2008/10/07

小丸子…的心事~

雖然呢,《小丸子》在港播出時本人已過了追《傳真機》的年紀,但本人可是看得很著迷,如前文《卡通回憶…》所說,那個簡簡單單的年代,故事內容其實不外乎 上學和朋友嬉戲一番,回家就和家人吹水(其實,小丸子做了蠢事後那個滴汗表情是很好笑的…),很溫馨的說~

不如講吓啲主題曲吧﹗

(Kinki Kids曾幾何時出過的小丸子歌曲,仲有特別版封面,卡通化的兩位老哥和小丸子之友一齊的說﹗好可愛啊~~~~)

查一查維基,日本版動畫歷年有很多主題曲,不過…我(理所當然地…)只識一首:
之唔係上面幅圖的《KinKiのやる気まんまんソング》囉,片段中的動畫襯番歌詞的說﹗好得意啊(我少女了…)~~~其實我唔記得呢首歌好耐的了,係最近睇番上年的Phi Con…天呀﹗二人居然唱番呢首歌…又話實,這首歌開開心心的,聽完真係好元氣吓的…

詭異,此曲係櫻桃小丸子作詞架﹗﹗﹗﹗

(會有人懷疑我呃文的原因係為咗貼此曲的嗎?)
日本既唔識其他了…唯有貼吓香港既Hocc的《小丸子的心事》

旺嫂既《問題天天都多》…hit到拍埋mv出埋碟﹗好強…其實…真人小丸子真係幾得人驚吓…

貼得上面那首當然要貼埋國語版《稍息立正站好》,當年的音樂小魔女真係唱呢款兒歌的不二人選吧…唔睇呢個pv都唔知…《小叮噹》、《豆豆龍》…orz…即係叮噹和龍貓啊﹗嘩…真係兒時回憶啊…《龍貓》港版當年係江欣燕唱的…「龍貓竟會做我的良朋…」…嘩…回憶啊…

前一陣子日本播了小丸子的真人版,有本人好欣賞的童星妹妹(快是少女了…)福田麻由子做姐姐(第一輯是吧?﹗)…千秋王子做爸爸後生(是…第二輯吧?)…酒井法子做媽媽(又是…第二輯吧?),好強勁的卡士啊﹗不過硬覺得真人版有點恐怖…最神似既…其實係爺爺﹗XDDDD
****************************************************
不是說假的,本人當年可是很認真的儲product,這個小袋很精美的說﹗(不過點解會貼個咸超貼紙呢?﹗)記得當年小新應該係和小丸子差唔多時間(還是遲一兩年呢?)hit的說,吾弟就落力追小新漫畫,小的就努力儲小丸子product,敗家吧﹗哈哈…

當年好似仲買過隻小丸子遊戲光碟喺電腦玩…不過玩乜既呢?唔記得了…。

而家偶然喺有記睇到《小丸子》都會坐低睇一吓,不過都係聽番無記的配音才夠抵死吧(我鐘意配花輪同學的郭占美﹗佢做《西遊記》的旁白又係好正的…)﹗~又係偶然,在書店睇到櫻桃小丸子的小書,也會忍不住揭一揭之後就去俾錢…呀…情意結啊…

10 則留言:

  1. 哈哈,我也有買過小丸子的光碟,不知是不是同一款呢?記憶很依稀了,好像可以整月曆出來的?

    7th Oct 2008 22:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔記得啦…
      好話唔好聽都成十(幾)年前買落的…UMUMUM…
      8th Oct 2008 21:39 PM

      刪除

  2. 呀~ 小丸子呀~ 哥哥好喜歡嫁~ 宜家都仲有追佢個真人版嫁~ 真人版都幾好睇丫, 點解博主話"得人驚呀" haha
    嘩.....小萱果首《稍息立正站好》.....令小弟....回想到我f .1 仔時.... 為社團打氣的.....啦啦隊... 不過小萱宜家經已變成左個公仔佬...清純不再....唉

    7th Oct 2008 23:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真人版呢,無論係美少女定小丸子,我成日覺得笠個假髮扮番真人,又唔係COSPLAY喎,係真係做番套戲出嚟都幾詭異的…感覺怪怪,睇番動畫咪好地地囉…
      小萱係我以前好鐘意的,到98年佢鏟頭我都覺OK架,係後來狂紋身就真係唔知佢做乜了…
      不過而家睇番,可能小魔女根本唔係佢想要既自己,夾硬要佢做落去都好辛苦既,而家見佢做自己喜歡既音樂都幾好丫…
      8th Oct 2008 21:41 PM

      刪除
  3. 天天看這裡的人2/9/13 21:31

    我都好鐘意看小丸子架!!
    哈哈
    同一年代的人!
    我都有看過真人板,總覺得怪怪的。
    都是卡通可愛點!

    8th Oct 2008 00:57 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺真人版怪怪地,好似一堆人在集體COSPLAY
      所以一直我都未睇直人版囉…
      (我成日爆自己乜年代的說…XDDDD)
      8th Oct 2008 21:42 PM

      刪除
  4. 我當年冇睇小丸子...
    我...覺得...佢好低能...

    8th Oct 2008 09:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,低能就係我風格嘛…
      壓力大既時候,睇啲低B野笑吓就最好…
      8th Oct 2008 21:43 PM

      刪除

  5. 真人版,加配廣東話之後,真係o哂嘴……但唔知點解我d細路又睇得好開心。

    8th Oct 2008 22:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知點解我唔係好受得日式卡通變真人(可能只有蛛蛛俠和batman除外啦…)
      其實老夫子我都唔係幾得…哈哈…
      9th Oct 2008 09:12 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD