2013/02/22

[飲食雜碎]韓嘉嵐、白熊咖哩 & others...


去韓嘉嵐既時候…一出車立就見到東神﹗我忍不住大笑了﹗(咦,點解要笑呢?﹗)弄得我有一吓以為我去錯地方耶﹗

清一清影影埋埋的野食相,順手free番啲位出嚟,部機又爆啦﹗囧
韓嘉嵐我會覺得是一個人名多過餐廳名囉…anyway,這次沒有叫韓燒,純粹點熱食…一嚟擺喺枱面的前菜…其實我只吃薯仔和菜…哈哈…雖然次次去食都好期待這個的(如這家店…雖然佢改了個韓國名,但食既野都係一樣,只是服務差了很多lu)

我的印象是個炒年糕都幾辣…那個甚麼三色餅定海鮮餅好好味…粉絲好似唔食食咗好多…

牛肋骨(?)煲的牛好鬆軟,而底下的年糕好正﹗(尤記得這家店的牛肋骨煲((?))好味到令我好回味…從此去吃泡菜都想點…哈)隔離的海鮮餅(?)因為有蔥沒怎樣吃。而右邊的海鮮鍋是有一個期待的,佢好似好強大但其實好淺,同埋海鮮不太入味…

不知何解送的雪糕。

um,又不能話呢家店唔好味既,是ok的,不過我太回味尖咀韓國街的風味,好似猶有不及咁啫…囧




****************************************************
一入去我就成腦都係《白熊咖啡廳》的主題曲:このカフェにたどり着いた ラッキーボーイズアンドガールズ~~~~~…白熊カレー同白熊カフェ爭一粒字咋﹗好易講錯﹗

比起CoCo壹番屋,呢家店名顯無咁多選擇和花臣,起碼無得選少飯多飯和辛辣度先啦(於是呢兜飯我係堅食唔晒﹗)。不過個味道和感覺都比較和風咖哩風味重(從我睇日劇得嚟…起碼個色度似…哈),CoCo那個就甜啲…唔知係咪為港人口味調較過…

點了佢聲稱係名物的芝士豚肉咖哩,飽到呢﹗(我堅想少飯呀﹗)底下重有蛋喎﹗跟住一大pat芝士蓋住了波狀的豚肉,嘩,撈埋好好味﹗

不過加20蚊得到一罐汽水和普通味的芒果雪糕就…比起CoCo就猶有不及啦…

****************************************************
話說覺得新年太宅,走咗去睇早場兩天(睇了這套和《當總統遇上國皇》?something like that,呢套戲真係…悶到…瞓著咗),早場真係好,好在睇完套戲仲可以去食早餐。咁啱睇完戲都差唔多11點老m無早餐了,於是就走去大家樂…佢雞扒pat汁真係好味…

另,年糕都係我多日的早餐,從前我好鐘意怒落蛋煎,今年想攪攪新意思試吓齋煎,要keep住佢唔太"lone"又煎到鬆軟真係相當有難度…umum

2 則留言:

  1. 我一直覺得韓嘉嵐呢個名好騎尼, 所以一直都冇咩意欲去.

    小聲, 其實幾次去尖嘴韓國街, 又唔覺真係好食到嘩一聲, 但都好貴下.....

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:紫熊

      韓嘉嵐我就以為係香港人名囉…跟住初初又以為係隔離大戶屋座BUILDING…去錯了搵了一大輪…
      韓國街我鐘意街尾那家…(唔記得名),可能係小店經營要收貴啲收番本掛?咁SO FAR去過幾次,每家店都有一味半味菜是我很回味既…都算成功啦…哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD