2011/11/11

突然懷舊~蘇永康《給那誰的》

得承認…我在自high了,星期二看完演唱會後即刻開mp3裡蘇生的歌嚟聽,然後又找來佢老哥新碟…﹗最近仲有Kinki和草蜢出了碟…邊聽得晒呀我﹗吼﹗

新歌正,舊歌好,真係唔知典算好,不如新舊都來寫幾句丫…~

原來這次concept是翻唱+一首該人/單位作的新歌(謝睇show時友人資料提供),我淨係知plug咗《那誰》和《別將音量收細》咋喎﹗(17/1/12後按:經過我幾個月來的喪煲,這張碟真是越聽越喜歡﹗)

1.那誰/13.那誰沒有下次
呢首很hit吧?唔知呢,我覺得呢首係一首歌詞很順口,適合大家在k房裡大合唱,又或者失戀者自傷自憐的歌囉咁…(死啦,我會唔會俾人打?)

黃韻玲:2.關不掉的收音機/3.別將音量收細 (國:12.沒玩沒了)
《別將音量收細》我以為係翻玩《請將音量收細》,um,歌詞上是有一點呼應的吧?(噢。其實我想說的是歌詞有點不明所以…(不過作為演唱會opening係幾有氣勢既…)…。《關不掉的收音機》原曲沒有聽過,第一次是在演唱會時聽,很groovy好好un的啲babala…like﹗

Rubberband:4.SIMPLE LOVE SONG/5.忘了簡單
新歌《忘了簡單》未聽入腦(淡淡然的,是雖要多點耐性去咀嚼既),《simple love song》原曲聽到入了迷,都說RB可能係金記最正常的一隊(或許仲有梁生既…但佢張演唱會海報很可怕),家陣蘇生整了個JAZZ版…又是一千個好聽…(咦,好似我鐘意啲翻唱版多過啲新歌喎?)

雷仲德:6.點夠喉/7.怎夠喉
《點夠喉》好似係阿Mark哥唔知組過的邊隊band既歌吧?我記得有首咁既歌呀,估唔到翻玩的了版本又ok喎(其實係我唔鐘意懶band sound既野好嘈啫)((玩到變santana咁又幾有型﹗)。今次首新歌《怎夠喉》我有印象丫﹗(個show播的片係個著住比堅尼的少女不停show body,點會唔記得丫…)輕輕快快又有點sweet的,聽落很舒服,despite個歌名有點粗俗。


鍾鎮濤:8.一段情/9.七日鮮
怎麼B哥哥個樣越整越似領導人?(佢有現身蘇生演唱會合唱了《一段情》和另一首歌呢),呀﹗《一段情》聽聽吓又有印象細個聽過喎﹗(仲有首《信是有緣》也是好好聽的),嘩﹗啲翻唱歌好係我杯茶喎﹗新曲未聽得熟(新歌講事物來得易去得快,比起以前一段前講一生一世…呀﹗時代進步都唔知係好係懷了…)


陳奕迅:10.落花流水/11.春去也
《落花流水》歌詞好靚,不過曲子就不太特別,如果蘇生玩《人車誌》會點呢?um,新歌也是未聽得熟…(原來歌名是來自一句「落花流水春去也」…《春去也》好好un~)

係啦,看倌們見小的不停說「新歌未聽得熟」…無錯,小的超愛幾首翻玩作品,新歌就被擺埋一邊了。不過呢水不停loop隻碟,總會有聽得熟既一日既﹗其實係咪回歸華星,所以蘇生和丁太一樣都著意玩回歸基本步呢(其實kinki新碟都搵番好多舊日hit歌的作者嚟造新歌的說),不過點都好,好聽和鐘意就得啦~hohoho。


********************************************************
忽然懷舊一番先:
竟然會有﹗um,《失眠》係由細聽到大,不過呢隻碟就最近先喺圖書館偶然見到(其實圖書館個cd櫃真係寶庫嚟的說),就借了回家聽啦,除了《失眠》街知巷聞,陽光lemon tea《Sol #4》又係好hit,小的最喜歡呢首《擁抱吧》,好鬼好un的說…

《燈火欄柵處》

《假使有日能忘記》
《讓我暖一些》
《從來未發生》

本人至愛的《皇庭》插曲(其實馬小生有啲都好聽的,仲有第四輯成日loop的《Dreaming of you》都係勁好聽),以歌論歌其實幾k的,歌詞又不特別言之有物,都幾為求順口就塞啲字落去(不過又未到太過份的境界),但聽落有感情嘛,雖然分唔清邊首係邊輯…第一粒音響起已想跟住唱,感情分大晒囉~

以歌論歌應該係《獨立宣言》hit吧?小的記得當年有個id card sponsor的節目,蘇生主持同人吹吓水咁,那水成日夜晚追劇,於是就睇埋個節目,咁個節目既主題曲就聽到入咗腦…究竟首歌係叫《秘密宣言》定《深夜宣言》呢?

我都好鐘意藍色的…卡卡…

《情來自有方》其實都幾k,歌詞係極度順口…但唔知點解小的聽得好入迷(仲特登買了張音樂會LIVE碟來聽添﹗)…如果當年手機有得用mp3做鈴聲的話大概會選呢首的了﹗(哈,小的選既都係好大路…)

呃?點解得國語既?其實我覺得李彩rain小的的演譯是…um,是可以更好的,不過首歌配上個咖啡廣告竟然出其地對味…
上隻碟《So I Say》的一cut,尤愛歌曲臨尾時的一句:the place I love the most, Hong Kong~好有型,但又真的,走遍大江南北,最舒服的始終都係自己屋企,唔好理佢有幾唔好幾多缺點,um,就係咁囉。其實呢隻碟真係幾ok的,不過好似沒有太受注目就是了。

yeah﹗貼完﹗以上。

2 則留言:

  1. 講真﹐《假使有日能忘記》同《從來未發生》﹐D歌詞係好得wor﹖你有無細㗳ga?

    回覆刪除
  2. 文少:
    以前睇劇時無細讀嘛,淨係覺得好順口咁…
    人老咗…就明歌詞多啲了…嗚呀…
    個人最愛《讓我暖一些》,點知演唱會上無唱…

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD