2013/02/03

Your Favorite Kwan Suk'E in Concert

我都算支持SK姐吧,病住都去睇喎﹗其實我無留意演唱會叫《YOUR FAVOURITE》…如果係…我又要回08年時的帶…我想聽《這是我心裡對白》和《最深刻一次》﹗

好啦,有《離開請關燈》和《當世界無玫瑰》都不賴吧﹗

李香蘭/深夜港灣/夢伴/拒絕再玩
怎麼一開始就怒唱95年隻《EX ALL TIME FAVOURITE》啲歌﹗《李香蘭》(SORRY,我第一係諗起周星星多過學友爸爸添…哈),響起《深夜港灣》時真係想大叫YO~LAN~DADADADADA囉~~~哈哈。有一吓我地係以為成個演唱會都係翻唱的說(雖然SK姐翻唱人家的歌都別有一番風味既…)

之前睇報紙見SK姐話今次啲衫會玩簡約,又真係無乜花巧,一開始一條長拖尾(但前短的)的淺蝦玉(又帶點金?)TUBE DRESS,撞埋橙色LEGGING和又係那對高到死的高跟,ELEGANT得來不失前衛,襯埋一開始個金色波波確係巧令令~(雖然…那對咁鬼死高的鞋…就是唱勁歌都係UN吓UN吓就算囉)

天梯(C Allstar合唱)/戀一世的愛(C Allstar)
《天梯》PLUG時我麻麻…不過LIVE版是別有一番感動既…。唱完之後到4個小朋友獨唱…估唔到第一首SK的歌竟然係由人家唱番﹗不過佢地個版本都不賴…

Skyfall (original Adele)/相濡以沫(《大太監》主題曲)

個金色圈圈好令﹗襯埋一身黑色造型幾有邦女郎FEEL的說…係跟住唱《大太監》主題曲喎(而我一路都唔知呢首主題曲叫咩名…哈哈哈)﹗雖然個編曲係007化咗…但感覺都係怪怪…如果係唱番《鑽禧》會襯好多啫…

地盡頭/Confide In Me (original Kylie Minogue)/帶我去跳舞/他需要你她需要你/
眾生花/忘記他
我仲諗緊會唔會唱嚟唱去最新既歌時都仲係09年隻《SHIRLEY'S ERA》,有隻《帶我去跳舞》喎﹗

夜迷宫/仍流着眼淚/逝去的傳奇/Dela/天規
其實我唔記得邊個位係換衫位了﹗哈哈哈﹗《夜迷宮》升上台時有幾舊紅色人型東東俾SK姐坐住我仲諗住咁辛苦俾佢坐咁耐,睇睇吓先知係假架喎…跟住有個唱晒SEE THROUGH又高跟的疑似女人…但又係男人喎﹗跟住啲舞姿又幾大膽吓…THEN我相信係那對高跟呢呎跳吓跌倒連假人都CAKE跌了…OH﹗真係太激動了﹗

另…清一色的男DANCER,再加兩個POLE DANCE男…睇到全叫嘩嘩聲的說﹗

So Sad(草蜢合唱)/華麗舞台(草蜢)

太估得到了草蜢出嚟會唱邊首歌同會係乜舞姿…我係估佢唔到草蜢獨唱時竟然係唱《華麗舞台》囉…卒之變了最華麗的廁所位。多晒。

當世界無玫瑰/一切也願意/愛恨纏綿/離開請關燈/一首獨唱的歌
聽出耳牛了~

叛逆漢子/午夜狂奔
在《午夜狂奔》的時候…我頂唔順都狂奔去巴士站了…

繾綣星光下/陀飛輪/背叛
ENCORE前定後呢呢度係?

唱一首好歌/明天你是否依然愛我/幻影(倫伯合唱)
科林啲巴打話KO了原唱喎《幻影》

人生可有知己/難得有情人
我隔離位那位對舊歌先有反應的阿哥阿姐應該跟住唱得好開心啦呢兩首歌﹗

************************************************
睇SK姐的演唱會幾有趣係唔知佢會選咩歌…次次響INTRO就要估…係一個樂趣來的,哈。

舊文:又係concert:All About Shirley On Stage
Unexpected海鮮站+關sk《Unexpected Live》

4 則留言:

  1. 金田一3/2/13 21:06

    《李香蘭》絕對好過學友版!但係佢第一次演唱會只係唱咗兩句就俾做嘉賓嘅歌神唱哂成首!嗚嗚!
    我想聽佢同草蜢唱《月光曲》,呢首少唱呀。
    《幻影》,要KO原唱又有何難~
    BTW~我握到手啊!呵呵。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:金田一

      好唔好得過周星星版?佢都唱得好有感情喎﹗
      佢第一次演唱會我只喺k場度睇過低濛版咋…
      我記得sk姐和草蜢除了《so sad》之外應該仲有幾首合唱架…
      《幻影》…哈哈哈﹗又真係幾易ko原唱…
      你咁前梗係啦…我係山頂既朋友…

      刪除
  2. 點解我個場冇左地盡頭同帶我去跳舞......

    鳴鳴鳴鳴..

    我想睇你個場多d呀!!!!

    alika

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:alika

      無咗呢兩首?但會唔會有番其他歌呢?
      睇06年個show時好鐘意《帶我去跳舞》…勁迷離的說﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD