2015/12/08

搵食…啫…

是咁的,琴日fb洗版項目是黃家強跟特首笑晒口合照,又一齊合唱《喜歡你》(見呢度),街坊反應就是驚訝嚇親O咀…

我不是Beyond粉絲,但我明作為粉的時候見到呢張相的震撼…then看到上面link的文也解釋了合唱和合照背後一點關聯…然後,我腦中飄起的是黃子華的一句「搵食啫」…



我嘗試先不把事情跟尊貴特首扣上先。

我記得n年前有人講(定一篇文?我唔記得啦),梅姐因為參加過89義演,之後一直唔到內地演唱,筆者說如果她沒過身,究竟會唔會喺03年沙士後打內地市場?(然而…《十面埋伏》不就是合拍片嗎?﹗)…any肥,這個說法一直在我腦中飄著,係喎,究竟會唔會呢?做政協?做商人?做埋領導人?然後…然後,呢個時候…我係咪應該慶幸沒有然後,因為一切都停在03年,故事只有梅媽和佢阿哥得閒走出嚟話無錢要打官司盛盛盛的新聞。

家駒如果無過身係咪會繼續rock & roll never die?如果好似古惑仔咁得閒出嚟死不斷氣地《歲月友情》/《友情歲月》/《月歲情友》/《友月歲情》地reloop(其實上年個《歲月友情》我有乒紅館睇…睇到金界櫈…XD)…我係咪會好眼冤…then哥哥無自殺又會點?會唔會同倫伯合作攪30次世紀敵手難逢經典金曲重唱一百轉世界巡迴演唱會(但世界其實係國內巡唱)…呢個時候我係咪應該慶幸沒有然後…當然,老本既野唔係人人食得起,如倫伯咁求其搵五、六隻碟出嚟都夠編個rundown出個show,我又真係吹佢唔脹一天到晚跟不同的人開經典金曲演唱會,重點是…有人入場嘛…大家都懷念集體回憶嘛(ok…草蜢我幫襯咗兩年都沒有再買飛睇了…)…

他們過世的時候我當然婉惜,但轉念一想沒有機會看到他們做出令我眼冤的行為,應該倒抽一口涼氣地感概…好在啫…

去世了的人沒有然後,在回憶中當然美好,在世的人呢?如果如文所說因為是老闆活動,老闆又是那個黨的人…咁個黨既event請了尊貴嘉賓,咁合唱一曲娛賓在所難免…說「背棄了理想」甚麼的…係咪粉絲硬將阿哥的光環寄托在細佬上,有期望所以先噢咀得咁勁…或是我們都太天真了…太陳舊了吧…搵食啫…

只能說,偶像有限期的,當前幾天聽到古眼神以慘叫式的唱腔唱出佢個人的結婚進行曲《我與你》時…呀…真係今時唔同往日,已經唔係廿年前那回事了。呢種唱腔或許是今天的粉絲所熱愛,係我小眾呢…

識時務者魏俊傑(<--真係好鐘意呢句),偶像都係人,搵食好為更大發圍好,我明既,當年的美好回憶,我應該將佢收起,眼冤傷我自己身而已。

有感而發啫,除了那首慘叫到不行的歌,郭天王那個慢一點的愛戀也令我驚恐你在攪甚麼呀…然後我想起,所以很久以前我沒有再封他做偶像了。

4 則留言:

  1. 人生三大矛盾:搵食啫、犯法呀、我想㗎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在想…如果我用「搵食啫」為佢開脫我會易接受啲…XD

      刪除
  2. 關於著褲城......啲人話佢由日本城變咗國貨城好笑(雖則熊小姐都係國貨......)

    回覆刪除
    回覆
    1. 很久以前佢係港貨城(永安?)…then又試過加拿大…(有邊間?)…佢好international啊﹗(百佳?)…囧

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD