2008/08/15

日藝想當年~Speed

係呀,我在想當年…但其實呢幾個妹妹都係廿幾歲咋喎…

即係呢,睇住Speed最紅時拆夥,個人單飛飛到唔知飛咗去邊;對照特區曲奇餅隊越做越有(whereas係咪越來越好就見人見智…),就證明,一個十卜鐵既經理人/唱片公司係好重要,有時,甚至比藝人本身是否有實力重要…

記得93、4年上下,在安室奈美惠無啦啦大紅前最紅的偶像應該係內田有紀(whereas佢當年係專做牛王妹的),95年上下安室紅了(應該係拜小室的eurobeat風所賜…而我係唔鐘意這種史大奧的…),之後就有大堆沖繩幫藝人彈出來,如Max(其實係安室單飛而重組既…)、知念里奈、DA PUMP咁,Speed都係其中一堆,兼且紅得發紫…

又要扮獨特一下,其實四位小妹妹最紅時,小的係頂不順她們的。乃因第一次聽她們唱歌是看Kinki個節目《LOVE LOVEあいしてる》(已摺),Speed和Kinki合唱《Body & Soul》…1. 合唱的效果係勁難聽…那首歌個key根本不合Kinki囉…2. 當年hiro係嗌歌多過唱歌,尖到我頂唔順…。雖然,打從一入隊hiro就被讚是歌藝最好的一個,當年和今井繪理子負責主音,hiro首首歌都要chur 高音,我.聽.得.好.辛.苦﹗當年,我是比較喜歡Max的。

嚇走了後沒多留意(注意香港當年是有頗多日本藝能界相關雜誌 的﹗)。只在年末FNS/紅白聽一聽,咦,《White Love》、《My Graduation》等都好不錯喎(之後hiro沒chur高音了)。當年還未正式學日文,覺得graduation個「唇」發音好怪…特登去圖書館搵日文書研究點解咁讀的說…(注意當年係無網上的…)看香港的組合通常大家有份唱,你一句我一句咁,但見Speed時才知除了band友外,group都可以分工合作的。當年新垣和上原負跳舞和和音,今井和hiro就負責唱,oh,原來divison of labour係可以apply到偶像身上的。(被J家的影響了,當年覺得係大發現來的﹗哈哈…)

而這個分工據說就是拆夥導火線,因為目光總落在主音的兩個嘛。又據說因為當年她們人氣大盛,幾個妹妹都有條件單飛,咁一份錢四個人份梗係好唔過自己袋一份,拆之前逐個出solo single,就係那時本人開始欣賞hiro既歌啦(中招了﹗)。都說本人一是先知先覺,一是後知後覺。

單飛後個樣越整越misia的新垣去了紐約學畫畫,據說學成歸國後有開過畫展和出個solo碟(這個不用據說,是真的…);本來單飛最頭威頭勢的上原多香子,之後據說和赤西仁拍拖,甚至推掉工作陪他到美國讀書…umum,睇官網佢而家應該係做吓model拍廣告和拍戲咁;今井和hiro單飛後一路有keep住出吓碟,hiro後來更出了jazz風的英文碟,相當不俗的說﹗今井04年奉子成婚07年離了婚,hiro之前就有傳過會結婚,avex還急急腳出精選,不過後來好像沒聲氣了…well…

即是說呢,單飛後係越整越沉,無晒影﹗好記得當年雜誌有篇日藝評論說齊心就事成,可能粉絲喜歡的是Speed招牌多於四人,當隊散了粉絲也散了…都幾悲吓。又難怪,早年Morning娘不停還音樂椅,隊員出出入入還是這麼受歡迎了…

也許,有過一剎那光輝點都好過一路都未有過既…

講到尾有公司支持係唔同啲,看avex某常來香港影月曆的大姐還不是紅了這麼多年…

我很喜歡的一首…《Steady》(睇番啲樣就知好耐世紀的了…)

(26/1/12後按:4位妹妹喺出文無耐之後就宣佈復合,so far佢地出番的歌我都有追,是不錯的。不過聲勢大不如前就是了…但keep住出吓碟咁都算係咁啦~掛…)

Speed @ Wiki
沖縄アクターズスクール @ Wiki
最GB帝國 (我最愛的Max金曲~《一緒に》~)

15 則留言:


  1. Speed嘛~有點久遠了,我只聽過White Love‥-V- 而且我只知上原,因為有跟赤西仁傳過緋聞嘛~(笑)不過說她陪仁去讀書應該不是真的吧。

    15th Aug 2008 22:01 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 年年睇fns歌謠祭回顧都會有佢地份架…唔係white love就係my graduation…
      哈哈,赤西仁同上原單野都煲咗好多年水…不過真又好假又好,睇完就算囉…

      17th Aug 2008 19:05 PM

      刪除
    2. 路人丁25/7/13 21:02

      其實上原有野做架,做左幾個舞台劇,拍左兩,三套戲架,不過只係係日本上映!!

      2nd Dec 2008 18:03 PM

      刪除
    3. ??

      2nd Dec 2008 22:03 PM

      刪除
    4. 最近有subscribe google news japan,睇到多啲香港無寫的新聞,第一手感覺良好過俾生果報隔過晒亂寫的說…

      2nd Dec 2008 22:04 PM

      刪除

  2. 差點想找番那年買的正版演唱會睇番...

    16th Aug 2008 00:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只買咗03年佢地重組的演唱會來看…
      那一水我好熱愛hiro啲碟的說…

      17th Aug 2008 19:06 PM

      刪除
  3. 勾起了在下的回憶了!現在2008年的日文歌Playlist還有My Graduation的說...
    在下當年都是喜歡hiro多一點,就是高音有少女的感覺。問題是她們長大了就沒有了這感覺,也沒有實力去轉型...
    graduation個「唇」,在下一直覺得就是法文「Jean」...當年就是讀法文的年代...XD
    上原多香子其實最漂亮,當年還埋了河村隆一的碼頭,但之後真的自己拿來的...
    女生最重要還是適時而變,由Ayu到Theresa,都是在適當時候一變,就可以長青下去...

    20th Aug 2008 12:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. speed我就有幾首…hiro啲solo歌我有好多…卡卡…
      其實佢solo之後路線唔同咗,speed年代活潑點,01,2年開始文靜咗,攪攪吓連jazz都唱埋,我諗係同佢初出道時固有形象差太遠,本來的粉絲都不受落了…
      佢又唔係無實力轉…我諗係轉咗大家唔受je(whereas我係勁buy)
      上原真係好似無乜心工作…
      ayu係由我好buy轉到唔buy…哎…都說我的口味不主流就是了…

      20th Aug 2008 15:09 PM

      刪除

  4. speed 我以前好少聽, white love 都係聽你唱, 我番去聽番先識唱的說.
    你講舊「日」藝能, 我搭嘴不能呀~
    紫熊
    21st Aug 2008 18:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要再介紹啲新歌俾你嘛?呵呵…
      舊日藝能speed這個不算舊啦,見我在懷80年代的嗎?﹗新啲既堅叔又有,任君選擇~埋呢睇埋呢揀啦﹗

      25th Aug 2008 13:44 PM

      刪除
  5. Speed 番出o黎喎!
    http://www.jbook.co.jp/p/p.aspx/3648300/s/

    2nd Oct 2008 22:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,聽講今次仲會係長期重組…
      因為今井個小朋友聽覺有問題,重組的收益好似係撥捐幫助呢啲小朋友既組織的說…

      3rd Oct 2008 17:18 PM

      刪除
  6. speed重組真係意相不到. 當年(仲好細)都真係聽日文歌大. 對比speed, 我個時都係鍾意 Max 多d, 因為我都覺得 hiro唱歌太高音. Max d 歌係好聽d既. 不過難得 speed重組, 所以我都會買碟聽下 :D

    21st Nov 2008 17:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和你一樣,當年我都比較鐘意max架,hiro在speed年代把聲太尖,吓吓衝高音真係有點難受,反而佢solo後我就越聽越喜歡…
      max聽講生bb退出後的成員又復歸重組喎(新那位aki退出了…),我很期待的說…
      speed的新single出了…我都有興趣聽吓…

      22nd Nov 2008 00:34 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD