2013/02/18

讀書報告 #3~日語相關

就說要清書嘛,於是將之前買落的日語相關事都摷晒出嚟研究一番。

不過呢,睇呢啲好花時間,暫時我只睇完最右手邊的《一天看完日文敬語》(最近上緊商業日語課嘛…),情境交融公仔又得意是不賴的,但我少機會用,其實…轉個頭我已經唔記得了…(我正從基本的著手,先記熟唔同動詞的謙讓語和尊敬語先吧?)

目標都唔係齋敬語既,老實講我又唔係喺日資度做,有幾可用丫…,反倒是希望能夠我口講我心,提升表達能力多一點。於是之前搵咗啲生活化一點的書,雖然動詞我好多時都唔記得漢字讀法(於是我真係買咗本講漢字的東東),好多時cake住的反而係名詞,唔知某物/動作/phrase應該點講呀﹗上堂時我試著用我的方法講,老師係明既,不過能夠提升一吓講得地道啲總係好既…

所以呢期轉番去睇日劇囉…

家陣研究緊上面第一幅圖左手邊的《廣告學日本與日本文化》,嘩﹗我係睇新井一二三才知viking喺日本等如自助餐架喎﹗喺誠品見到有兩本,都掃了…不過呢,本書啲廣告嚴重outdated…90年代到不行…雖然我個人懷舊…

書名就係話睇廣告學日文和文化嘛﹗於是書內係有解吓廣告上用字的意思,但文化方面就唔係太多,得一段仔…仲要係中文﹗囧﹗我估…可能係上堂用的textbook…係要配合老師講解的?第一冊其實好普通,雖然睇吓啲廣告leaflet係幾有趣(我係孖劇停人嘛…)…但無乜解說…只能睇吓啲生字有邊個唔識…研究吓啲slogan咁囉唯有,自己感受吓箇中的文化…

可能第一冊出版後好多人同我一樣有咁既feedback,第二輯就來個大變身…同樣係廣告之後有大量生字解說…

跟住有成大篇日文文章講解個廣告related既theme喎﹗opps﹗自用能力大升的說。後面仲有練習(最緊要是後面附答案的…),即刻實用度大升…我好想skip咗本第一冊佢呢…

又係新井一二三之過,有堆小說列入排隊list了(其實我唔太鐘意睇小說的…)…跟住想搵番之前買咗未睇的拎番出嚟睇先啦…才發現成棟書唔知去咗邊﹗(陰公﹗《挪威的森林》都未郁過﹗仲有啲太宰治﹗囧呀﹗),最慘係連埋畢華流蔡志忠仲有啲吳昊既袋裝書都唔見咗呀﹗我啲童年珍藏嚟架嘛﹗最最慘…係唔見咗本聖經…真係對唔住上主…

我一路以為係應該入了箱放了在某處,但搵了大半日都搵唔到,天呀﹗點解呀﹗

呃,回說小說list,其實我仲有兩本《源氏物語千年之謎》未睇的(曾經搵過網上古典版…睇唔明…哈),但睇了幾版覺得頗悶…新年時心血來潮去買咗《華麗的一族》來看,其實我幾鐘意套劇的(雖然無睇晒同埋唔太記得細節…XD)((山崎豐子的小說改篇劇我都幾鐘意睇…)),好啦,明知屋企成堆書未郁都照入貨…囧﹗(《白色巨塔》仲多,唔知四定五本﹗《華麗》三本我都覺好誇…都唔知要睇到何年何月…囧﹗)

2 則留言:

  1. 我呢輪真係冇揭日文書啦. 連小說都一直攝埋一角.... 不過JYJ 有時會出日文野, 我都可以練下listening 同翻譯架!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:紫熊

      日文小說呢無圖又無盛,得密密麻麻的字,唔知係咪睇慣了香港啲書疏疏落落的排版,覺得好用神先KO到幾版,而家來《華麗一族》進度好慢,得個擺(喺袋度)字囉…
      睇雜誌偶像野極有助語文能力,不過我唔捨得逢PRODUCT都買…哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD