雖然佢成日笑住講「そのまま。そのまま」的說…

<<西園寺成日俾平塚fake,一時匿喺床下底三個鐘,一係喺幫會度俾人打…笑死我…

而西園寺女友惠美…好有而家細細粒的風采﹗可以組隊Twins的說…(也是一個笑位…)…仲有西園寺手機個波波﹗想點呀﹗男人老狗…(也也是一個笑位囉)
<<<金田班的人都好好腰力…
<<<文也
<<<西園寺個姿勢﹗

聽聞套劇收視不太好(同期有啲本格得多的推理劇啦),不過山P和香取組成的The Monsters好似反應不錯…呀﹗這令我諗起n年前和龜梨的「修二與彰」呀﹗不經不覺咁多年了﹗但而家山P兜個圈又做番新人刑警,好似無老過咁﹗巧京京﹗另,佢唔木口木面真係舒服好多,佢上年套《最高の人生の終わり方~エンディングプランナー~》真係無力完成埋佢了…

講起推理劇,聽聞《Ataru》和《上鎖的房間》都不錯喎﹗等我挑吓先﹗(終於都煲夠泡劇要停一吓了…笑)

Monsters@維基
****************************************
某日行過大電視時見到親愛的楊康要死了﹗點解呀﹗你咁令仔﹗嗚嗚嗚…

4 則留言:

  1. 呢套我冇睇....
    不過有睇你之後想睇GE "上鎖的房間"
    我唔會話好差..只係有D時候唔係常人理解得到..哈哈~
    所以我覺得有D悶...
    你有冇睇LEGAL HIGH?呢套都唔差GA

    其實我以前都覺得山P唔錯...
    不過呢幾年覺得佢麻麻.同埋好似冇咩進步咁.好多時都係同一個樣...
    而斗真我都好LIKE GA!因為睇完花男~哈哈~
    不過佢之後D劇我好似都冇睇
    上一季日劇好似有佢份~

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:星晴

      《上鎖的房間》我是聽人講話ok咋,同一水《ataru》都好似好多人讚…
      《legal high》我講咗好耐,哈哈哈﹗泡劇清埋《想你》就完晒,可以睇番多啲手劇了…

      我係ok鐘意睇山p的,不過一路都覺得佢演技咁上吓無乜進步,最多就係見佢木口木面咁…我又最怕人一味出嚟chok型樣…咁呢套和《求婚大作戰》那些輕輕鬆鬆攪吓笑咁好啲…

      斗真同學我就係睇完《花男》中晒招,佢同山p掉轉有時嫌佢做戲用力過度…哈哈哈,不過有表情好過無表情丫。斗真上季套《向日葵》我無乜心機追,睇了幾集就無追了…

      刪除
  2. monster睇山P被阿香取玩到癲左個D位都好笑。但完全唔係本格推理劇哩!
    同水既ATARU都好睇過上鎖的房間,上鎖的房間既重點位大概係睇阿LEADER用急口令講野囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:仁

      係喎﹗《monsters》啲推理流到我都已經唔係睇開推理小說又懶得去諗架啦,都覺得太簡單而兇手又太呼之欲出…真係靠睇香取整山p笑番吓頂落去…
      我見好多人將《上鎖的房間》和《ataru》相提並論,弄得我兩套都有興趣挑一挑~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD