2015/12/17

2.6.0.3.2.0.1.6~namie amuro LIVEGENIC 2015-2016

(唔知有無人去搶票)…買到啦﹗未出發先興奮中…

唔同上次(一轉眼3年…經過那些年~~~((我有新歌唱了)))20周年所以喪唱舊歌,今次主打係新碟《_GENIC》既歌,一睇歌單﹗嘩﹗有首97年的《Close your eyes, close to you》﹗

睇97年個《Concentration 20 Live in Tokyo Dome》呢首係第一首,喺個T台好似model行catwalk咁走來走去(完全看不出是160未到的嬌小身型﹗),好深印象的說…雖然比起《Sweet 19 Blues》(《專心長大》呢個live我最喜歡白色suit住嚟唱《Don't Wanna Cry》~),我不太喜歡《20歲專心長大》的電子曲風,(<--台灣譯名…個人覺得好攞膽)((除了呢首《合埋眼,親近你》之外,個人仲好熱愛《B w/z You》,從此上堂寫notes with我都寫w/z的…哈哈))但因為今次演唱會唱,咁我又重溫吓…ok喎不太outdated呀﹗(同時我諗起劉太呢首力作,明明係新曲但娘到一個點)
跟住我唔覺意click埋那水小室的電音歌,鈴木亞美的《Be Together》、筱原涼子《戀しさとせつなさと心強さと》(吓﹗街頭霸王?﹗仲要大賣200萬張﹗)、華原朋美《I BELIEVE》(Globe、TRF唔寫啦)啲風格都幾似…然後,鈴木亞美首歌唱得…幾…囧…哈哈,不過人家sell可愛的嘛…我又舊歌當新歌聽,當年我只聽安室無聽其他電音歌的說…

跟住就係2002(定2001?)的《Say the word》,之後的《Sit! Stay! Wait! Down!》都不能說太舊,《Get Myself Back》和《NAKED》都係呢幾年的,無乜舊歌啦…要溫熟隻新碟先(都出了幾個月…但沒有太落力聽,我還是很喜歡《uncontrolled

新碟(呀…都話唔新囉…)…最喜歡是《Photogenic》,其他的無對歌名要聽落先知邊隻打邊隻…哈。完…

繼續期待,我喜愛繼續期待…

2 則留言:

  1. 去睇得開心啲!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同我一齊去的同同特登推遲EASTER個TRIP添喎…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD