2013/02/27

張敬HINS《Pink Dahlia》…嘩﹗

其實某HINS每次演唱會呀音樂會都會唱別人的歌,少則一首半首,《變奏廳》狂唱蓮母的歌都試過喎﹗所以當知道此碟佢專登搵十位DIVA的歌去唱時我都好好奇會玩得出啲既花樣,咁睇文案話某軒喺佢自家史刁啲奧度錄,用華麗的包裝去重塑每首歌曲…再睇個LIST,雖然唔係每位歌手我既飛佛都被選上,不過《風花雪》、《未知》那些都算係本人至愛,又睇吓某軒玩成點…

呀,原來碟名解作「粉紅大理花」…噢…

講開又講,我好鐘意2010年演唱會時某軒翻唱的《靜夜的單黃管》…但呢隻碟又無王菲喎(雖然我不是王菲歌迷)…

01. 完全因你 (原唱: 彭羚)

(我可以說其實我覺得原曲好悶係一定SKIP的嗎?哈哈哈)翻唱版都係慢慢的但加了點JAZZ風,一路聽我一路覺得有啲《故園花茶》(唔知點解諗起呢首歌)…麻麻地原曲嘛,新版好似比較合我心意…

02. 夜機 (原唱: 陳慧嫻)

結他INTRO之後先入其他樂器,令我一度以為係咪會玩JAZZ…都有少少既。呢個ARRANGEMENT都幾得意。不過好似將原曲的離愁別緒較淡了啲啲…

03. 風花雪 (原唱: 陳慧琳)

我很喜歡陳天后的這一首﹗(隻碟都很讚﹗)…《星夢情真》外另一首覺得陳天后超好聽的中慢版,覺得好浪漫好STYLISH的。翻唱版變了慢歌(鋼琴和弦樂),呢個我LIKE喎﹗似啲CD整兩CUT一快一慢,慢既擺頭慢既擺碟尾咁…

04. 假的戀愛 (原唱: 關淑怡)

一開始啲BASS加豉聲再加弦樂…嘩,咁…豐富既…同原曲滄涼的感覺完全兩回事…呃…咁…唔係話唔得既,只係我覺得SK姐低泣式細訴啲悲涼既歌詞,好動容。某軒呢個版本…UM,有啲流行曲FEEL咗…

05. 值得 (原唱: 鄭秀文)

這首是我喜歡的鄭天后歌曲呀﹗那死唔斷氣式的副歌令呢首歌一度成為K場熱唱,但前段係點唱呢?我完全唔記得了﹗翻唱編曲極簡單…就是小提琴和鋼琴(跟下面那首一樣都用鋼琴做TRANSIT了﹗)…原曲大路嘛,無乜驚喜/嚇…

06. 親密愛人 (原唱: 梅豔芳)
梅姐少一點SWEET的歌,翻唱版編曲比較簡單啲,得弦樂和鋼琴,間奏時停了弦樂得番鋼琴做TRANSIT,好清新(﹗)((能容我吐嘈唱那方面…好似FEEL唔到甜既感覺?))

07. 未知 (原唱: 容祖兒)

又是一首由PLUG到而家都好鐘意的歌﹗原曲好喜歡(特別係一開始那幾野「燈燈燈燈燈」),跟住容天后前兩三年《Perfect 10》演唱會度那個BIG BAND(差啲前咗BIG BANG…囧)咗的版本係極正﹗UM,某軒這個變了慢歌…我又唔能夠話唔好聽…還是我太鐘意容天后個LIVE版了?

08. 滴汗 (原唱: 林憶蓮)

其實我好鐘意2010年《拉闊變奏廳》某軒的《滴汗》加埋《傾慕》,好SEXY的說。而呢個電結他既HARDCORE版…一路聽…我一路想像緊既…係一個中年牛仔郁的大叔著住白色小背心拎住支水喉在洗車…

09. 少女的祈禱 (原唱: 楊千嬅)

我想話我好鐘意張智霖喺《十指緊扣》那一水個音樂會翻唱過既版本,其實無特別喺ARRANGEMENT度落藥架,純粹係個感情帶動到我入首歌度咁啫…唔知呢…某軒呢個版本呢…我覺得好似無佢平時唱歌咁有感情…點解呀?

10. 不捨也為愛 (原唱: 葉德嫻)


咦…呢首我唔識添﹗或者當新歌咁聽無咗原曲先入為主係咪會好好多呢?我係忍唔住會不停新舊比拼…又說…點解平時某軒做SHOW時啲翻唱歌我覺得好好聽,但聽呢隻碟反而覺得有啲詭異…點解呢?
*************************************************************************
或者我再聽一吓會有新感覺既,會KEEP住再聽一吓唔咁快下定論…(也就是說而家我係覺得…UMUM)

豆瓣呢,啲大大好勁,可以將選曲的次序,第一首是《完全因你》,最後一首是《不捨也為愛》,解讀成某軒對環球離別在即的情感…

其實呢…之前怒吹風說某軒會去某記,呃,即係呢,睇遠既,浩南哥,近既,古眼神,兩個入到去之後的歌唱事業都…停濟不前…呃…真係會嗎?我好擔心我又要向一個跟了多年的歌手忍著淚說再見喎﹗

9 則留言:

  1. 張智霖版《少女的祈禱》我都勁like!!!
    個人覺得比原版更好聽,可能異性相吸?鍾意聽男人唱歌多D

    至於隻碟我未聽,但淨睇歌單我得一首歌係聽過~
    終於符合我年紀!

    你舉個兩個過檔例子好好!古怪基更加經典,話哂浩男哥都係人氣急跌後先加入某記,救唔返都合理。
    但古怪基就慘D,明明當年個勢都仲幾唔錯,加入後好似成個勢急跌咁

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:Nicky

      我一路聽就一路諗起有邊啲翻唱版我覺得好好聽的,張智霖的《少女》同埋容天后《PERFECT 10》演唱會個《未知》我都覺得好好聽,敬HINS呢個版本猶有不及啦…

      哈哈,你太年青了,而個歌單選的都未必係該歌手最HIT的,陳天后《風花雪》隻歌同隻碟我都好鐘意,有型有格架,不過喺佢啲歌度嚟講絕對唔係最HIT,鄭天后的《值得》我記得無乜喺香港PLUG過的,我識係因為當年有同學係鄭天后粉逢碟必買,買完又會借吓俾我聽咁解,《未知》係容天后第一首歌添啦,HIT極都唔夠後來的K歌了…

      古怪基我覺得佢俾PACO用盡了利用價值,一樣野HIT就玩盡佢,慘情歌啦跟住《愛得太遲》啲懶係有道理的歌啦之後就《勁歌金曲》,不停翻兜又翻兜,加之於03-05年佢HIT多多少少都因為陳醫生轉會靜晒,陳醫生出番嚟古眼神咪唔夠揮囉,自己啲歌又無乜創意,之後回歸基本步集中番樂器和佢把聲都太遲了…

      其實好唏噓的,話晒古眼神我係佢第一集碟就聽到而家架嘛﹗

      刪除
    2. 細個時,兩個表姐,一個like陳天后《花花世界》《大日子》《對你太在乎》不停被迫聽
      另外一個like鄭天后《感情線上》《終身美麗》《落錯車》不停被聽,無數電影不停被睇

      但我本身真係幾欣賞鄭天后,個人覺得無論歌藝,演技都比陳天后高唔止一線…
      陳天后D演技真係…睇完《大事件》後我真係…

      鄭天后既舊歌係我長期歌單都有幾首,但陳天后就…
      上左youtube聽《值得》唔錯唔錯!

      至於容天后早期歌我就特別like《逃避你》

      刪除
    3. re:Nicky

      《花花宇宙》隻碟我都有聽,《take my hand》好好聽的說,不過我已經唔記得點解會買呢隻碟…當年我已經唔鐘意陳天后架啦,覺得佢啲勁歌好煩好嘈…
      鄭天后我麻麻地佢啲形象,同埋佢啲歌k得嚟無難度(XDDDDD),好普通咁囉…
      陳天后啲演技係演吓小品就OK,鄭天后都有改進吓陳天后就真係…繼續演小品吧﹗
      《值得》如果我無記錯係N年前到95,6年的國語歌嚟架﹗
      《逃避你》同《未知》一樣係DEBUT碟的歌…耐到無朋友呀﹗仲有首《這分鐘更愛你》和《何苦》都好聽的﹗初出道的容天后我都追了幾隻碟的…

      刪除
  2. Pink Dahila<<<
    呢期發生美國華裔女生酒店被殺事件, 會令人想起BLACK DAHILA喎....

    古眼神佢勁歌金曲之後都開始走下波, 越來越CHOK, 冇晒佢以往最殺食果種真誠簡樸氣質....去邊都救唔返, 冇得瀨蛋記...

    不過佢都搵夠啦, 冇乜所謂咯

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:blue

      就咁睇個碟名我都覺得似那些殺人事件的荷里活片…囧﹗

      古眼神喺某記幾集碟係有心想走番簡單一點既路線既(雖然都有啲令人很滴汗的勁歌…),慢歌嚟講可聽性比金記後期還好既…雖然都很有翻兜的味道…

      刪除
  3. hins 出道至今所有碟都有買, 仲真心覺得好聽 (well, 當然某d 就只係 ok 啦). 但係呢一隻真係買唔落. 選d 歌冇咩驚喜, 演繹更加冇驚喜, 明明勁鍾意之前的呀, 甚至我都O. 今次真係....... 開個盤佢呢隻碟悶d 定係到時入左黑洞時悶d!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. aiya, show 唔到歌名....

      hins 出道至今所有碟都有買, 仲真心覺得好聽 (well, 當然某d 就只係 ok 啦). 但係呢一隻真係買唔落. 選d 歌冇咩驚喜, 演繹更加冇驚喜, 明明勁鍾意之前的「留低鎖匙」呀, 甚至「婚紗背後」我都O. 今次真係....... 開個盤佢呢隻碟悶d 定係到時入左黑洞時悶d!!!

      刪除
    2. RE:kelly

      係喎,佢老哥平時演唱會音樂會翻唱人家的歌,喺首歌既選擇上同arrangement都有驚喜過呢隻碟,我記得佢唱過王菲《靜夜的單黃管》呀鄭天后《熱愛島》、許如芸《留低鎖匙》都好聽,有次廣州live(1st unplugged?)的《那麼愛你為甚麼》都ok呀…

      唔知係咪因為自家studio出品,所以佢好著重音樂聲,自己唱時好似無平時live咁多花臣,唱得有啲保守…加埋某啲歌唔係太hit,雖然有啲係我飛佛…但我聽落都覺無特別…好想skip…

      開個盤佢呢隻碟悶d 定係到時入左黑洞時悶d!!!<<<可能差唔多…(咁講好似好衰?)

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD