2013/04/17

[日劇]《鍵のかかった部屋》、《信長のシェフ》

嘩﹗我想話惠梨香妹妹做乜攪到個樣似十足《仁心解碼2》(呃…我只看了第一輯…)蕭公子個哨牙look﹗囧﹗

雖然只看了第一集,不過都好係推理劇的公式﹗

成瀨領﹗呀﹗呃呃呃呃呃…是榎本了…嘩哈哈哈。公式還是一個高層lead住個熱血女後輩,只係睇怪人係combine咗去高層度定拆出嚟,上次《Legal High》就係古美門一人擔晒高層和怪人,今次就拆開,大野智做破案怪人,佐藤浩市叔叔做高層,帶住熱血女新人戶田惠梨香咁…

好了…即係《Ataru》的setting﹗

嘩﹗使唔使同《Monsters》一樣都係怪人主角被分派去一個古怪的遠水路的地方做工作室呀﹗呀,其實我想話榎本呢個鎖之達人,又唔識同人溝通,一味講啲好深既物理生理乜理都好的理論解釋案情線索呀咁,最似的係光本光一n年的《Remote》呀﹗冰室刑警(光一)又係冷冰冰的,跟住會講一大抽理論出嚟解釋案情,而深田公主都係聽唔明的﹗最爆既係,冰室刑警既工作室都係喺地底架﹗

呀,我想問,沒有鎖匙啫,唔代表個密室一定上鎖架?any肥,講故唔好駁故,而且呢部劇有漫畫support,應該天馬行空極有譜吧。但單單案都係同密室有關…又會咁啱既﹗﹗﹗﹗﹗﹗

而我又想問,點解日本啲律師要查埋案﹗咁啲刑警做乜呢﹗大家啲工作咪duplicate晒﹗

(因為才看了第一集…所以無乜劇情野可以講…哈哈哈,就在講無聊野﹗)

《上鎖的房間》@維基
*******************************************************
《信長のシェフ》sell美食+穿越,應該唔似《仁醫》咁一味大仁大義我會唔會影響歷史吧?在友人的大推下,我決定挑一挑﹗

一開始健(玉森裕太)就穿越了去戰國時代見到織田信長(及川光博),好爆咋﹗跟住又係差啲遇上殺身之禍,跟住又偶然遇上女主角夏(志田未來),跟住又因為佢既專業解救了自己跟住就入正題﹗個開頭好《仁醫》喎﹗

當我以為終於有唔同﹗健有同伴一齊穿越了的時候…那個光頭叔叔死咗﹗咁典解健會穿越了?佢做乜會失憶了?um,是引觀眾看下去的吧﹗而健見到夏時,從佢褲浪"捐"出嚟的鰻魚…好色呀﹗(但又幾好笑)…而玉森小弟個表情…看來《Ataru》和這套,證明只要玉森小弟唔好硬扮某人chok行樣,是正常的。

UM,我想話戰國(日本的…)唔熟…織田信長呀、豐臣秀吉呢啲名聽就聽過好多次,但睇都係第一次…呀,講開又講,志田未來妹妹個古裝樣有啲怪怪地啫…

這套和《深夜食堂》一樣都係唔可以喺夜晚睇,會好肚餓的說…同埋都有啲笑點…可以觀察﹗呵…

《信長的廚師》@維基(只有日文無中文了?)
(2/7/14後按:這部會出第二輯…要補回了﹗)

2 則留言:

  1. 鍵のかかった部屋~
    我雖然係ARASHI飯..
    但我覺得麻麻,有幾次睇到訓左...哈哈
    不過LEADER做COOL COOL地唔講野角色都幾岩佢

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:星晴

      其實《上鎖》我只看了第一集咋﹗就轉咗去專心睇《信長的廚師》啦﹗發現原來我一啲都唔熟戰國史,織田信長、豐臣秀吉成日聽但都唔知係呢個年代,係一聽到德川家康先知…
      呀…我完全ot了…哈哈哈…leader做啲cool cool地既角色係幾好<<係﹗如我萬年熱愛的《魔王》﹗哈哈

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD