2008/07/13

今天的潮明天的娘

每次翻看相簿,見到相中人穿著當年的所謂「潮物」…不禁驚呼狂叫,點解咁驚咁恐怖既野都著得上身架?﹗特別是爸媽十八廿二時的沙龍…剎是有趣的,當年的潮物有些已out到唔知去咗邊,好些近年被借屍還魂回到潮流大堂了,最驚訝的…嘩…當年佢地仲型過我﹗

走在街上,時下少女都愛大曲髮+熱褲+cap帽,不知這個潮郁可以維持多久?下一個潮郁又會是怎樣呢?

70年代爸媽都是花樣少男少女,張張相著既都係超級大的喇叭褲﹗可能是看《老夫子》太多…硬覺得褲腳這樣拖地款式…很不衛生(好多四格都係講著喇叭褲不死飛仔行到一腳垃圾的…)。問一下老媽,她說當年人人著佢又著,原來無學甚麼潮流雜誌…orz。說實在,相中的老媽一頭花拉髮(係花拉,唔係法拉﹗)+緊身 tee+喇叭褲+platform涼鞋,很潮很型(不過pose就很攞膽,張張都係旅行團式排開合照…),嘩,近十年輪住復生,難怪人說不要看少現下樣子c9的媽媽,想當年佢地隨時爆過你同我。起碼,吊帶背心我就唔敢著了…

話說我娘懂車衣,舊照中的衣物很多都是她買現成再來DIY修修改改而成的。我又幻想,如果我娘當時有將呢個技藝發揚光大成為一門搵食工具…那末我咪有potential變成一隻時裝精?(《生於天橋底》 y文說他娘就是做修衣的﹗)((卒之本人的時裝精因子發揮在公仔上,不是自己…))

再睇80年代也很有趣,還好當年本人年紀尚小,沒捲進本人覺得很得人驚的墊膊(我懷疑這不喜歡穿校褸的原因…)和一字眉風潮。回頭看這個美式足球風又是有點驚(按一下我還是比較buy90年代的自然風啦…),尤記得家母懷著家弟時,某次去飲盛裝打扮,據當事人說臉上只是輕輕化了淡妝,而那條大肚裙都是隨手買的著通貨(但墊膊是極高的)而已。每看那張照片我都狐疑相中鐵甲粗眉大肚婆真是我媽?﹗

雖說墊膊、一字眉現在看很怪異,但相對平平無奇的90年代(潮物我最記得就是C字波鞋了…),80年代的潮物很劃時代很創新,在之前的年代真找不出相似的基因。反之90年代以來不停回舊事的帶(好像回到而家?﹗6、7、80年代舊物久不久就回歸…),感覺好像在吃集體回憶的老本。(噢,我不是時裝人,卻在講時裝 了…)。特色還特色…我還是覺得很驚…如果現下我時光倒流80年代,我寧願OUT爆都不肯做鐵甲墊膊OL…(幻想參考回到90年代的日影《超時空泡泡女》)

我有記憶的80年代潮物上(吾)身好像只有leg warmer,仲要係親友的溫暖牌,確是很不錯,很有型的。

有其母未必有其女,得承認本人是很不潮的,還好當年佐記高呼「唔扮野做自己」(這就是成長於90年代的好處吧?﹗卡卡…),為我呢款娘精提供了個型得很的開脫原因。本人很抗拒奇裝異服上身,就算是正常衣物穿上身稍不合意就周身不自在,但求快快換咗佢,也許這就注定做不了潮人…

我諗當年最潮的行為是買了雜誌常見的「約克」牛記吧,不過本人沒買那些超大喇叭又火焰圖案的,只是一小輕微喇叭的,襯本人最愛的converse,最扮野就是配條勁鮮色的belt,加上當時最愛到花園街掃的懶係有message的tee,已覺得自己很型了…還好當年不曉化妝(常覺得90年代明明吹自然風,但看舊照女藝人塊面搽得太白,唇又太紅…)沒變白面楊過,回看舊相無乜好笑…也是好事吧?

上了大學告別校服,其實娘娘的本人還是牛記笠記而已,最記得就是扮hip hop人boxer+超闊2手牛記,我都唔知點解會有呢個舉動,不過當時又真係自我感覺良好架喎,這就是潮物上身的感覺吧?卡卡。

他朝回看現在相片…我想也不會有太大反應吧?反正本人品味也不見特奇特…umum…
******************************************
我是娘人之穿衣之道:
神啊﹗求求讓我返家換衫… 22/09/08
曾經扮型的日子…   21/09/08
行街買衫買鞋…慘  21/04/07
TEE恤年華   03/06/06

18 則留言:


  1. 之前睇返初中時自己 D 相都嚇一跳,唔係牛仔褸就係T裇外加大格裇衫但當時係以為自己幾型的...
    咳咳,根據我的專業分析(你不會懷疑我的專業吧? .\ /.),買衫時自己著上身覺得好睇舒服就算了,唔好理今期興D 乜其實係最穩陣的...(當然,如果要做潮人橫行MK 就另計,不過可能會被office 的同事「另眼相看」就是了...)

    14th Jul 2008 00:23 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛仔縷我又無…
      不過美少女工人褲我就有…好驚…仲要內襯牛仔裇衫,勁驚…
      大格裇衫我都有(吾校人不是潮,是扮型…)…仲要專登買男裝的…Orz
      你專業分析我是不會懷疑的了,不用堅定眼神也可以肯定﹗
      實在試上身感覺舒服就好,做工既野奇裝異服不行,而且不想買啲著一陣就唔著既衫,感覺太浪費…於是…我一屋都係間條衫…orz

      14th Jul 2008 09:48 AM

      刪除
  2. 我發現我從來著衫冇潮過,所以呢……好好彩,睇舊相我係冇嘢好驚的。:P

    14th Jul 2008 00:31 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無潮過…但扮型過…這是潛在驚嚇…
      我諗最無分別係10年前後我還是很熱愛converse囉…

      14th Jul 2008 09:49 AM

      刪除

  3. 果日撞返中學老師,佢地話我冇咩點變
    著衫方面更係十年如一日
    所以第日睇返都唔驚 x2

    14th Jul 2008 09:45 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小的早陣子和中學同學食飯,佢地都話本人無乜點變…(在衣著、談吐方面…)
      我們可以組隊《我不潮協會》…

      14th Jul 2008 09:52 AM

      刪除
  4. 李小球20/5/13 10:15

    我要回帶:我娘是一個潮人,佢當年著過一邊褲腳24吋的闊喇叭褲(而佢聲稱佢當年條纖腰只得22吋)﹔同埋著過著左上去要搵人幫手除返落黎的超貼腳牛仔褲!
    話說我當年一點都不潮,所以前排執返一條十年前o係3sprit買的牛仔褲,而家都仲著得返,呵~

    14th Jul 2008 16:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你媽媽很強大﹗(這個真係要回帶…)
      窄腳褲要窄到人地幫佢除﹗吓?都係好強大﹗有次我媽問點解啲窄腳褲洗時都係反轉咗…eeeer…咪就係太窄唔可以順住隻腳扇落地囉…
      3spirit我都有件外套著咗好多年,衫領內的label早就洗到爛晒,但見衫仲好見得人…我仲有著的說…都差唔多10年啦…

      15th Jul 2008 22:25 PM

      刪除
  5. 我就成世人都無乜潮過。
    主要原因,是身邊的朋友也是這樣子不潮的。

    14th Jul 2008 20:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要,我都無…
      身邊同學朋友仔風格好廣泛吓,有啲潮到暈有啲娘到暈,咁我算係中間位囉…

      15th Jul 2008 22:26 PM

      刪除
  6. no reason20/5/13 10:16

    說起墊膊就想到功夫足球的趙微XD
    中學時已經著的converse和Levi's是唯一沒變

    15th Jul 2008 09:33 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係講起我又記得,這一幕太難忘了…
      levi's我只有一條…仲要已經唔啱size了
      而家我係唔扮野做自己+converse

      15th Jul 2008 22:28 PM

      刪除

  7. 墊膊真係80年代的妖孽代表作...勁驚...
    都係睇下海潮跌膊開心d (爛gag)

    15th Jul 2008 10:57 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴日睇咗套叫《working girl》既西片,好攪笑…就正正係我文中所講的80年代勁濃化妝,超高墊膊,唔知點解連恤衫都要有…
      海潮個郁實在都係一個經典…

      15th Jul 2008 22:30 PM

      刪除
  8. Mr RiceBall20/5/13 10:16

    我就是最潮的潮人了
    因為我有我"自己的潮流",甚麼時候都走在自己的潮流的最尖端,所以甚麼時候都認為自己是最潮最型,哈哈哈
    對,從海灘上水回來了,警告你別要再吃腸粉! =P

    15th Jul 2008 21:58 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係佐x奴的粉絲嗎?
      實在我沒太大心力去追潮物,總之著得自己舒服的東東於我來說就係最好,潮唔潮又唔係太重要…
      哈哈,我見到海灘個海…又見到潮…諗起海潮…
      我下次可能成篇文都係腸粉和麻醬的關係…

      15th Jul 2008 22:33 PM

      刪除
  9. 咩係花拉頭?

    16th Jul 2008 15:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 70年代一個外國(唔記得電視定電影)既角色名,好出名架…個髮型somehow似阿姐既洛琳囉…

      17th Jul 2008 13:51 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD