2011/03/09

《華麗明星賽》…

乜呢個節目係用嚟對撼《撳錢》(呢個節目令我識「撳」呢個字)架咩?囧…完全唔同路線架喎﹗

anyway,由我敬愛的草蜢哥哥做主持,我是頗有期待的,而且佢地講明要靚要華麗,唔會有《獎門人》啲屎尿屁嘛,正中本人下懷耶﹗不過前兩個星期都跑了去睇演唱會,於是播了的兩集都係琴日睇番mytv的。

跟我的期望…有一點出入…

  • 傑少一句「我係你地既節目主持人草蜢」…好台灣耶﹗
  • 其實我有少少擔心三子car唔carry到主持一職…。睇完頭兩集…笑到我肚痛,好大原因…係啲嘉賓跟三子係朋友,佢地玩得放又亂講野,然後跟主持人互串咁,火花四濺的,笑死我…。但唔係個個嘉賓都有伍姑娘咁放架嘛…如果搵著個靜英英唔出聲既都唔知點算…
  • 本來我幻想啲環節係好華麗地考驗嘉賓點做一個華麗既明星,不外乎係跳吓舞唱吓歌咁…但只有第一個環節對唔同攝影機擺pose跟我幻想的一樣…其他食名貴野、一手拎錢都唔關事既…
  • 咁識飲識食都合乎一個glam既明星應有既條件既,拉闊史大奧都好緊要架嘛﹗但第一集飲紅酒呢…我想問有無做足資料搜集架?淨係話支法國波爾多紅酒值5萬,波爾多無錯係出產好多名酒,但都要睇酒莊架喎…呢個產區…幾廿蚊支都有架喎?我覺得好似介紹俾啲唔識既人聽…啦,呢支法國酒好勁架﹗學野啦﹗咁囉,識野既人會笑咗…
  • oh,其實我唔識酒的(XDDDD),你俾支5萬82年LAFEI我我都飲唔出,可能會好似嘉賓咁話係豉油味…XDDDDDD
  • 「蜢人飯局」呢,介紹FEATURE既大廚那位STAR LADY懶音好勁…好難受…
  • 呢PART係嘉賓一路食美食一路被主持人問問題,答錯就要罰(如收走餐具、坐無影櫈咁…)…第一集啲嘉賓仲好斯文地吃,第二集碧科唔知點解食到好似大排檔趕住走咁…好可怕…使唔使咁無MANNER呀…囧﹗
  • 啲問題好好笑,黎視帝被問《失樂園》MV女主角係邊個,唔識答俾隔離伍姑娘勁啤…哈哈…跟住蘇永康答唔晒《火熱動感啦啦啦》有邊幾個唱,許志安好嬲咁話呢首係一首名曲,然後數有邊幾個人唱…好好笑…
  • 其實我想話呢兩PART都突顯唔到啲嘉賓有幾華麗,反而似暴發扮有錢…(唔通係反映了度橋的人覺得咁就係有錢人應有的華麗?)
  • 第一集有個乜鬼明星經理人…好可怕…啲小朋友講野生硬懶音好勁…第二集變咗才藝表演,叫碧科畫畫…笑爆咀…但都係FEEL唔到有幾華麗…
  • 最後個JACKPOT拎錢鬥拎得準…咪同以前啲遊戲差唔多…跟明星乜事呢?﹗
  • 我開始覺得,除了係草蜢喺演唱會後人氣勁,同埋佢地做主持有新鮮感外…真係FEEL唔到呢個節目有幾創意…
  • 頭兩集環節已有分別…其實係咪PREPARE得太趕…其實都未SCREEN出最後的出嚟?睇反應再改呢?﹗

但點都好,因為草蜢,我還是會繼續睇的…呀…會唔會請鄭伊麵(後按:有耶﹗看來主持人都碌盡人情牌了﹗)做嘉賓呢?我想睇古惑仔(最衰LAUGHING哥上咗去了,阿LO又唔去得…)鬥草蜢啊﹗哈哈哈…

TBB主頁
*************************************************
唔覺意SEARCH到呢一篇,話做《華麗明星賽》之前幾個星期都有個音樂特輯,FEATURE啲就出演唱會的歌手(我只看了鄭伊麵和周玉女的,聽到少少梁GIGI既…),原來一路收視都OK,但一到梁GIGI那集就暴跌…OH…真慘…或許香港真係唔啱佢了…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD