2011/03/29

3月懷舊停不了…今年演唱會特別多…

個title有啲長,但確係我對這個3月的感想。無聊的我,做了個小統計:
1月
Andy Lau 劉德華Unforgettable Concert 2010
Justin Around The World Tour 2011
Kary On Live 2011
2月
温拿38大躍進演唱會
星光燦爛女人情懷 2011
Re:spect 區新明胡亂唱音樂會 (國際展貿中心)
梁詠琪巡迴演唱會 香港G夜
3月
鄭伊健 BeautifulDay 2011演唱會
王菲2011巡唱香港站 (博覽館)
呂方 TouchingMoment Live 2011演唱會
巫啟賢、邰正宵愛在燃燒的日子演唱會
趙增熹分子音樂盛宴 (Star Hall)
周慧敏Deep V 25演唱會2011
RubberBand CaravanTour 2011 (九展)
成名在望音樂會 (丁噹.旺福樂團.魔幻力量樂團) (Star Hall)
Neway 張智霖我係外星人Chilam In Concert 2011
全心支持蔡楓華演唱會All 4 Ken 2011 (StarHall)
4月
鄭少秋.汪明荃.喜多郎新紀元2011演唱會
Eastpak LMF -Finale! The Wild Lazy Tour (StarHall)
黃韻玲2011春暖花開在香港音樂會 (StarHall)
張學友 1/2 世紀演唱會 (4-5月)
5月
G.E.M. Get EverybodyMoving 2011紅館演唱會
許志安 On and On 廿五周年演唱會
Just Rock It 五月天就是演唱會
6月
蔡依林My Self 世界巡唱香港站

(真好,嚟緊幾個月都無我有興趣的單位開show,即是說可以慳番了)

((連埋上年12月30日看的劉UNCLE,11年才過了3個月但我就看了3個演唱會了…很癲…))

事情係咁既,這個3月不停演唱會演唱會演唱會,數數:鄭伊麵、周慧敏、張智霖,連埋之前的梁GIGI,全部都係90年代紅的,千禧後呢?側田、K姐、RUBBERBAND,嘩﹗都係金記﹗(幾時到万刀甲開呢?S姐都開過啦…)另外就係GEM,至新的了…也許新一輩歌手真係無幾多個有叫座力讓人俾錢睇佢唱歌呢…umum…(叮噹算嗎?其實我唔識那幾個單位的…)

據友人(看了側田和k姐演唱會)回報,側田那個是相當ok的(provided that佢係粉…),而k姐那個一來沿用了側田個台,感覺很慳皮,二來佢受不住k姐吓吓都性感bra top…評價嘛…哈﹗哈﹗哈﹗哈﹗哈﹗

上年看草蜢時已說,睇show彷彿是搵番失去了的青春既靈丹妙藥。睇住台上面既人唱番陪我走過成長路的歌…嗚…好感動啊﹗呢個3月特別感概,雖然我沒特別喜歡過deep v,但90年代成長的人,無可能避得過《廿's》雜誌和廿's咭的洗禮,無論你喜唔喜歡佢,都不得不承認她是一個年代的icon…25年過去但仍然keep住春春模樣,真係好神奇(對照柏原芳惠喎﹗其實我印象中真係唔太記得佢…80年代玉女第一個諗起梗係松田聖子…囧﹗)…嘻嘻,以上一段係for少男的。咁小的梗係為鄭生的演唱會而著迷囉…又講開,張生那個都好似不錯,一來小的其實很喜歡他的歌,張生仲竟然唱哥哥《想你》時學埋佢fe白裇衫(因你變耀眼?﹗XDDDDD)致敬…oh﹗我即刻後悔無買票入場喎﹗或者出碟時買番啦…ohohohoh,those good old days.....

(據說ken choi個show都好唔錯喎﹗懷舊真係停不了啊…)

據知7月prof.傾會再開,跟住有李克人、古巨基、郭城城咁,計唱歌年資GEM小妹跟prof.傾差不了太多…um,都還是舊人的天下,看來家陣都係要有番咁上吓年資的老餅才有資本叫得郁歌迷去俾錢聽歌…

我反倒想知道,繼入行20年後第一次踏紅館台板的張生,幾時會再有啲出道一大段時間第一次開的人出現呢?(我想睇陳小東啊﹗囧﹗哈哈哈)((或者傳說中的08年最愛歡迎男歌手呢?))

4 則留言:

  1. dengelina1/4/12 15:10

    星光燦. 爛女人, 情懷 2011
    XDDDDDDD

    4th Apr 2011 01:08 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個SHOW爆在一班有資歷的歌手入面無啦啦有個李龍兒…囧…

      5th Apr 2011 12:48 PM

      刪除
  2. 我鍾意中森明菜多d喎...

    11th May 2011 21:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係鐘意聖子姨姨呀,只係細細個就知有呢個人啫﹗
      前陣子偶然聽到明菜啲歌…堅正喎﹗我都鐘意明菜姐多啲~(可能因為我鐘意梅艷芳…)

      12th May 2011 16:08 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD