2013/02/16

閒話app常~5:candy crush & pop icon quiz

無獨有偶,兩隻game都係同同毒害我的﹗

Candy Crush
其實我本身已經好迷呢啲幾粒撞埋一齊的遊戲,nds年代的zookeeper啦,瘋瘋或fb打的bejewled、gyrotate、brizzle都令小的玩物喪志,喺屋企唔知做乜開嚟玩就玩成個幾兩個鐘,跟住夜晚就唔知做乜鬼咁夜瞓…好可怕…至於candy crush,本來我以為佢都只係撞撞撞就過關,某日阿娘買新機同佢download啲app後試(喺無connect fb之下)玩了一輪就放埋一邊,點知某日食lunch時同同講起,大家互相send request要命呀,邊關邊關過唔到呀咁…好奇之下玩一吓…囧﹗中招了﹗

呢個game奇怪的地方是每關都有唔同setting、目的和障礙,一時要成夠唔知幾多分,一時要clear晒啲jelly,一時又要儲車厘子/蘋果,跟住一時會有啲奇怪的窿,一時有磚要撞爆佢嚟清jelly出嚟,又一時有啲乞人憎到無朋友的單細胞自我翻生古古力,又有時會有炸彈,仲有時會喺個交叉的轉入面,要喺隔離整幾個move先撞得爆,最最最乞人憎的是限move,成日都係爭少少因為唔夠move而死掉…

咁我咁孤寒梗係唔會買booster或者extra move啦,死咪死再嚟過。而最討厭既呢,係要等30分鐘先有一條命,儲夠5條後就full無得再儲,遇著有啲關數好鬼難玩5條命就好快玩完,於是大家connect fb後就係咁send request叫人俾命,呢一水fb啲notification幾乎都係candy crush的request呀﹗

更討厭的是…就算你憑一幾之力連爆幾關,但完咗一個episode要過版時…你係要send request俾fb的朋友叫佢地send ticket俾你…等…寂寞到夜深…有朋友真係好緊要架﹗

初初玩得好快,但三十幾關之後就每幾關總有一關係好難過,要玩十幾廿次先可以爆到,而好多時都唔係靠自己智力…係靠佢本身啲糖果既組合,一個唔覺意撞到連環幾廿個爆發炸埋啲死角位既jelly咁就無啦啦過到的了…。之後的都如是,幾關容易一關難咁…

初頭遇著有啲關難玩都會去youtube度search吓人家點過關,但而家無lu,因為玩多幾次就知實會有一次無啦啦就過到…靠等就得的了﹗

每關過咗之後都會有排行榜…見啲朋友玩到鬼咁高分…我…我求其只求過關架咋﹗又要食慚愧波板糖了…囧﹗

Pop Icon Quiz
呢個game其實好簡單,分咗幾個的category入面揀一個,篤幅圖就去估佢係乜人或邊套戲呀咁,話易唔易話難唔難啦,有啲好明顯(如MJ對腳和PSY個樣),有啲就CUT人家個身既某人忽出嚟,要好大聯想力才行…其實是十分適合新年唔打牌的人圍埋一齊估…吾等同同就係食飯的時候係咁玩係咁估…估中的時候忍不住大聲疾呼…嚇親隔離…(笑)

其實我無download呢個玩,暫時都係玩同同個account…因為啲人物/東東都係西洋野…which我對洋藝人或洋影視唔太熟嘛,啲戲就算我估到都係up得出個中文譯名…英文…呃…是要search的…(《大白鯊》…原來唔係叫《Shark》的…哈哈)…如果有本地版或者多少少日/韓藝能界的東東我會熟啲囉…

而…原來已經有人將每個category和每一關的答案擺晒上網…真係死估爛估都估唔到時係可以搵到個答案的…但自己一個人真係有啲吃力…一班人互相補足就啱啦。真係古有一班人玩photo hunt,今有一班人玩pop icon quiz,都係咁令人興奮和高興的說。

頭一兩關已經有啲死估爛估都估唔到了,之後的…呃,我都係唔能夠一個人玩…要合力才行呢…囧﹗

***************************************
玩物喪志的閒話app常:
閒話app常~愛瘋影相apps
閒話app常之愛瘋apps飛佛
閒話app常~3:開店デパート日記、ゲーム発展国++
閒話app常~玩玩畫畫Draw something

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD