2008/09/22

神啊﹗求求讓我返家換衫…

穿衣是門學問,小的一路走的路線都係只求穩陣,不求型格…因為,小的一著得唔舒服就周身唔聚財。其實有點懷念當年返學的日子,每天穿指定的東東不用煩,最多都係諗吓點襯鞋襪和袋啫,幾輕鬆…
離題了…。又說執了一整天屋,收拾舊照片時見到我呢世人最唔想見到的一幅…orzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

即係呢,本人自小就沒甚「啡唇」sense(現在也不太有…我不打算曲線讚自己有品味…),基本上穿便服的日子簡簡單單也就算了,一到要執正打扮一吓的日子就出事…

記得人生最出事的造型是這樣的:Keith Hering tee(車花圖案來的,不是熨畫,面積約一個半五蚊銀咁大繡喺左邊心口上一點…)+疑似扯布黑色直腳褲(exactly質地忘記了…)+少少platform黑色涼鞋乙對…

如果我無記錯的話,以上item應該都係喺旺角入的。

若然呢身造型去行街睇戲食飯的話,都ok既,不過…當年本人唔知癡咗邊條根以上述一身造型去中五的謝師宴﹗以我的記憶…當晚本人係唔覺有乜問題(天真可愛的小朋友啊…),乃因呢身打扮係精心配搭過的嘛…。事後睇番相,出晒事呀﹗…當一眾同學仔都係盛裝出席,而本人一身行街郁很怪相(好似無人講過要盛裝出席啊?﹗),配上剛剪完覺得很型但事後覺得很土的髮型…成件事係慘不忍睹…(如果我沒記錯的話當年應該未曉/覺得要化妝,唔係會恐怖上恐怖﹗)

事後每次翻看當天的相都不敢相信…點解會敢以一身咁既造型出現呢?﹗若然俾我再來一之,我會寧願遲到返屋企換過套衫…又或著番平時啲T-shirt牛仔褲converse去算了…

之後中七的謝師宴和友人去荃灣入戰衣(其實我唔明,謝師宴點解攪到去飲咁?),那年好像formal的穿了裇衫半截裙,好像沒出事吧?奇又奇在不知何解當天沒拍照…正常的沒照片留底,不正常的卻拍了幾十張一大本相簿…還要某次被小弟看到了…真係樣衰到無朋友…

我懷疑是當年陰影太大,簡直不堪回首呀﹗弄得本人越來越喜歡plain plain地又百搭的服飾,就算隨手亂襯都不會襯出怪look來嘛﹗

我又懷疑,除了返工的日子,本人都不太想動腦筋諗襯衫,所以本人不太喜歡去飲… 前文所說的扮型,扮出來唔型都好起碼不會自我感覺不良好;但襯錯衫…那種周身不聚財的感覺係擬得有個窿可以捐入去的說…
******************************************
我是娘人之穿衣之道:
曾經扮型的日子… 21/09/08
今天的潮明天的娘 13/07/08
行街買衫買鞋…慘 21/04/07
TEE恤年華 03/06/06

41 則留言:


  1. XD 算了吧! 那是年輕時必會犯的錯呢~
    入左大學後真係會煩, 日日要諗著乜衫其實唔好玩呢!
    而家嘛.....其實通常自己固定左著乜衫就配乜褲。當然,因為男仔比較方便唔駛咁多配搭(要當「潮人」當然例外),只要整齊乾淨就ok 呢!

    22nd Sep 2008 02:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要唱番咀「往事只能回味」嘛…
      我入大學後係忙住扮型囉…基本上係友儕間與乜我又跟吓風擺啲配件上身…基調係萬年如一T-SHIRT牛記cons囉…
      返工我係fixed咗一堆百搭衫,其實襯牛記都得的﹗哈哈(好在返工不用太formal)…朝早我成日遲起身…跟本無太多時間襯的說…學博士話齋,整齊乾淨就好了…
      22nd Sep 2008 10:00 AM

      刪除

  2. 我都唔多敢睇番以前的相. 有時造形實在太吊詭了... 不過, 而家都唔好得去邊的說. 但總算正常順眼吧~
    老實說, 其實我唔多覺得著衫應該貪型. 而家興咩又通常配合唔到自己身型0既. 你估個個好似d 模特兒身材咁fit 咩. 象腿又學人著迷你短褲, 咪玩啦.

    22nd Sep 2008 08:57 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我印象中最難受既造型係grad din那次囉…其餘的應該…都可以吧…
      話時話,自我感覺良好往往蓋過自知之明,我覺得啲人好多時都覺得擺啲型野上身就可以遮醜…結局係自暴其短囉…
      又咁講,走在街上見到象腿迷你裙都幾有娛樂性呀…卡卡…
      22nd Sep 2008 10:03 AM

      刪除

  3. 我都係,入大學之後先煩,反而懷念起中學天天校服的日子
    咁我又覺得著衫企企理理過到自己就得,所以街上的人奇裝異服又或著晒低胸露背 (又冇身材)嘛,咁人地喜歡咁著...要尊重的...

    22nd Sep 2008 09:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,加埋…小的覺得當年中學的校服真係幾靚…XDDDDD
      即係呢,家陣啲小朋友好似興乜就要擺上身,都不管自己身型有乜優點缺點…走在街上有十幾廿個ANGELABABY郁既少女…都好驚吓…
      22nd Sep 2008 10:06 AM

      刪除

  4. gradin的確好煩,我都唔明點解gradin要著到咁隆重.....個個同學都盛裝出席,但其實理應係主角ge老師都係TEE同牛仔褲,到底我地真係去謝師,定係去扮靚?

    22nd Sep 2008 09:37 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當年啲老師係著返平時返學的衫…
      啲學生就隆重過去飲…雖然話去酒店BALLROOM,太hea又唔得既…但都唔使隆重到好似去ball咁,set晒頭化行妝咁,好驚…
      gradin既重點好明顯係俾學生仔女扮靚扮型的日子…難得老師唔會捉造型…
      22nd Sep 2008 10:08 AM

      刪除

  5. 是不做不錯,做了有機會錯的想法吧?
    香港不論男女,配襯方面都可以懶,因為大部分人都是如此,求其也不會被覺得另類。換了在日本絕對是另一回事,求其等於異相/外地人...
    其實,找個懂形象設計的朋友執一執已經可以差很遠,不怕自己亂來有陰影,君不見立法會選舉中好幾個候選人都令人眼前一亮?
    不論男女,懂穿衣都只會是百利而無一害的...看妳的想法了,哈哈!

    22nd Sep 2008 10:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺穿衣既野無論係走乜路線,最緊要自己自在…咁我係BUY舒服簡約風,同人家BUY前衛超型LOOK…無衝突架喎~
      其實日本人衣著都有唔同風格既,君不見啲啡唇雜誌non-no, vivi, popteen, cutie各target唔同年齡層和style,各有各做je。又唔代表香港走簡約風的人一定係hea,日本就一定型晒既…係睇身處邊個區啦。就如,身處商業區中環老銅啲人一定dress up勁啲,如去到住宅多既如北角呀那些啲人衣著平實啲係好正常既…
      我邊度搵形象設計朋友啊﹗﹗﹗orzzzz
      22nd Sep 2008 13:23 PM

      刪除
    2. 你有個朋友好靚仔格! 你唔問下佢? 佢可能識呢!?

      23rd Sep 2008 12:39 PM

      刪除
    3. 又靚仔又有品味果個呀, 你知我講緊邊個o既...
      23rd Sep 2008 12:41 PM

      刪除
    4. 你一定係講緊堂本光一啦…
      23rd Sep 2008 12:45 PM

      刪除
    5. 如果介紹的史大奧不合我點算?
      我接受能力不高架喎…
      23rd Sep 2008 12:47 PM

      刪除
    6. 一定o岩你! 會照返你史大奧做, 不過加多n咁多個史大奧落去, 實o岩!

      刪除
    7. 你幾時同佢成為左朋友?
      呢...你果位朋友呢, 好靚仔, 心地善良, 好有品味, 識著衫又識飲識食, 講野又風趣... (下刪一百萬字) (貼士: 望下下面D留言!!)

      刪除
    8. 俾你發現咗我同光一王子好熟既添…(妄想症發作呀…拉佢走…)
      umum,你係咪想曲線讓我發現你個人靚仔、心地善良、有品味、識著衫、識飲識食、風趣呢?
      咁我唯有認係啦,請你指點細妹迷津呀﹗
      23rd Sep 2008 13:11 PM

      刪除
    9. 無無無....我一向都知自己靚仔O者, 其他果D, 係你講架咋!
      見你咁有誠意, 我唯有勉為其強教下你啦咁...

      23rd Sep 2008 13:37 PM

      刪除
    10. 受教了…但…可唔可以唔要搖滾女王郁呀?﹗我不慣幾天不沖涼…
      你咁靚仔,一定有啲好有品味既實jack唇既…
      23rd Sep 2008 13:57 PM

      刪除
    11. 唔沖涼呢個史大奧係我o既, 你估你學得到咩?
      不如你試下聽日rap住返工! 包你同事話你yeah!

      23rd Sep 2008 14:01 PM

      刪除
    12. 我潔癖,梗係學唔到你個爆look啦…
      太型唔啱我,娘先係我本色…
      24th Sep 2008 09:43 AM

      刪除
    13. 以前法國人都唔沖涼只係搽香水啦...呢d叫老土當時興, 其實o岩你喎!

      24th Sep 2008 11:37 AM

      刪除
    14. 咁樣追源索始下去,我地應該學阿當夏娃咁唔著喎…
      24th Sep 2008 11:51 AM

      刪除
    15. 我只係聽過有人當法國人係潮人, 無聽過有人視阿當夏娃為潮指(潮流指標)!
      24th Sep 2008 11:56 AM

      刪除
    16. 獨創新一格係咪更型呢?
      (我一向都唔多鐘意法蘭西野架喎﹗)
      24th Sep 2008 12:24 PM

      刪除

  6. 唉~ 都係中學日子好好多啦, 日日都係果套,拉埋就番得學~ 唔使日日襯衫咁煩....上左大學真係日日花生騷, 尤其番city人特別多,d同學仔個個都full gear, haaa.........
    f.5 GRAD, domotoiceko 咁隨意, 哈哈, 不過又真係冇明文規定我地要靚靚~ 唔使難受喎! 想當年我都係一身hip hop 粗鏈咁去grad...(宜家諗番都想嘔)...
    唉.....大學grad. ... .. . 我都係.....casual wear .. . . .咁去咋.....(死死死)

    22nd Sep 2008 10:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 大學時期我都係t-shirt牛記cons咋,太型我又頂唔順,同埋當年無hall住,話晒係山長水遠返學,咁都唔會著得太hea既…(住hall的同學有啲係睡醒覺衫都唔換落去上堂的說﹗哈哈…)
      咪就係無人講明要full gear咁去囉﹗我太天真了﹗我都無預到仲隆重過去飲…真係有人set頭去架…好似去登台咁…我見到真係o晒咀…不過講到底,當年中學吾等係唔多打扮的,一去到要執正既場合咪…出事囉…
      大學grad時因為返緊工,我係著番返工啲斯文衫…哈,中得太多招,學精了~
      22nd Sep 2008 13:28 PM

      刪除

  7. 對啊,甚麼時候開始,謝師宴要穿得那樣formal? 有必要嗎?都是學生哦,未賺錢,何來閒錢盛裝?真是不良風氣!被迫問媽拿錢,媽當然十萬個覺得沒必要,那麼,又造成了不少家庭糾紛,何必呢!聽說更要拍些藝術照派街坊,真是...

    22nd Sep 2008 17:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得係為了盛裝才特登book酒店ballroom的說,難得有一日老師不會捉造型不合校規,簡直係放監既感覺…
      實在要謝師簡簡單單都可以啊,成六百幾七百蚊食一餐,好鬼貴…
      乜而家要拍埋藝術照派街坊?﹗我當年係即場派grad book,大家就在上面簽各留念架咋…
      22nd Sep 2008 22:33 PM

      刪除
  8. Mr RiceBall11/8/13 16:51


    可不可以把照片登出來讓我看看有多古怪?

    22nd Sep 2008 21:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個要做第一萬個留言者的禮物嗎?
      (點可以咁容易俾你睇呀…卡卡卡…)
      22nd Sep 2008 22:36 PM

      刪除
    2. SUPPORT!

      22nd Sep 2008 22:37 PM

      刪除
    3. 咁乜我突然咁受歡迎?﹗(XDDDDD)
      22nd Sep 2008 23:11 PM

      刪除
    4. 哈哈~ 我都想做看棺, 睇下冰子小姐有多趣怪 xp........

      23rd Sep 2008 00:00 AM

      刪除
    5. 做乜大家咁有興趣?
      我已經深入描述了該造型的重點啦喎﹗XDDDDD
      23rd Sep 2008 11:15 AM

      刪除

  9. FORM 5那年紀,正常的家庭來說都不會穿得很"形"的吧!

    22nd Sep 2008 22:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我中二三已在扮型…不過沒太多筆直扮就是了…
      就算係而家,我還覺得六百幾七百蚊食一餐+幾百蚊裝身錢好貴﹗
      22nd Sep 2008 23:12 PM

      刪除
  10. 李小球11/8/13 16:58

    嘿嘿~ 我當年中五grad din都有買過新衫先去o既,不過我係買左件新恤衫囉(仲要係粉紅色有夏威夷花的!),去到好彩仲有幾個朋友都係咁o者~

    23rd Sep 2008 14:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 又問問題啦…點解要著到咁grad去呢?
      好浪費的感覺…回帶:那餐飯要成六舊幾水架﹗(又要回一世帶?)
      24th Sep 2008 09:45 AM

      刪除
    2. 李小球11/8/13 17:01

      點解?唔......因為當年的我係唔鍾意著裙的,同D同學又唔係好夾,於是咪求其著件恤衫長褲波鞋去就算囉,不過同班有同學真係set晒頭化晒妝成身閃粉咁去的 orz
      咦我當年俾四百蚊o乍~ 不過d野唔好食,仲要買埋d唔知乜鬼禮物俾老師......

      25th Sep 2008 10:52 AM

      刪除
    3. 我好記得中五時係成六百幾七百的…基本上成個暑假都做緊大食懶,仲要伸手問阿媽拎咁多錢真係唔好意思囉…你知啦,又唔知自己升唔升到中六,無助同徬徨呀﹗
      我啲同學好兩極,唔打扮的就一貫咁既樣去,打扮的就著到成隻雀咁,登台既造型…好得人驚…
      本人就係中間囉,刻意扮到和平時唔一樣…但得出極樣衰的反效果咁解…
      26th Sep 2008 22:26 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD